Moffe 14 Skrevet 27. September Hejsa. Bare af ren nysgerrighed, hvilken nationaliteter har I de bedste erfaringer med? Her tænker jeg på service, indlevelse, humør osv. Personligt har jeg haft nogle gode oplevelser med et par få danske piger, nogle enkelte fra øst-Europa, thai er ikke rigtig prøvet endnu, flere gode oplevelser med latinere. Specielt de latinere jeg har besøgt, har jeg fået gode GFE oplevelser med uden tidspres og bliver altid modtaget med smil og godt humør og ikke mindst initiativ. Og selvfølgelig alle de gode anmeldelser som I ligger op er en god guide og som bliver læst og tjekket ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 27. September (edited) Jeg har jo kun begrænset erfaring med de fleste lande. Men danske piger har generelt været en succes. Jeg har også et par gode oplevelser med et par russiske piger, en pige fra Argentina samt en pige fra Moldova. Dertil kommer så en polsk pige, vist en pige fra Gambia, en pige overraskende nok fra Tjekkoslovakiet (overraskende, da det nok var gået i opløsning, inden hun blev født), som nok har givet jævne oplevelser. En rumæner forleden hører nok også til her. I den dårlige ende er så en spansktalende (jeg ved ikke hvilket land, men mon ikke fra Sydamerika), hvor hun ikke talte et ord engelsk, så det var kommunikationsmæssigt ikke en nogen succes. Havde jeg talt spansk havde det nok været en hel anden oplevelse. I den helt dårlige ende ligger et par oplevelser med ungarske piger. Har måske glemt en nationalitet eller to Redigeret 27. September af ensomfyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 183 Skrevet 27. September Hej Moffe De danske piger jeg har besøgt har alle givet skønne GFE-oplevelser. Et par af dem skriver jeg med privat og mødes stadig indimellem. Min faste (130% GFE) er et dyrt bekendtskab efterhånden, brunchdates, små gaver mm. (Uden for arbejdstid) Latinoer: Har besøgt et par Brasilianske piger og de har også givet rigtig gode GFE- oplevelser, og den ene skriver jeg privat med på Messenger, og hun melder altid når hun er på vej til Dk igen Med Thai svinger det fra totalt overfladisk til helt fantastiske oplevelser, blev sgu' totalt solgt i en forrige år Har også fået deres 'Line' i et par tilfælde og de melder gerne når de kommer til Dk. Sommetider har vi også skrevet lidt sammen i mellemtiden. Mvh 4400 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 101 Skrevet 27. September jeg har været uheldig med nogle af østeuropæerne. Jeg ka. godt li senoritas med store runde numser og jeg kan også (primært) godt lide smukke thaikvinder. Sidstnævnte er glæden så gensidig at jeg flere gange har haft små forhold kørene, i visse tilfælde helt uden betaling. Pigerne er små og stramme og flere af dem er her af lige dele lyst til at tjene penge og samtidig prøve en masse sex og store pikke. Det er lidt en slikbutik for dem at komme til europa. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 27. September Moffe skrev, for 11 timer siden: Bare af ren nysgerrighed, hvilken nationaliteter har I de bedste erfaringer med? Med dette afsæt må det være ok at generalisere. Så må man tage det for, hvad det er. Hos latinaerne er der hurtigt en god connection, og jeg har indtil videre ikke oplevet andet, end at få gode, ofte GFE-agtige oplevelser, hvor pigerne har været afklaret med med at sælge sex for penge. Er man til runde former, så er der mange gode valg her. Hos thaipigerne har jeg ofte mødt et stort servicegen, men ofte en bevidsthed om, at der er tale om en transaktion med sex mod penge. I nogle tilfælde rigtig god value-for-money. I andre tilfælde mere eller mindre en en “jaja, lad os få det overstået”-attitude. Er man til små, slanke piger, kan man godt finde gode oplevelser her. Hos de østeuropæiske piger, spænder det meget vidt fra super oplevelse hos ungarnske Kingi på Frederiksberg over god value-for-money hos polske Lena i Herlev til optifuck og tvivlsom, kold attitude hos en del andre piger fra Rumænien og omegn. Danske piger har jeg (endnu) ikke besøgt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moffe 14 Skrevet 28. September Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden: Med dette afsæt må det være ok at generalisere. Så må man tage det for, hvad det er. Hos latinaerne er der hurtigt en god connection, og jeg har indtil videre ikke oplevet andet, end at få gode, ofte GFE-agtige oplevelser, hvor pigerne har været afklaret med med at sælge sex for penge. Er man til runde former, så er der mange gode valg her. Hos thaipigerne har jeg ofte mødt et stort servicegen, men ofte en bevidsthed om, at der er tale om en transaktion med sex mod penge. I nogle tilfælde rigtig god value-for-money. I andre tilfælde mere eller mindre en en “jaja, lad os få det overstået”-attitude. Er man til små, slanke piger, kan man godt finde gode oplevelser her. Hos de østeuropæiske piger, spænder det meget vidt fra super oplevelse hos ungarnske Kingi på Frederiksberg over god value-for-money hos polske Lena i Herlev til optifuck og tvivlsom, kold attitude hos en del andre piger fra Rumænien og omegn. Danske piger har jeg (endnu) ikke besøgt. Kingi og Lena har jeg kigget på et stykke tid, men endnu ikke besøgt endnu. Men de er da med på "ønskelisten" med de anmeldelser de har fået herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2885 Skrevet 28. September Lidt svært at skære alle over en kam , hvert land kan have stjerner og fusere. Blandt de afrikanske lande, har jeg oplevet flest fusere. Alle andre lande flere stjerner en fusere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ParadisBeauty 7 Skrevet 28. September (edited) Moffe skrev, for 19 timer siden: Her tænker jeg på service, indlevelse, humør osv. Jeg tror ikke at der skal handle så meget om en nationalitet, når der er tale om sexkøber og sexarbejde. Det vil handle mest om, situationer, personligheder, livsformer og således ikke at man skal sammenligne med den livsform man har. Det kommer faktisk også an på om du er heldig eller uskyldig på den dato Redigeret 28. September af ParadisBeauty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 648 Skrevet 28. September Jeg har vel været omkring tre nationaliteter de gange jeg har besøgt en GP , Dansk , Koreansk og Thai og jeg kan på ingen måde sige at der var den store forskel pga nationaliteten , jeg kan derimod sige der er stor forskel på personen i sig selv , f.eks så yder den GP som jeg har besøgt flest gange , en yderst god service , vi har gode private snakke, der er aldrig travlt med at losse mig ud eller lign og det er dejligt. En anden, der er jeg så betaget af hendes humør og væsen at bare hendes tilstedeværelse gør en glad , hun er den type at jeg ville ønske jeg faktisk bare kunne sidde og drikke dele en flaske vin sammen med hende fordi vi syntes det er rart og så derefter gå hjem og nyde en times tid sammen . Og så har der været andre der bare smiler og gør hvad man håber på , og sørger for at man har en god oplevelse Fælles for alle er at jeg respektere dem og de mig , og så ender det gerne med en hyggelig tid sammen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 74 Skrevet 28. September Kemi er vel et vigtigere element hos begge parter, i den relation der opstår ved et møde, uanset hvilken nationalitet GP´en har? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg