Slavesvinet 24 Skrevet 13. September Så var tiden endelig kommet til at SLAVESVINET igen skulle bruges af LADYEN – og sikke en oplevelse der ventede. Besøget var blevet planlagt gennem hele august måned. Lady Cherie magt over slavesvinet blev i denne periode gradvist større og større med krav/ordrer om at betale Ladyen ALT hvad Dronningen krævede. Indkøb af gave til Lady Cherie, hundetegn med påskrift: EJET AF LADY CHERIE samt indkøb af 10 m lang kæde i rustfristål var nogle af de ordrer slaven fik op til besøget. Endelig oprandt dagen, hvor slavesvinets skulle misbruges fuldstændigt som de behagede Lady Cherie i det næste ½ døgn! Modtagelsen var helt fantastisk! Slavesvinet ringede forsigtigt på døren og lagde sig straks på sine knæ og ventede spændt. Da døren blev åbent stod Lady Cherie i en af hendes gudesmukke pelse, totalt læderoutfit, høje læderstøvler frækt rygende!! Lady Cherie kiggede ondt ned på slaven og flåede straks pengene ud af kæften på slaven! ”Kys mine støvler slave og vov ikke at kigge op dit svin” Efter at have kysset Ladyens støvler en rum tid samt blive brugt som askebæger, kom næste ordre: ”De kasser vin Dronningen har krævet at slaven skulle medbringe, sætter slaven over i min bil og når den er færdig tager slaven den krævede gave og lænkerne og kravler ind i spankingrummet ” Slavesvinet adlød selvsagt - den ved alt for godt hvad konsekvensen ved ikke at adlyde det mindste vink fra Lady Cherie er!!! Efter at have udført dette ventede slaven spændt på Ladyens næste træk. På alle fire lå den og ventede og endelig fik den mulighed for at kigge op på Ladyen! Dette var dog en fejl for straks fik den en svingende lussing og besked på ALDRIG at kigge på LADYEN uden at have fået tilladelse. LADY CHERIE åbnede herefter gaven og fik set på de medbragte kæder/lænker, som Dronningen var tilfreds med. ” Nå slave –vi skal jo videre ind til Randers og spise – håber stedet/maden er tilfredsstillende for ellers vil det få alvorlige konsekvenser for slavesvinet” Afsted gik det ind på restaurant, hvor vi heldigvis kunne parkere tæt på. LADYEN var selvsagt i læderbukser og høje støvler. Vel ude af bilen stod vi tæt på et par – dette fandt LADYEN pirrende – og uden noget forvarsel svingede DRONNINGEN endnu en lussing til slavesvinet og udtalte højt: ”DEN ER SLAVE OG SKAL ADLYDE MIG TOTALT” Vildt ophidsende for slaven, som bare nød denne offentlige ydmygelse. Den næste 1 ½ time nød vi noget lækkert mad med dejlig small talk om livet. Dog afbrudt af at Dronningen inden dessert ville ud at ryge. Dette blev også en oplevelse, for mens vi stod udenfor og røg blev slaven igen tildelt flere lussinger, selvsagt når der kom personer gående, der kunne iagttage dette! Tilbage i bilen og klar til afgang mod Hadsten åbnede Lady Cherie slavens skjorte og udtalte: ”Nå det skal jo ikke være hygge det hele – nu skal du have stramme klemmer på dine slavepatter” Som sagt så gjort – stramme klemmer blev påsat samtidigt med at Dronningen tændte en cigaret! ”Kan se at der ikke er askebæger i bilen slave – så er det jo godt, at han kan være mit askebæger” Turen tilbage forløb således med klemmer i slavepatterne som flere gange blev drejet hårdt samt at Dronningen brugte slaven som askebæger, sluttende med at slukke smøgen i munden på slaven med ordre om at sluge skoddet! Tilbage i Hadsten fik slaven ordre på straks at komme i ”Adams kostume” og lægge sig på alle fire. Efter en del ventetid (- sådan følte slavesvinet det!), stod Dronningen pludselig over slaven. Igen havde Gudinden taget sin lækre lange pels på og nu med lange læderstøvler på. ”Nå nu skal du i lænker slavesvin – dem skal du have på de næste mange timer indtil i morgen tidlig, hvor du bliver smidt ud” Slavesvinet fik lænker om fødder og påsat låse. Herefter startede aftenens/nattens pinsler. Dronningen piskede slavesvinet hårdt fra start og da den pev lidt, fik den straks en blok i kæften. ”Gider ikke at høre på det piveri - den vil blive straffet hårdt og uden nåde – den er min ejendom og skal acceptere dens skæbne” Sådan fortsatte de næste timer, dog afbrudt af lidt hygge rygning samt også indtagelse af lidt natmad og drikkevare. Slavesvinet måtte her slæbe sig rundt i sine lænker – som heldigvis var 10 m lange. Aftenens/nattens højdepunkt nærmede sig. Slavesvinet i sine lænker var blevet bundet fast til de 4 stolper på sengen og lå hjælpeløs på ryggen og ventede på Dronningens næste sadistiske påfund! Klemmerne atter sat i slavepatterne og Dronningen satte sig henover den fræk rygende. Skiftevis vred Dronningen i klemmerne/brændte slavepatterne langsomt med sin cigaret. Slaven skreg af smerte med Dronningen fortsatte bare – sluttende med at cigaretten hårdt blev slukket på svinets brystvorte. ”Nå slave- nu skal du røvpules – det ved jeg jo du elsker,” Dronningen smilte ondt og vidste godt, at dette ikke var dens livret. Herefter startede Lady Cherie langsomt med hendes ståldildo at kneppe slavesvinet. Dette blev hårdere og hårdere og dildoen kom længere og længere ind i slaverøven. Samtidigt fik klemmerne et ekstra vrid i slavepatterne og herefter begyndte Dronningen at malke slavepikken. Hårdere og hårdere blev slaven røvpulet og slavepikken blev malket vildt hårdt! Slavesvinet eksploderede i en vild orgasme og skreg sin vellyst ud – TAK SKØNNE LADY CHERIE Dronningen løsnede rebene og stolperne – dog var den stadig i fodlænker bundet til den ene stolpe. ”Nu må slaven sove godt – lænkerne søger for at den ikke løber nogle veje ” Herefter blev slaven efterladt i lænker og måtte bare lægge sig til at sove. Tidligt næste morgen blev slaven vækket af Dronningen, som krøb ind til den. ”har du sovet godt slavesvin – nu gider jeg dig ikke mere – forsvind herfra, du er kun en genstand, som jeg misbruger fuldstændigt, som det passer mig” Slavesvinet samlede sine ting sammen og fik et dejligt knus af Lady Cherie før den blev bortvist Tak til Lady Cherie for endnu en fantastisk fysisk og mental opdragelse 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 254 Skrevet 28. September @Slavesvinet Dejligt at læse om din vildt dejlige oplevelse hos Lady Cherie. En særdeles veloplagt Hex tager imod igen i Hadsten den 1. - 2. oktober https://annoncelight.dk/showad/370239 Venlig hilsen Heliot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 44 Skrevet 30. September Tak for din beretning. Altid dejligt at læse om andres besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theguy2 2 Skrevet 15. Oktober Hej allesammen Jeg skrev nemlig til lady Cherie og ikke for at lyde som en kliché men hun gider ikke engang at svare mit spørgsmål da hun kan se jeg har et mellemøstligt navn så beder hun mig bare om at skride hjem og finde en i mit eget hjemland hvilket jeg synes er groft nok i stedet for bare at sige nej tak jeg vil nok ikke anbefale hende til nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 254 Skrevet 15. Oktober (edited) @Theguy2 Her kan vi kun få din version af din kontakt med Lady Cherie. Du er blevet afvist af hende. Måske ikke på en pæn måde, men vi ved ikke, hvad der er gået forud. Jeg vil råde dig til at fortsætte din søgning efter en Domina, hvor der er mere samklang. Af dine tidligere indlæg kan jeg forstå, at du lægger vægt på sikkerhed og fortrolighed på nettet. Det synes jeg også, du selv skal være klar til at levere. Venlig hilsen Heliot Redigeret 15. Oktober af Heliot edit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavesvinet 24 Skrevet 15. Oktober Hej Theguy2 Min erfaring fra denne skønne SM-verden er, at der skal være gensidig kemi mellem parterne, for at det bliver en skøn oplevelse. Dette er der øjensynligt ikke i jeres tilfælde! Gensidig respekt og en god tone fra BEGGE parter må være et must!! Jeg har altid mødt og givet stor respekt til Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ector 113 Skrevet 15. Oktober Theguy2 skrev, for 7 timer siden: Hej allesammen Jeg skrev nemlig til lady Cherie og ikke for at lyde som en kliché men hun gider ikke engang at svare mit spørgsmål da hun kan se jeg har et mellemøstligt navn så beder hun mig bare om at skride hjem og finde en i mit eget hjemland hvilket jeg synes er groft nok i stedet for bare at sige nej tak jeg vil nok ikke anbefale hende til nogen Hej Theguy2 Tror måske du har misforstået Lady Cherie`s budskab til dig Tror (IKKE) Lady Cherie har skrevet til dig at du skulle skride !!!!!!!! Tror Ladyen har skrevet noget i retning af af du skulle finde en Domina i det mellemøstlige hvo du kommer fra Dominaen kan jo sagtens være i DK Så i gang med dig god wind fremover kh Ector 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavesvinet 24 Skrevet lørdag klokken 19:26 jegernysgerrig skrev, den 30.6.2025 at 19:35: En anmeldelse af Fantastiske Lady Hera https://annoncelight.dk/showad/317679 Jeg er ikke erfaren ud i dominans men har dog efter nogle besøg ved Lady Hera måttet erkende at det tænder mig at lade hende tage styringen og samtidig glemme alt andet Hun har en fantastisk evne til at få pulsen op på mig.... Jeg har sagt til hende at jeg gerne vil prøve alt .... mindst en gang og var slet ikke klar over at der fandtes så mange varianter indenfor dominans. Denne gang var ingen undtagelse Ballerne blev varmet op. Der blev leget med anal til mig. Der blev leget med nåle og alt muligt andet legetøj Det vildeste var dog at mens jeg havde bind for øjnene var der pludselig en ekstra person til stede Nu kan bisex også krydses af...men forhåbentlig ikke sidste gang det sker Når man hænger der fra en krog i loftet og bind for øjnene er der jo ikke så meget at gøre ved det. Man lader det ske Og må sige det var en fed oplevelse Nu sidder jeg så og ærgrer mig over at hun rejser nord på og jeg rejser syd på i sommerferien.... Det er simpelthen dårlig planlægning... M Fyn skrev, den 13.8.2025 at 17:56: Er der nogen der har erfaringer hos Mørkets Skræk / Mørkets Djævel? Hun er vest ret ny i branchen, ser det ud til? https://annoncelight.dk/showad/435556 Og så fik SLAVESVINET igen en Ordre fra Lady Cherie: “Lady Cherie har lidt tid i hendes ellers næsten optagede kalender til at opdrage Slavesvinet - mød op og vær forberedt på at blive afstraffet - SLAVESVINET stiller dens krop til Lady Cheries fulde disposition i HADSTEN D. 6. Nov 2025” Efter sådan en ordre tænkte SLAVESVINET, hvor priviligeret den var - tænk sig at få æren af atter at blive misbrugt af Lady Cherie!! Ser frem til endnu et fantastisk møde og tænker hvor heldig den er for at få denne ære!!! Lady Cherie - DE er Dronningen inden for denne verden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg