Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I have had the pleasure of both Natasha and Goldie and both girls are of the same amazing caliber :-)

My experience with Natasha was amazing. She gives off amazing Disney 90’s princess vibes – just a sweet, sweet, and very hot girl.

She looks like her pictures, very pretty face with adorable big eyes and an amazing natural body with the best natural tits. A true natural beauty.

The sex was intense and also fun as Natasha has a great sense of humor.

I give Natasha my full recommendations – I think you will be especially happy if you are looking for a beautiful but also very natural and easy-going girl :-)

Skrevet
dabusta skrev, for 22 timer siden:

Sexy krop, go service men mangler lidt mere, synes det var for robotic 

Jeg bakker 100% op om dette udsagn.

Skrevet

Jeg har været hos Natasha flere (mange) gange, og genkender ikke billedet af "robotic" service overhovedet, det er i hvert fald ikke det jeg får hos hende :-)

Hun er også vel-omtalt og vel-anmeldt i flere andre tråde på dette forum. Faktisk tror jeg denne tråd er første "lunkne" omtale.

Når det er sagt er der sådan noget som personlig kemi, der er ingen garanti for en 100% oplevelse for alle brødre, sådan er gamet jo. En opfordring herfra til at tage forbi og danne sig sit eget indtryk!

Skrevet

Jeg spurgte ind til hendes priser men fik aldrig noget svar. Tænker hun må have kunder nok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.