Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor finder jeg de hen? 

De skønne Retningslinjer... Jeg har været heldig nok at jeg faktisk aldrig (ok en gen...dump Julehalæj historie) i min lille Cowgirl.90 live her på forum gik over stregen. Men nu med en nye Profil er jeg nødt at læse det i små bedre igennem. 

Og det være skønt at jeg blever fra jer ikke skændes ud fordi jeg ikke har allerede læst det. 

Jeg tror jo det meste er jo sund fornuft med hvordan man skal opføre sig over for hinanden.. og det ande ja.. er jeg lige i gang at finde ud. 

Tak for hjælpen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigstok skrev, for 4 minutter siden:

Tak @Bigstok <3

Wow jeg er faktisk nysgerrig på om det her er sket en gang at en person skulle betale 5000 kr. 

8.3 Enhver overtrædelse kan medføre en bod på 5.000 kroner og din profil vil uden varsel blive udelukket af en administrator.

Redigeret af AmmaRose

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 22.9.2025 at 22:50:

Der er også god viden i generelle betingelser og nyttig info i Meddelelser fra Eroguide, bl.a. FAQ

Jeg har faktisk set Meddeler fra Eroguide igennem og er blev hurtig enig med mig at det er to much at læse sig igennem..og så har jeg give op at finde de der retningslinjer og har spurgt i Forum. Dermed... Tak men nej tak.... Retningslinjer skal være nok. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...