Pigernesven 71 Skrevet 25. September Jeg kom forbi denne annonce og er nysgerrig, om nogle har været forbi hende. Jeg kunne ikke finde noget her og profilen er også kun knap to måneder gammel. I dag denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/439144 Det er nok fristende, selvom hun er i den dyre ende. Og i går den her: https://annoncelight.dk/showad/434696 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9507 Skrevet 25. September Hm.... hvad mon det er som, skulle være fristende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 6 Skrevet 25. September TheVoice skrev, for 1 minut siden: Hm.... hvad mon det er som, skulle være fristende ? Nu er smag jo forskellig .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 27. September (edited) TheVoice skrev, den 25.9.2025 at 18:33: Hm.... hvad mon det er som, skulle være fristende ? Hvis man er til sex uden kondom, f. eks........ Eller hvis man tænder på at pigen er en cumslut...... Redigeret 27. September af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9507 Skrevet 27. September Gløden skrev, for 1 time siden: Hvis man er til sex uden kondom, f. eks........ Eller hvis man tænder på at pigen er en cumslut...... Nok mest den første. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 466 Skrevet 27. September Imponerende at man kan tag to kilo på, på to dage. Ligegyldigt min egen præference, så med mindre det er privat diskret, kan jeg næsten kun komme i tanke om et hotel i Ørestaden hvor det kan foregå. Og hvis det er "hotellet" så vil jeg aldrig drømme om at bruge 1500-2300 på sex, når omgivelserne er så kønsløse og ucharmerende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigernesven 71 Skrevet 27. September Jeg vil gerne høre om erfaringer og ikke diskutere hvorfor hun kunne være fristende eller ej. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hellothere01 1 Skrevet 14. Oktober I slutningen af sidste år, starten af dette år, besøgte jeg hende nogen gange i det sydsjællandske. Hun er nem at have kontakt med på sms, hun er nærværende, drønhamrende liderlig (sjask våd forneden), og nyder ens selskab. Dog har jeg holdt mig igen, efter priserne er forhøjet. Pigen er i top, servicesen er til skyerne, og omgivelserne (I campingvognen hvor jeg var), var ganske udmærket. Jeg kan varmt anbefale hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg