Titommeren 441 Skrevet 13. September (edited) Kære brødre og søstre. Jeg kan se, at der klages over manglende likes og kommentarer på indlæg og det er da også en træls tendens. Nogle giver udtryk for, at de næsten ikke gider længere. DET HÅBER JEG IKKE SKER, for eroguide er et fantastisk (og det eneste) redskab til at holde snyd og bedrag nede og anmelde efter fortjeneste - både gode og dårlige. Nu til mit svar på spørgsmålet: Jeg bruger mine egne anmeldelser som en “dagbog”, da jeg desværre ikke kan huske de skønne (eller mindre skønne) oplevelser efter et stykke tid. Så er det da sikkert også sjovt at sidde og læse sin “dagbog” under “Tråde jeg startede”, når man en dag sidder på plejehjemmet og Titommeren ligner en tør vaniljestang. Det er også nemt at finde en rigtig god oplevelse frem igen og se, hvor vedkommende er i landet, hvis man trænger til at møde vedkommende igen og denne stadigvæk er aktiv. Udover dette egoistiske motiv er det da også en god tanke, at man hjælper sine “brødre” herinde i at undgå rigtig dårlige oplevelser eller svindel samt “søstre”, der fortjener et skulderklap eller en verbal lussing… Må jeg høre, hvad DIT motiv er til at lave anmeldelser og kommentere? Eller hvorfor du ikke gør det? På forhånd TAK og KNEP VEL (og kom i gang med at anmelde og kommentere, hvis du ikke gør det) Redigeret 13. September af Titommeren Fejl i tekst. 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 13. September @Titommerenhvordan kan du se hvad du har skrevet? Jeg prøver at finde indlæg fra mig selv, men synes ikke der er en historik der hjælper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 147 Skrevet 13. September Jeg bruger dette site til at finde ud af, om jeg skal besøge en ellers spændende GP`er eller ej. Smag og behag er forskellig, og det har jeg oplevet flere gange, men jeg synes, det er godt input. Dette vil jeg gerne give videre til andre. Jeg har nydt jeres, og derfor må jeg yde til fællesskabet. Jeg synes denne ide er god og jeg synes, at der er behov for det. Jeg laver klart anmeldelser for at dele de gode og (måske også) mindre gode oplevelser. Mest for min egen skyld (det skaber glæde at genopleve en god oplevelse), men hvis andre kan bruge det, er det godt! Problemet med de mindre gode oplevelser kan jo være, at kemien passede dårligt eller enten jeg eller hende havde en dårlig dag. Mistanken om svindel, hade-anmeldelser, hvor anmelderen helt sikkert ikke har mødt til pågældende dame, eller hvor GP`eren tydeligvis anmelder sig selv, ødelægger det - men det synes jeg bare vi skal kæmpe imod - for den gode sags skyld. Det er vigtigt med respekt både til GP`erene og til os selv! Jeg synes reglerne på sitet overordnet er gode og jeg er glad for at de forsøges overholdt (lidt skarpt ). Jeg var selv tæt på at bryde en regel og fik som fortjent en henstilling 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 13. September Sunes skrev, for 35 minutter siden: @Titommerenhvordan kan du se hvad du har skrevet? Jeg prøver at finde indlæg fra mig selv, men synes ikke der er en historik der hjælper Hvis du går på din egen profil og scroller op, kan du se din historik - både likes og kommentarer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 102 Skrevet 13. September (edited) Jeg har fået utrolig meget god info og inspiration herinde -- også om emner jeg slet ikke havde regnet med at finde noget om her Jeg prøver at svare der hvor jeg har noget at byde ind med, primært for at at give noget tilbage til jer andre Redigeret 13. September af peter1042 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 13. September Sunes skrev, for 1 time siden: @Titommerenhvordan kan du se hvad du har skrevet? Jeg prøver at finde indlæg fra mig selv, men synes ikke der er en historik der hjælper Find fanen “Aktivitet” og derefter “Tråde jeg startede” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 126 Skrevet 13. September På billedet kan du se hvor du skal klikke for at se dine gamle tråde Sunes skrev, for 2 timer siden: men synes ikke der er en historik der hjælper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 583 Skrevet 13. September Jeg havde rigtig god gavn af anmeldelserne på siden her dengang jeg startede min "karriere" som sexkøber. Jeg syntes markedet var svært at få overblik over og anmeldelserne var med til at lære mig hvordan man spotter de gode og de mindre gode annoncer. Forsøger derfor nu at bidrage til fællesskabet, der hvor jeg synes det giver mening. Jeg er mest tilbøjelig til at anmelde de piger, hvor jeg har haft gode besøg. Jeg synes det er sjovere at skrive en god end en lunken anmeldelse. Forsøger altid at beskrive både objektive (kommunikation, omgivelser, billeders ægthed etc.) og subjektive (kemi og udbytte/nydelse) aspekter af mødet. Desuden bidrager jeg en del med input til forespørgsler om annoncer, hvor jeg tydeligt kan se og verificere at der bruges falske billeder. Jeg har åbenbart særligt øje for den slags og forhåbentlig har det hjulpet nogen til at undgå dårlige oplevelser. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 63 Skrevet 13. September Skriver for at give en ærlig og objektiv beskrivelse. Har selv holdt en pause med skriveriet, men er begyndt igen. Enig med @Titommeren og jer andre om at det er en god ide at dele oplysninger og oplevelser. Det er blevet diskuteret før hvad anmeldelser egentlig kan bruges til. At en pige er faldet i anmelders smag betyder jo ikke at jeg bliver tændt af hende. Nogle laver anmeldelser om fantastiske oplevelser, men man lærer jo at spotte når teksten nok skal tages med et gran salt i forhold til virkeligheden. Det er @GlJens71 også inde på. Men også meget populære piger, behøver jo ikke være noget for dig. Fx. Inessa og Barbara, er ikke det jeg finder helt super. Sådan er vi heldigvis forskellige. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 16 Skrevet 13. September Jeg bruger selv dette site til at finde ud af om GP'er jeg måske finder interessante er værd at besøge eller ej. Og det gør jeg ud fra anmeldelserne og folks kommentarer. Derfor falder det mig da også naturligt at "gengælde" tjenesten hvis jeg enten besøger en GP andre har besøgt, eller tager en fra holdet ved at besøge en andre ikke har :). Jeg gør det ikke for at høste likes eller klap på skulderen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 13. September I starten læste jeg blot her. Først senere begyndte jeg at skrive anmeldelser. Hvorfor gør jeg så det? Måske for at bidrage og takke for de anmeldelser, som jeg læser og finder nyttige. Når det er sagt, så er der jo rigtig mange piger, som ikke har nogen anmeldelse. Mit indtryk her i gruppen lidt er, at man opfordrer folk til at vælge piger, der har gode anmeldelser, og holde sig fra uanmeldte piger, fordi det giver en større chance for at få en god oplevelse. Det er såmænd sikkert også rigtigt. Men tit og ofte kan jeg ikke lige finde en pige med gode anmeldelse i det område, hvor jeg af den ene eller anden grund er endt med en hotelovernatning. Så må man jo prøve lykken med en uanmeldt pige, og det har nu også generelt givet gode oplevelser. Nogen skal jo også være den første til at anmelde en uanmeldt pige. Så her tænker jeg, at jeg kan byde ind, når jeg nu har kneppet denne uanmeldte pige. Jeg har ikke lige overvejet, at man kunne genopleve sin besøg ved at læse gamle anmeldelser. Jeg kan se, at jeg så efterhånden har fået lavet en håndfuld anmeldelser. Lidt sjovt at læse dem igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 657 Skrevet 13. September I hovedsagen skriver jeg for mig selv. Lidt som dagbog. Jeg nyder, at skrive om gode oplevelser, hvor jeg i hovedet genoplever besøget. Jeg læser selvfølgelig også andres anmeldelser, som inspiration til, hvor at søge søde kvinder. Og der er anmeldere, der skriver på en måde om sine oplevelser, som kan inspirere til at forsøge nye lystmetoder. Hvorfor jeg publicerer mine dagbogsnotater, tror jeg skyldes en slags blærebehov, som ganske få mænd besidder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 14. September Probator skrev, for 8 timer siden: Hvorfor jeg publicerer mine dagbogsnotater, tror jeg skyldes en slags blærebehov, som ganske få mænd besidder. Hvad mener du med blærebehov. Jeg har ikke tænkt på det før, men der nok for mig er noget lidt ekshibitionistisk ved at lave anmeldelserne. Det er lidt frækt at vide, hvordan andre læser mine anmeldelser om, hvordan en gammel stodder som mig er mødtes med en ung kvinde og stukket min pik op i hende og kneppet hende. Især efter denne tråd har jeg måske fået et lidt andet syn på mine anmeldelser. Sidder lidt og får stiv pik af tanken om, at andre læser mine anmeldelser. Lidt mærkeligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 371 Skrevet 14. September Jeg skriver gerne om mine besøg og det gør jeg at forummet læser dem og evt får lyst til at besøge pigen eller får den information omkring stedet som gør at vedkommende tager afsted. De fleste af mine besøg den sidste tid har været i Flensborg og her er det måske endnu vigtigere med lidt information omkring kontakt og adgang til stedet. Selvfølgelig er det da rart at vide anmeldelserne bliver læst og kan bruges ved en reaktion, men det er ikke min drivkraft. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September ja du har sku ret i det du siger, hvis folk ik gider skrive lidt mere så dør det hele jo stille og roligt. og det ville være en skam, for det er jo netop anmeldelserne der gør man kan sortere skidt fra kanel. jeg bruger det selv lidt som dig, mest for at huske tilbage men også for at give de andre en idé om hvad de kan forvente. det behøver jo ik være romaner hver gang, bare lidt ærligt om oplevelsen, godt eller skidt. så jo, jeg er helt med – vi må sku alle smide lidt på vægtskålen hvis vi vil ha glæde af forummet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 14. September (edited) For mig er besøgene hos pigerne lidt som at komme på en krammeklinik, bare med plads til det seksuelle. Jeg går meget efter hudkontakten. Og det er jo lidt svært at anmelde. Pigerne er som regel søde, forstået som kærlige og venlige, så det er altid en fin oplevelse, synes jeg. Om oplevelsen er god eller rigtig god, afhænger af den personlige tiltrækning, og den kan man jo ikke rigtig 'anmelde' på. Men nogle gange skriver jeg en kort kommentar, hvis jeg vil bakke en positiv anmeldelse op - jeg har lige gjort det her i fredags. Jeg har mest deltaget i debatten når det handler om emner i retning af det sexologiske, og de mere medmenneskelige aspekter begge veje. For eksempel GFE-diskussionerne, Men den type debatter er desværre helt forsvundet, samtidig med at pigerne ikke mere deltager. Redigeret 14. September af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 14. September Meget interessant emne. Beklager at det bliver lidt langt, men det er en kompliceret sag. Det korte svar er: Fordi købesex har indeholdt ting for mig, som jeg havde forsvoret, man kunne finde på denne måde og at det har betydet utroligt meget for mit liv. Jeg er i dag et meget lykkeligt menneske og det skyldes den rejse min vidunderlige kone og jeg har taget de sidste 12 år med at åbne vores forhold og de indtil nu 8 fantastiske kvinder fra branchen, som jeg har følt mig magisk sammen med og har fået stærke følelsesmæssige bånd til... Jeg føler at jeg har levet mere de sidste 5 år end de foregående 45 tilsammen. Åbningen af vores forhold førte os i terapi og selvudvikling og derfra til en uddannelse som terapeut. Her var jeg omringet af kvinder, som gerne vil lære at hjælpe par med at løse deres problemer og blev meget overrasket over hvor lidt kvinder lader til at forstå mænd og hvor stor modstand jeg møder når jeg forklarer hvordan jeg har det og hvordan min opfattelse er at langt de fleste mænd oplever verden. Så en kombination af at min lykke er betinget af noget som mange anser for at være udnyttelse af sårbare kvinder, at have lyst til at dele mine oplevelser i branchen med andre og høre andres historier og behovet for at få bekræftet eller korrigeret mit syn på mænd, har gjort at EG i dag er min primære SoMe platform og altid bliver tjekket før FB. Hvorfor skriver jeg anmeldelser? Primært for at dele de af mine oplevelser, som har været sjove, lækre og overraskende og dele med andre ligesindede at her er en reel kvinde, som man kan tage på eventyr med. De fleste af de møder der er værd at lave anmeldelser af er dog alt for personlige til at det giver mening for mig at skrive det som en anmeldelse. Dels fordi jeg føler at det jeg møder med den pågældende er så betinget af vores kemi at andre med al sandsynlighed vil møde noget helt andet end jeg gør og dels fordi jeg har det lidt svært ved at tænke på at andre mænd er sammen med hende på baggrund af noget jeg har skrevet. Flere af historierne har jeg delt i "hvad er det vildeste du har oplevet" tråde, men uden at nævne hvem det var med, netop for at værne lidt om vores relationer og fortrolighed. Line C er en undtagelse... Hun spurgte om jeg ville skrive en anmeldelse og jeg afslog i første omgang af ovenstående årsager, men efter lidt tid bestemte jeg mig for at prøve og det har været ok. Vi har haft meget sjov ud af at flere havde tolket min første anmeldelse som at hun var decideret domina, så jeg havde sat ild i hele Jylland Hvorfor kommenterer jeg? 1. For at tilkendegive at en anmeldelse har rørt mig og det lyder til at have været et vidunderligt møde. 2. For sjov skyld, hvis der er en humoristisk vinkel på noget af det skrevne 3. For at få uddybet et eller andet eller få tilføjet et link. 4. For at tilkendegive, hvis jeg føler at anmelder burde kigge indad i stedet for at kritisere pigen. 5. For at starte eller deltage i diskussioner om de lidt dybere lag i stedet for at vi hele tiden er på overfladen 6. For at flirte lidt med de dejlige kvinder (på trods af reglerne!) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg