Brystomann 44 Skrevet 20. September De thaier der har gennemgået en kønsskifte operation, fra mand til kvinde, kalder de sig stadig Ladyboy?? Tænker Især i Thailand?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 73 Skrevet 20. September Brystomann skrev, 1 time siden: De thaier der har gennemgået en kønsskifte operation, fra mand til kvinde, kalder de sig stadig Ladyboy?? Tænker Især i Thailand?? Nej. De kalder sig kvinder. Mange af dem bliver decideret rasende hvis du kalder dem ladyboy. Når de har fået snippet sjoveren så opfatter de sig selv 100% som kvinder. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 722 Skrevet 20. September Burde kalde sig post op trans istedet, så der er rene linjer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 20. September Blue man skrev, for 11 minutter siden: Burde kalde sig post op trans istedet, så der er rene linjer Hvorfor ? - Hvis du alligevel ikke kan mærke forskel er det vel ligegyldigt hvad de kalder sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 686 Skrevet 20. September Martin1963 skrev, for 6 minutter siden: Hvorfor ? - Hvis du alligevel ikke kan mærke forskel er det vel ligegyldigt hvad de kalder sig Så du vil have det fint med at kysse/få blowjob af en mand, hvis bare du ikke ved det og kan mærke det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 722 Skrevet 20. September Martin1963 skrev, for 8 minutter siden: Hvorfor ? - Hvis du alligevel ikke kan mærke forskel er det vel ligegyldigt hvad de kalder sig Som ErnstOle også spørg dig her: ErnstOle skrev, for 1 minut siden: Så du vil have det fint med at kysse/få blowjob af en mand, hvis bare du ikke ved det og kan mærke det? Så vil det betyde virkelig meget for ret mange, hvis de tror et og finder ud af bagefter at de har været sammen med en opereret mand. Det handler om at sælge det man er til kunden… og jeg tænker at der også er et segment som syntes det er tiltrækkende at være sammen med en post op trans… så sælg den rigtig vare til kunden, så kunden tilfreds… det nu ret simpelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 20. September Blue man skrev, for 7 timer siden: Som ErnstOle også spørg dig her: Så vil det betyde virkelig meget for ret mange, hvis de tror et og finder ud af bagefter at de har været sammen med en opereret mand. Det handler om at sælge det man er til kunden… og jeg tænker at der også er et segment som syntes det er tiltrækkende at være sammen med en post op trans… så sælg den rigtig vare til kunden, så kunden tilfreds… det nu ret simpelt. Jeg stillede blot spørgsmålet - I kom med et svar. Om det betyder noget for mig ! Tja - det ved jeg ikke da jeg ikke har prøvet det, men hvis oplevelsen var god så tror jeg egentlig ikke det ville betyde noget hvis jeg bagefter fik at vide at det var modsat hvad jeg troede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 46 Skrevet 20. September Mau skrev, for 9 timer siden: Brystomann skrev, for 10 timer siden: Nej. De kalder sig kvinder. Mange af dem bliver decideret rasende hvis du kalder dem ladyboy. Når de har fået snippet sjoveren så opfatter de sig selv 100% som kvinder. Ladyboys er vil ikke når sjoveren er fjernet, det er vil når de har fået de kvindelig former men stadig har denne extra . Kan se på diverse annoncer at mange kalder sig ladyboys eller shemale Jeg syntes personligt at der er noget særligt ved disse dejlige kvinder med denne extra bonus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 21. September Enig med @Mau og @shemales are awesome i, at efter en fuld kønsskifteoperation, hvor pikken er bortopereret, kalder vedkommende sig ikke ladyboy, men kvinde og opfatter sig som sådan. Belært af tidligere advarsler er jeg er i tvivl om, om det er en afsporing at debattere den beslægtede problemstilling om køb af serviceydelser hos kønsopererede. Men firkantet set var det jo ikke det emne, som @Brystomann startede tråden med, så der må jeg hellere undlade at give mit perspektiv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 21. September Jeg startede faktisk tråden fordi jeg planlægger at tage en tur til Thailand lige straks. OG, uanset hvor meget der er ombygget og opereret, så har jeg ikke lyst til at være sammen med en, der har været en mand...!!! Den er ikke nem at navigere i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 21. September Brystomann skrev, for 55 minutter siden: Den er ikke nem at navigere i Nej, det er ikke så enkelt. Ikke altid, i hvert fald. Så følg din mavefornemmelse, og tænk på forhånd over hvad du vil gøre, hvis du er i tvivl i situationen. Du får jo intet ud af at spørge “er du en rigtig kvinde”, for det vil den kønsopererede jo svare ja til, fordi det er det, de ser sig selv som. Og som de ønsker, at omverdenen også skal opfatte dem. Jeg har lagt en håndfuld besøg hos en thai her i Danmark, hvor jeg stadig er i tvivl om, hvorvidt hun er født som det ene eller det andet. Også selvom jeg har prøvet at se virkelig godt efter. Men givet, at hun 100% ser sig selv som en kvinde, kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at spørge, om hun er født som kvinde eller ej. Jeg er nok i virkeligheden også lidt ligeglad, for jeg forholder mig til, hvordan hun er nu, men det ved jeg godt, at du og andre ser anderledes på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mau 73 Skrevet 21. September Brystomann skrev, for 4 timer siden: Jeg startede faktisk tråden fordi jeg planlægger at tage en tur til Thailand lige straks. OG, uanset hvor meget der er ombygget og opereret, så har jeg ikke lyst til at være sammen med en, der har været en mand...!!! Den er ikke nem at navigere i Reelt set vil du nok kun støde på "problemet" hvis du samler freelancere op eller går ind i en bar med mixed personale. Og går du ind i en bar med mixed personale så vil en diskret forespørgsel hurtigt kunne afdække om der er nogle af pigerne på stedet der er post ops. Jeg er da kommet noget dernede og den eneste gang jeg er stødt på "problemet" var på en bar i Nana Plaza i Bangkok hvor alle var post ops og vi gik der ind med en forventning om at det var en ladyboybar, da det tidligere havde været det. Men langt de fleste barer er meget strikse med at holde dem adskilt fordi de ikke vil risikere at deres kunder får en uønsket overraskelse. Mht. freelancere så er min erfaring også at de piger der er post ops typisk hænger hænger ud i de samme områder som ladyboysne gør og antaster de dig så vil vil de typisk reklamere med "I have pussy". Men det er nu ellers en god oplevelse. Jeg var for nogle år sammen med en post op som jeg også havde været sammen med før hun blev opereret. Hun var så stram at jeg knap nok kunne trænge op i hende. Eneste ulempe for mig var at jeg ikke måtte kneppe hende i røven længere for nu havde hun en fisse og så var det den der skulle bruges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg