Hop til indhold

Sexshop padborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var inde i womansworld for nogle uger siden, der kom et andet par, tror de lejede et rum, de forsvandt og nogle minutter senere kunne man på skærmen hvor der kører diverse film se nogle der lignede dem have sex, så jeg rigtig eller hvad? 

Skrevet
  • Author

Jo, det var i den butik, det par der var på en lille del af skærmen lignede parret der lige var kommet 5 minutter før, men hvis man ikke kan blive filmet var det nok ikke dem, men tanken om at der står nogen og ser dig kneppe, vel nærmest i rummet ved siden synes jeg er vild fræk

Redigeret af dfreak
Svar på dangansenhorny

Skrevet
dfreak skrev, den 16.9.2025 at 18:44:

Jo, det var i den butik, det par der var på en lille del af skærmen lignede parret der lige var kommet 5 minutter før, men hvis man ikke kan blive filmet var det nok ikke dem, men tanken om at der står nogen og ser dig kneppe, vel nærmest i rummet ved siden synes jeg er vild fræk

Det er det i denne grad! Og få det tilsendt på mobil til senere brug :D

Skrevet
Dangansenhorny skrev, den 20.9.2025 at 04:47:

Det er det i denne grad! Og få det tilsendt på mobil til senere brug :D

Det lyder spændende, men det vil være rart at vide det på forhånd. Er det i alle rum eller er det noget som man tilkøber i specielle rum?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.