Probator 656 Skrevet 22. September Når jeg har haft en god restaurant oplevelse, med sød og opmærksom betjening, giver jeg altid drikkepenge til tjeneren efter afregning. Som kontanter direkte i hånden, så ingen besværlig elektronisk registrering bliver nødvendig. Smiler. Når jeg har været på hotelferie lægger jeg altid drikkepenge på forhånd et tydeligt sted med en lille seddel "tip" så personalet ér sikre på at det er til dem. Det giver altid ekstra god service. Men mht. glædes kvinder, er jeg interesseret i at høre input fra brødre og søstre. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BareMig&OsTo 22 Skrevet 22. September Hey Jeg er fuldstændig 1-1 med dig ang. Restaurant og hotel overnatninger, giver altid lidt for god betjening og lidt for god service og rengøring på hoteller, ang. Hoteller vente jeg så altid en nat eller 2 for først at se hvordan service og rengøringen så har været. Ang. GP der giver jeg dem som sådan ikke ekstra en det aftalte på forhånd vedr. Kr. men jeg skriver som regel til dem når jeg er på vej eller inden vi mødes et sted, for at høre om de vil ha et eller andet med f.eks. vand, sodavand, snaks, bobler eller noget, altså noget inden for rimelighedens grænser. Det bliver der som regel taget rigtig godt imod. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 183 Skrevet 22. September Hmm, lidt forskelligt Har besøgt et par thaipiger, hvor det helt tydeligt fremgik, at de var ude og aflevere penge til Mamma inden sceancen startede. Der har jeg efterfølgende god behandling sommetider stukket en 200,- lap ned i deres bh når vi kyssede farvel Det giver også et ekstra farvelkys og et klem. Typisk tager jeg en lille gave med på forhånd, en flaske Cremant eller lignende, og det plejer ikke at falde galt ud at man har tænkt på dem inden besøg God aften 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 22. September Jeg synes, de 2200-2300 jeg betaler for en time må være godt nok. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 748 Skrevet 22. September Drikkepenge kan for nogle godt være et ømtåleligt emne især hvis de har arbejdet i servicesektoren før men here it goes. Når jeg er på restaurant så betaler jeg altid uden at kny det som står på regningen, hvis maden og servicen er god så kommer jeg igen, jeg mener personligt at har man taget et arbejde til X antal kroner i timen eller pr måned så er det man tjener på at lave dér. Dét sagt så har jeg for vane at medbringe chokolade eller blomster når jeg besøger en pige, da jeg mener at den service hun giver er på et helt andet niveau. I en ganske almindelig hverdags situation hvor jeg køber en vare/service i en forretning forventer jeg at de aflønner deres personale så gæsterne ikke skal sidde med dårlig samvittighed over ikke at have sponsoreret arbejdsgiverens elendige lønforhold. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 22. September Lidt forskelligt, nogle gange har jeg luksus chokolade med og giver inden. Jeg har ved thai steder været udenfor, at den søde spørger om der er lidt ekstra til hende og så er der faldet en 200 krone, men flest gange har det været efter og kun hvis jeg synes. Ved faste falder der altid noget af ved højtider, påskeæg, julegave og lidt ekstra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 22. September Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor jeg skal betale drikkepenge. Jeg lægger i forvejen en ordentlig stak 100-kronesedler hos glædespigen. Penge jeg selvfølgelig håber går til pigen, men jeg er godt klar over, at der måske ryger en del til en bagmand. Jeg har både haft gode oplevelser og mindre gode, men jeg har svært ved at se, hvorfor jeg skulle betale et par ekstra 100-kronesedler til dem, der har givet mig en god oplevelse. De har leveret det, jeg har betalt for. Og jeg kræver heller ikke et par 100-kronesedler tilbage, når jeg har været ude for en pige, som ikke rigtig har leveret det, jeg efterspurgte. Jeg giver jo heller ikke min tømrer en ekstra 500-kroneseddel, når han har skiftet et par af mine vinduer og lavet et godt arbejde. Jeg kan godt se, at hvis man kommer hos en fast pige, så vil man sikkert gerne have en god relation. Og her kan en æske chokolade, et par 100-kronesedler eller lignende sikkert være med til at skabe den gode relation. Men jeg finder bare en sød pige, knepper hende og smutter igen. Og næste gang finder jeg en anden pige. Jeg har ikke nogen grund til at være ekstra sød over for hende ud over de mange penge, jeg i forvejen har betalt. Jeg skal selvfølgelig nok behandle hende pænt, hensynsfuldt og respektfuldt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 22. September Den er lidt kompleks for mig. Jeg stiller mig måske med måsen i klaskehøjde ved at svare ærligt her, men ærlighed og åbenhed er mine kerneværdier og jeg er oprigtigt nysgerrig på om andre har det som jeg... Der er to typer kvinder i branchen, som jeg har lyst til at give drikkepenge, men alligevel IKKE har lyst til at give drikkepenge... Der er dem, hvor det hele går op i en højere enhed og sexen vækker dybe følelser og stærk nydelse i mig. Og så er der dem, hvor jeg føler at deres vilkår er ringe og jeg er i tvivl om hvorvidt de er i branchen frivilligt. I den første kategori kan der slet ikke fastsættes en pris på det jeg får ud af det. De kvinder jeg har mødt gennem branchen, som jeg har oplevet magi sammen med, har gjort mig til et utroligt lykkeligt menneske og jeg skylder dem stort set alt . Men samtidig bliver jeg ramt af en følelse af uretfærdighed over overhovedet at skulle betale eller at jeg i det mindste burde betale mindre. Min nydelse er 100% afhængig af deres nydelse, så jeg føler at de får rigtig meget ud af vores møder. Med disse kvinder opstår der relationer og jeg bruger en del penge på at besøge dem (1-3 gange om ugen), så jeg er nødt til at prioritere og holde møderne på 30 - 45 min. alene af økonomiske hensyn. Jeg kan sagtens finde på at købe lidt guf eller små gaver til dem, men kun af symbolsk værdi. Andre kalder der for et servicefag, men sådan har jeg det slet ikke. Jeg køber ikke sex eller en seksuel service. Jeg køber mig forbi scoringsprocessen, som jeg aldrig rigtig har forstået og på sin vis heller ikke bryder mig om og køber chancen for at skabe god sex sammen med hende. I den anden kategori er det jo fordi jeg har ondt af dem og deres situation at jeg har lyst til at give dem lidt ekstra, men samtidig ville jeg ønske at jeg slet ikke havde besøgt dem og ønsker på ingen måde at proppe yderligere penge i lommen på skumle bagmænd. Det er heldigvis yderst sjældent at jeg har denne slags møder. En enkelt gang var i Amsterdams red light district, hvor jeg blev meget overrasket over hvor fuld af fup og svindel det hele var og hvor ringe vilkår de arbejdede under. Jeg købte 15 min. af en sød og smuk ung kvinde og det blev så vellykket som overhovedet muligt under de tarvelige vilkår. Vi havde fin kemi og ok sex i det meget sterile rum og vi snakkede en del sammen både før og efter. Jeg tror vi var sammen i mindst 30 min. inkl. snak. Hun tog 40 EUR for 15 min. men da jeg gik stak jeg hende 50 EUR ekstra, fordi jeg syntes at det var alt for billigt og fordi jeg syntes forholdene var ringe. Jeg håber hun er et bedre sted i dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 22. September Probator skrev, for 8 timer siden: Når jeg har haft en god restaurant oplevelse, med sød og opmærksom betjening, giver jeg altid drikkepenge til tjeneren efter afregning. Som kontanter direkte i hånden, så ingen besværlig elektronisk registrering bliver nødvendig. Smiler. Når jeg har været på hotelferie lægger jeg altid drikkepenge på forhånd et tydeligt sted med en lille seddel "tip" så personalet ér sikre på at det er til dem. Det giver altid ekstra god service. Men mht. glædes kvinder, er jeg interesseret i at høre input fra brødre og søstre. Jeg er faktisk ikke glade for det som sådan når det blev præsenteret før møde. Dermed føler jeg mig tvungen at giver mere end der var aftalt. Hvis da kommer noget efterfølgende er jeg taknemmelig og kunne måske finde på at prioritere velkommen person lidt mere. Jeg selv er ret gavmilde vil jeg sige og det er skøn at mødes med en som er det også. Men hvis jeg få den idee om at velkommen person gøre det beregnet med en egoistisk formål ville jeg vælge ham fra min besøge liste. AmmaRose allies Cowgirl.90 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 22. September Jeg ved ikke om det går ind under kategorien drikkepenge, men, jeg har dummet mig et par gange og har efterfølgende givet en lille gave i form af en æske chokolade for at vise jeg var ked af det besvær jeg var skyld i. En enkelt gang har jeg også givet det som en lille fødselsdagsgave, men ellers gør jeg det ikke. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 22. September Refresh skrev, for 2 timer siden: Jeg køber ikke sex eller en seksuel service. Jeg køber mig forbi scoringsprocessen, som jeg aldrig rigtig har forstået Præcis sådan har jeg det også. Godt udtrykt! Af samme grund synes jeg osse drikkepenge ville være lidt 'akavet' ... Men en lille opmærksomhed - chokolade, eller evt bare et interessant postkort - til at 'sløre' pengene ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 22. September Noob2025 skrev, 1 time siden: Jeg ved ikke om det går ind under kategorien drikkepenge, men, jeg har dummet mig et par gange og har efterfølgende givet en lille gave i form af en æske chokolade for at vise jeg var ked af det besvær jeg var skyld i. Uha... Hvis man skylder gaver når man har dummet sig, så tror jeg mindst en kvinde har en ny bil tilgode hos mig! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 22. September AmmaRose skrev, for 2 timer siden: Jeg er faktisk ikke glade for det som sådan når det blev præsenteret før møde. Dermed føler jeg mig tvungen at giver mere end der var aftalt. Det er netop, hvad jeg søger svar på @AmmaRose. Tak for det. Jeg har personligt ikke problemer med nogen af delene. Mon andre søstre kunne tænke sig, at kommentere på det også? Hvad siger du @Sweetie ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 22. September Der er altid forskel på kvaliteten af den ydelse man betaler for. Og jeg vil gerne vise min glæde og anderkendelse ved, at opleve god kvalitet. Derfor drikkepengene. Udfra input'ene i tråden vælger jeg nu i forhold til glædespiger, at de gives efterfølgene. Jeg synes, at alle de, der gør et ekstra godt arbejde, skal anderkendes for det, og jeg synes man skal hælde til det gavmilde hjørne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1399 Skrevet 23. September Jeg vurderer altid om jeg har fået det jeg betalte for eller mere end jeg kunne forvente. Det er sådan jeg definerer god service - lidt mere end jeg ifhr prisen kunne regne med. Hvis jeg køber 30 minutter + en lille extra ydelse til samlet 1500 kroner, så skal der meget til før jeg synes jeg får mere end forventet, men det er da sket. Men hvis jeg køber det samme, hvor den lille extra ydelse er med i prisen og det er 60 minutter til 1500 kr, ja så giver jeg gerne et par hundrede oveni. Det er meget ofte Thaipiger der er super søde og leverer meget ifht til tid og services aftalt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 23. September Jeg vil heller give en lille gave, alt behøver vel ikke at handle om penge . Tænker time priser er ok. Og med den timepris jeg har som konsulent, forventer jeg ikke drikkepenge selvom det ville skønt, at en kunde kom med en flaske vin en gang i mellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 23. September Probator skrev, for 17 timer siden: Der er altid forskel på kvaliteten af den ydelse man betaler for. Og jeg vil gerne vise min glæde og anderkendelse ved, at opleve god kvalitet. Derfor drikkepengene. Udfra input'ene i tråden vælger jeg nu i forhold til glædespiger, at de gives efterfølgene. Jeg synes, at alle de, der gør et ekstra godt arbejde, skal anderkendes for det, og jeg synes man skal hælde til det gavmilde hjørne. Men helt ærligt og omvendt så kan man sig ikke købe til mere kvalitet. For min velkommen er alt kvalitet afhængig fra kemien... Til udgangspunkt betaler alle det samme men ikke mere pengene gøre den tid bedre. Det er kun kemien som kan det. En person som jeg efterfølgende erkender er ikke en kunde jeg har lyst til at ses en gang til vil drikke penge ikke gøre det anderledes. Jeg ville måske tværtimod skulle give ham rabat fordi jeg allerede på første møde ikke kunne aflevere hvad jeg synes er standart for mig. Men derfor har jeg hellere ikke en ydelse liste på min Annonce. Jeg kan gøre kun det hvad jeg har lyst til og ikke hvad blev aftalt på forhånd uden at vide hvem kommer ind. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 861 Skrevet 25. September Nu betaler man jo ved starten af en session og ikke ved afslutningen ligesom på en Restaurant. Det giver ikke rigtig mening at give drikkepenge på forhånd og at hive pung eller revolut frem en ekstra gang til slut er bare for underligt. Man giver drikkepenge ved at komme tilbage en anden gang. På FKK i Tyskland betaler man jo lige efter en session - der kan man godt give lidt drikkepenge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg