Hop til indhold
MissMelanie

Gangbang’s..

Recommended Posts

Hvor foretrækker folk at komme til gangbangs, 

hvad er must, og hvad er no go ? 
overvejer at holde et gangbang i næste uge, men vil lige forhøre mig, om hvad der skal være, og ikke skal være :). 

På forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

No go for mig er creampie. Der har jeg ikke lyst til at sejle rundt i andres.

Helst med analt så pigen kan få i alle huller samtidigt. Vaginalt og analt med kondom, blow helst uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 20 minutter siden:

No go for mig er creampie. Der har jeg ikke lyst til at sejle rundt i andres.

Vaginalt og analt med kondom, blow helst uden.

Helt enig her! Tænker også på alles helbred- ikke fordi jeg dømmer folk der gør det - jeg gider bare på inden måde 

Redigeret af Anders2300

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen masker eller andet der skjuler deltagernes ansigter.

Og synes så at det gerne må være grisset med creampies og at man må sprøjte hvor man vil og man evt har lov til at slikke hende ren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sted er underordnet vil jeg sige. Det kan være privat, i klub eller andet.

Foretrækker muligheden for lidt 'extras' til GB event. Det kan være mulighed for anal, DP, to i samme hul, kom i mund eller ansigt eller hvad pigen nu har lyst til.

1,5 time som minimum er bedst, så folk ikke stresser over at komme til. Giver bedre stemning hvis der er tid nok.

Og så passer det bedst i arbejdstid, så man enten kan være uheldig at måtte tage en sygedag eller et frækt frokostmøde i byen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMelanie skrev, for 19 minutter siden:

Tak for beskeder, creampie er et no go ved mig, da jeg ikke tilbyder uden. 
men jeg vil undersøge steder, og så kommer der nok en annonce på :)

Spændende! Giv gerne besked min. 3 dage i forvejen, så man har mulighed for at planlægge efter det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Goes ;-)

Et rimeligt antal deltagere - 5 til 8 mand. 

Rimelig pris 

Klare regler ift. hvad du forventer og ønsker samt hvad du ikke vil have

Sikker sex - blow uden

No go 

Creampie.

Klamme forhold - så som beskidt lokation 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt savne tidspunkter hvor os normal arbejderne (liderlige) mænd kan deltage. Aften og weekend tider kunne være fedt til en afveksling. Synes oftest diverse GB's bliver lagt i formiddagstimerne på en røvsyg hverdag.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et ægte gangbang er gummi valgfrit     skal kunne mod tage både i mund og fisse  glat fisse gerne lange stramme støvler  ca 5 mand  mulighed pause og efter ene rum med damen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 7 timer siden:

Synes oftest diverse GB's bliver lagt i formiddagstimerne på en røvsyg hverdag.  

Jeg syntes ny pigerne er gode til at afholde på forskellige tidspunkter, så alle har mulighed. Personligt fortrækker jeg hverdage formiddag eller eftermiddag.

Syntes det er op til @MissMelanie at holde når det passer bedst med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal være god plads hele vejen rundt om sengen, så vi mænd nemt at komme til dig samtidigt fra alle sider. 

Og så skal det være gode muligheder for at slukke tørsten og gerne god udluftning eller ikke være varmt. Vi skal nok få varmen. 

Thumbs up from me to Creampie and airtight. 

Jeg er sgu ikke så sart. 

Redigeret af Deepthroat fan

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, den 28.9.2025 at 14:03:

Et ægte gangbang er gummi valgfrit     skal kunne mod tage både i mund og fisse  glat fisse gerne lange stramme støvler  ca 5 mand  mulighed pause og efter ene rum med damen.

Kan kun gi dig ret 

Anden runde hvor man boller i andres sperm er sku frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
1275gt skrev, den 2.10.2025 at 18:04:

Kan kun gi dig ret 

Anden runde hvor man boller i andres sperm er sku frækt 

hot.. Jeg elsker, når fissen har meget sperm i sig, at den bliver hvid og skummende. Jeg vil være en af de sidste fyr nyder  lyden af en masse klistret sperm  og så skal pigen os have pig i munden hele tiden  

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, den 18.10.2025 at 20:27:

hot.. Jeg elsker, når fissen har meget sperm i sig, at den bliver hvid og skummende. Jeg vil være en af de sidste fyr nyder  lyden af en masse klistret sperm  og så skal pigen os have pig i munden hele tiden  

Det er lige mine ord.

Masser af sperm i fissen.

Til et gang bang med gummi er mit svar: ... og af den grund ER jeg ude ...

Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...