Hop til indhold
Gentleboy

Skøn Sabine fra De frie gloryhole piger!

Recommended Posts

Hele byen oser af sex når vi endelig møder ligesindede mennesker, som også hengiver sig til kinks og nyder at udfolde sine fantasier.

Vi gemmer ellers vores liderlige JEG alle steder bag vores offentlige private liv og på alt mulige arbejdspladser ... men vi holder helt vildt frække fantasier indeni om at kneppe fremmede, blive kneppet, prøve ting af, ... og vi er der ALLE VEJNE!

Så det er befriende at kunne møde op til De frie gloryhole piger! Et kinky koncept der gør det klart at byen oser af sex: diskrethed og udfoldelse af sexlyst med bare en stof forhæng imellem. Det er ret fedt!

Link til De frie glory hole piger i Annoncelight

Jeg har lige fået en suværen megafransk behandling med slug og  spermkys af Sabine. Nøøj! Hvor sutter hun skønt. Hendes hengivende og sød stemme mellem blowene gjorde mig så liderlig. Et fast mundgreb fra top til bunden med nydelige støn. Nærvær og hengivenhed i momentet. Hun nyder det bare og jeg har nydt hendes behandling og min orgasme fuldt ud.

Det er første gang at jeg gennemfører en glory hole. I swingerklubben kan jeg simpelthen ikke til at få min pik til at holde rejsningen gennem en hård væg, hvor man ikke kan småsnakke, pirre hinanden, udveksle ord, give komplimenter og dele støn. Jeg er sådan i hvertfald; jeg har brug for human touch!. Det er da muligt hos Pigerne og ihvertfald med Sabine, som er så villig, sød, rolig, ægte, nyder det og tungekysser gerne (koster ekstra).

Tak for at tage så godt imod min pik, min sæd og liderlig mig! Du er god til det. Jeg ønsker dig masser af nydelse idag ... og fremover med den stolte hemmelige tanke af "Fuck! Yes! Jeg gjorde det, sgu'!". (Jeg tænker det også!):biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gentleboy 

Fik at vide at man skal først komme 3x til at blive kvalificeret til at kunne komme i seng med Sabine og Malou. Tænder vildt meget på det billedet med de to piger hvor Sabine giver brysten til den andet. 
Glæder vildt meget at se dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangansenhorny skrev, for 31 minutter siden:

Glæder vildt meget at se dem igen.

Man ser dem vel ikke?

De er på min radar da de er forholdsvis tæt på. Men er lidt tilbageholden da der er et visuelt aspekt i sex for mig og prisen er lidt til den høje ende kontra øvrige kvinder som jeg kan se imens. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 1 time siden:

Man ser dem vel ikke?

De er på min radar da de er forholdsvis tæt på. Men er lidt tilbageholden da der er et visuelt aspekt i sex for mig og prisen er lidt til den høje ende kontra øvrige kvinder som jeg kan se imens. 

Jo! Gennem hullet kunne jeg skimte hendes krop og det er en del af legen. Hun viste sine flotte bryster. Der var både fræk ekshibitionisme og voyeurisme i de nedre dele. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobie-17 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er nok lidt langsom, men hvordan skal "spermkys" forstås, når man ikke ser dem,- er det gennem gloryhole?

Ja! Gennem hullet. Efter udledningen i munden stak hun sine læber ud gennem hullet og vi kom i gang med at snave. Dejlige faste læber ... og så upsi! Sæden forsvandt i vores munde og vi snavsede lidt mere. IhihHi!  Det er dog ikke mening at man kigger. Hun kan se hvis du gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...