dabusta 28 Skrevet 24. September https://nympho.dk/n19995/6894/come-back-last-day Sexy krop, go service men mangler lidt mere, synes det var for robotic Sted 10 Pige 8.5 Action 7.5 Retur 5 Beklager hvis det er ikke nok info! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 128 Skrevet 24. September Ja så er hendes tro følgesvend(inde), Goldie nok et bedre bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JW67 29 Skrevet 24. September I have had the pleasure of both Natasha and Goldie and both girls are of the same amazing caliber My experience with Natasha was amazing. She gives off amazing Disney 90’s princess vibes – just a sweet, sweet, and very hot girl. She looks like her pictures, very pretty face with adorable big eyes and an amazing natural body with the best natural tits. A true natural beauty. The sex was intense and also fun as Natasha has a great sense of humor. I give Natasha my full recommendations – I think you will be especially happy if you are looking for a beautiful but also very natural and easy-going girl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1234 Skrevet 25. September dabusta skrev, for 22 timer siden: Sexy krop, go service men mangler lidt mere, synes det var for robotic Jeg bakker 100% op om dette udsagn. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jespet 66 Skrevet 26. September Jeg har været hos Natasha flere (mange) gange, og genkender ikke billedet af "robotic" service overhovedet, det er i hvert fald ikke det jeg får hos hende Hun er også vel-omtalt og vel-anmeldt i flere andre tråde på dette forum. Faktisk tror jeg denne tråd er første "lunkne" omtale. Når det er sagt er der sådan noget som personlig kemi, der er ingen garanti for en 100% oplevelse for alle brødre, sådan er gamet jo. En opfordring herfra til at tage forbi og danne sig sit eget indtryk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 847 Skrevet 26. September Jeg spurgte ind til hendes priser men fik aldrig noget svar. Tænker hun må have kunder nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg