19517 648 Skrevet lørdag klokken 08:39 https://nympho.dk/n10689/3488/nina-back-to-copenhagen Jeg besøgte denne perle af en kvinde fra Øster Europa. Jeg ankom til lejligheden som er smagfuldt indrettet og bærer præg af ikke at blive brugt til personlig brug. Men den er ikke kold og upersonlig bare et midlertidigt opholdssted. Pæn ren og nydelig. Badeværelset er et af de lækreste badeværelser Jeg har været i i lang tid. Stort og med vindue. Jeg blev modtaget af Perlen i døren. Hun var iført lækkert lingerie. Og ledte mig ind til hendes værelse. Jeg tror lejligheden har tre værelser og så en stor køkkenstue. Efter de 1500 kr var overført, for en times hygge. Fik jeg at vide at hun foretrækker at man tog et bad med det samme. Jeg havde lige stået og brugt lang tid i mit eget bad en halv time for enden og taget dyr parfume på. Men tanken om at komme ud af et varmt bad og går direkte ind i favnen på Perlen tiltalte mig i den grad. Jeg gav mig god tid ude i badet og badet i skoldene hed vand. Der var flere sæbemuligheder og jeg tror jeg brugte mindst tre forskellige. I badeværelset lå der en høj stak dejlige håndklæder. Jeg gik veltilfreds gennem lejligheden med min erigerede manddom og kom ind på hendes værelse hvor hun lå nøgen og ventede på mig. Hendes kys var sommerlette og dejlige. Hun trykkede ikke tungen ind i mundhulen på mig og prøver at bore ganen ud gennem baghovedet som nogen gør. Men hendes mund var blid velbehagelig og blød. Hendes krop er blød og lækker at røre ved. Den er på den buttede side uden at være fed. Det tiltaler mig fordi at det giver hende kvindelige former. Jeg spurgte hende hvad hun havde lyst til. Hun havde lyst til at blive slikket. Så det gjorde jeg. Jeg kan lide at drille når jeg slikker. Altså slikke lidt og så slikke op langs inderlåret og så slikke lidt igen og så videre. På et tidspunkt prøvede hun at samle benene for på den måde få mig til at slikke hende der hvor nydelsen er størst. Men jeg spredte hendes ben og drillede hende igen og igen. Da min stakkels tunge var ved at knække af lagde jeg mig på ryggen og sukkede vel behageligt. Det var mit signal til at nu vil jeg gerne forkæles. Hun fandt gummiet frem puttede det i munden og puttet det så på på min parate manddom. Der lå jeg nøgen i en fremmede kvindes seng og kiggede op i loftet mens hun havde mig i sin mund. Desværre bippede hendes telefon flere gange og mens hun havde min manddom i sin mund skrev hun på sin telefon. Det irriteret mig en smule er hun ikke kunne vente. Jeg synes kvinderne skal slukke deres telefoner mens at de har betalende kunder der trods alt betaler mange penge for en times tid. Det er langt mere end en kammeradvokat for i timen eftersom denne også skal betale skat. Da det var tid til at jeg skulle inden for perlens hule sagde hun at hun lige skulle badeværelset. Hun tog sin telefon med og jeg hørte at der er blevet skrevet og modtaget beskeder. Jeg ville have foretrukket at hendes opmærksomhed havde været 100% på mig. Jeg er udemærket klar over at fristelserne for flere kunder er til stede. Men igen man skal passe på ikke at miste dem man allerede har. Jeg ved naturligvis ikke om det var kunder eller om det var noget andet vigtigt. Men tydeligvis vigtige ere end mig og min tid. Øv øv. Da jeg var færdig brugte vi lidt tid på at snakke lidt. Det var ganske hyggeligt at ligge nøgen i hendes seng og snakke lidt almindeligt snak. Det er nu anden gang jeg har oplevet at en kvinde tager en e-cigaret frem. Nogle gange lugter e-cigaretter stærkere end andre gange. Hun var sød nok til at puste ned af. Men det er egentlig ikke noget der tiltaler mig. Jeg tænker på at give hende en chance mere. Perlens kys og bløde krop var absolut i topklasse. Prisen er på den lettere side. 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nina1103 35 Skrevet lørdag klokken 14:54 Hi, thank you for the nice words! I hope to see you again and sorry for the phone disturbing, I don't have the bad habit to stay on my phone while I have customers, most of those who know me can confirm that, but yes, yesterday I had some small issues to fix and it was an emergency. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 253 Skrevet søndag klokken 20:37 (edited) Nina1103 skrev, den 13.9.2025 at 16:54: Hi, thank you for the nice words! I hope to see you again and sorry for the phone disturbing, I don't have the bad habit to stay on my phone while I have customers, most of those who know me can confirm that, but yes, yesterday I had some small issues to fix and it was an emergency. Jeg har besøgt Nina mindst 20+. Og jeg kan 110% bekræfte hendes udsagn. Blandt Ninas utallige dyder som menneske, kvinde og elskerinde er, at hun ikke blot er nærværende og fokuseret, men også meget musikalsk i sengen. Men jeg ved også, hvor meget hun har at se til ved siden af. Og hvor påpasselig hun normalt er med at holde tingene adskilt. Så når det er smuttet for hende med dig, er det en ren undtagelse (og jeg er sikker på, at det ikke har drejet sig om en anden kunde, men om noget for alvor vigtigt for Nina, som hun ikke har kunnet planlægge sig ud af på forhånd). Så jo @19517 besøg hende igen. Men det er ikke en chance, du giver Nina. Det er i den grad en chance, du giver dig selv. Twain Redigeret søndag klokken 20:52 af Twain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1850 Skrevet mandag klokken 06:03 Twain skrev, for 9 timer siden: men om noget for alvor vigtigt for Nina, som hun ikke har kunnet planlægge sig ud af på forhånd). Det skriver Nina jo også selv; Nina1103 skrev, den 13.9.2025 at 16:54: yesterday I had some small issues to fix and it was an emergency. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 932 Skrevet mandag klokken 19:51 Nina er en dejlig pige med utallige gode anmeldelser. I denne situation skulle hun måske bare have sagt der var en lille emergency at tage sig af. Min egen erfaring med Nina er at vi bare havde fed sex sammen. Den ultimative illusion eller den ægte vare? Tvivlen bekræfter hendes evner. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mvargo 1 Skrevet for 12 timer siden Passer højde og vægt (170/56)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 253 Skrevet for 8 timer siden (edited) Gløden skrev, den 15.9.2025 at 08:03: Det skriver Nina jo også selv; Korrekt, men blot for god ordens skyld lød hele sætningen: Nina1103 skrev, den 13.9.2025 at 16:54: [M]ost of those who know me can confirm that, but yes, yesterday I had some small issues to fix and it was an emergency. Jeg kender Nina og kan bekræfte (i.e. confirm) hendes forklaring. Og det var det, jeg gjorde. Det her er en undtagelse. Redigeret for 8 timer siden af Twain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg