Heliot 254 Skrevet 11. September Jeg er nysgerrig efter at vide, om andre har det som mig. Især hvis du, som jeg, er blevet opslugt af en helt særlig glædespige. Eller yndlingskvinde. Hvad er dét, der gør, at vi bliver afhængige af en bestemt glædespige? Hvad tænder dig ved hende? Er det hendes udseende, hendes væremåde, charme, humor, hendes duft, hendes indlevelse – eller fordi hun er god til at give dig glæde? – eller er det måske det hele? Min seksuelle præference har altid været BDSM og fetichisme. – Jeg ved ikke, om os der netop har den slags lyster, måske lettere bliver opslugt af en glædespige, hvor Hun er solen og alle ens lystige tanker drejer sig om Hende? Min helt særlige glædespige er Lady Cherie – en vidunderlig piskesvingende Hex. Hvorfor? – Jo, jeg har nu kendt Lady Cherie i lidt over 1 år. Og har haft de mest pragtfulde oplevelser sammen med Hende. Jeg nærer en afgrundsdyb beundring og hengivenhed for Lady Cherie. Hun er alt dét, jeg kan ønske mig af en Domina. Og det siger ikke så lidt. Du kan nemt finde hendes annoncer på AnnonceLight ved at søge på: Lady Cherie https://annoncelight.dk/search/Lady Cherie? I hendes annoncer finder du bl.a. mange billeder og tags/stikord, som fortæller om alle hendes specialiteter. Lady Cherie er også på Fetlife (LadyCherie1) Hvad er det nu Shu-bi-dua synger om de danske sild: Vi kigger aldrig på balder og lår På nødder, negle og tænder og hår Men I må godt være smukke imens Vi falder for jeres intelligens Hvilken glædespige er din yndling? – og hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 11. September Katrine, dengang hun stadigt var aktiv i branchen og hos bl.a. Eventyrpigerne. Buttet og usædvanligt sød og rar. Jeg er ikke aktiv som sexkunde for tiden og har ingen favorit længere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 520 Skrevet 11. September Kolding Sabrina da hun var aktiv, altid dejlig og lækker sex og masser af tid, hun kiggede ikke på uret og så suttede hun som en drøm. Fuck jeg savner den lille Lettiske tøs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 16 Skrevet 11. September Min absolutte favoritter var Rachel Diva, hun havde bare sådan en smittende skøn personlighed og så de der store chokolade bryster var da ikke til at stå for. De gange jeg var sammen med hende var en ren fornøjelse og føltes på ingen måde som besøg hos en GP. Og så Youngmilf fra vejle. Hun var bare helt nede på jorden og sød og dejlig. Og ja håber hun kommer tilbage. Men tror desværre ingen af de 2 kommer tilbage... desværre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavesvinet 24 Skrevet 12. September Som Helliot er jeg også “fanget” i BDSM verdenen. At være underlagt en Domina som sætter en ære i at opfylde mine drømme, er bare så skønt. At man samtidigt føler, at man ikke bare er endnu en kunde og det bare skal overståes, er et must fra min side. Alle disse ting har jeg gennem en del år oplevet og gør stadig ved den fantastiske Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heinz230 7 Skrevet 12. September Min favorit er så afgjort Isa Møborg. Bliver modtaget af en glad og smilende pige. Føler mig rigtig godt taget imod. BJ, sex og hvad vi ellers laver, er lige efter mit hoved. Hun snakker godt engelsk, så kommunikationen glider let. Prisen er ok (standard), med mulighed for en masse tilkøb. Og så slutter vi hvor vi startede i døren med et kram og et kys. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ector 113 Skrevet 13. September Heliot skrev, den 11.9.2025 at 19:23: Jeg er nysgerrig efter at vide, om andre har det som mig. Især hvis du, som jeg, er blevet opslugt af en helt særlig glædespige. Eller yndlingskvinde. Hvad er dét, der gør, at vi bliver afhængige af en bestemt glædespige? Hvad tænder dig ved hende? Er det hendes udseende, hendes væremåde, charme, humor, hendes duft, hendes indlevelse – eller fordi hun er god til at give dig glæde? – eller er det måske det hele? Min seksuelle præference har altid været BDSM og fetichisme. – Jeg ved ikke, om os der netop har den slags lyster, måske lettere bliver opslugt af en glædespige, hvor Hun er solen og alle ens lystige tanker drejer sig om Hende? Min helt særlige glædespige er Lady Cherie – en vidunderlig piskesvingende Hex. Hvorfor? – Jo, jeg har nu kendt Lady Cherie i lidt over 1 år. Og har haft de mest pragtfulde oplevelser sammen med Hende. Jeg nærer en afgrundsdyb beundring og hengivenhed for Lady Cherie. Hun er alt dét, jeg kan ønske mig af en Domina. Og det siger ikke så lidt. Du kan nemt finde hendes annoncer på AnnonceLight ved at søge på: Lady Cherie https://annoncelight.dk/search/Lady Cherie? I hendes annoncer finder du bl.a. mange billeder og tags/stikord, som fortæller om alle hendes specialiteter. Lady Cherie er også på Fetlife (LadyCherie1) Hvad er det nu Shu-bi-dua synger om de danske sild: Vi kigger aldrig på balder og lår På nødder, negle og tænder og hår Men I må godt være smukke imens Vi falder for jeres intelligens Hvilken glædespige er din yndling? – og hvorfor? Hej Heliot Kan ikke være mere enig med dig Lady Cherie er FANTASTISK og en meget smuk og proff. Domina med mange talenter mvh Ector 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 13. September IMO er Min yndling, hende der får mig til at glemme tid og sted. Hende der viser mig hvem jeg også kan være. Hende der sammen med mig tager på den rejse, der giver det afbræk fra dagligdagen,som vi alle har brug for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 254 Skrevet 16. September Statler skrev, den 13.9.2025 at 09:25: IMO er Min yndling... Åh ja, IMO må vi ikke glemme... Hun er her og der og alle vegne... og er slet ikke til at se bort fra Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 18. September MINT som hun kalder sig, er helt klart min yndlingskvinde. Min favorit nr. 1. Hun er en fantastisk blanding af, at være smuk, klog og vild. På mig virker det som om, hun har glædet sig til at mødes, hver gang det er sket. Så har man jo lyst til at fortsætte. Jeg altid følt mig rigtig godt behandlet. Når vi er sammen, så er hun simpelthen min drøm, der går i opfyldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 27 Skrevet 18. September DinaG. Uden tvivl. Meget smuk, sød. Meget store bryster man må ælte alt det man vil. Starter altid med at ælte dem godt igennem foran et spejl hvis det er muligt. Hun er yderst indlevende og så elsker jeg hun ikke har noget imod at få spermet dit smukke ansigt. helt perfekt ville det være hvis hun slugte ladningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg