Hop til indhold
dfreak

Sexshop padborg

Recommended Posts

Jeg var inde i womansworld for nogle uger siden, der kom et andet par, tror de lejede et rum, de forsvandt og nogle minutter senere kunne man på skærmen hvor der kører diverse film se nogle der lignede dem have sex, så jeg rigtig eller hvad? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det var i den butik, det par der var på en lille del af skærmen lignede parret der lige var kommet 5 minutter før, men hvis man ikke kan blive filmet var det nok ikke dem, men tanken om at der står nogen og ser dig kneppe, vel nærmest i rummet ved siden synes jeg er vild fræk

Redigeret af dfreak
Svar på dangansenhorny

Del dette indlæg

Link til indlæg
dfreak skrev, den 16.9.2025 at 18:44:

Jo, det var i den butik, det par der var på en lille del af skærmen lignede parret der lige var kommet 5 minutter før, men hvis man ikke kan blive filmet var det nok ikke dem, men tanken om at der står nogen og ser dig kneppe, vel nærmest i rummet ved siden synes jeg er vild fræk

Det er det i denne grad! Og få det tilsendt på mobil til senere brug :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangansenhorny skrev, den 20.9.2025 at 04:47:

Det er det i denne grad! Og få det tilsendt på mobil til senere brug :D

Det lyder spændende, men det vil være rart at vide det på forhånd. Er det i alle rum eller er det noget som man tilkøber i specielle rum?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...