Søløven 79 Skrevet for 14 timer siden Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår denne markedsføring. Teksten siger "Er ikke til anal sex !" og samtidig er der tre billeder og en video, der alle tydelig viser en butt plug https://annoncelight.dk/showad/437716 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 506 Skrevet for 14 timer siden Søløven skrev, for 7 minutter siden: Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår denne markedsføring. Teksten siger "Er ikke til anal sex !" og samtidig er der tre billeder og en video, der alle tydelig viser en butt plug https://annoncelight.dk/showad/437716 Hun kan jo godt være til anal sex når det er privat og bare ikke tilbyde det til alle andre. Har da besøgt flere piger der kun var til anal sex når det var manden/kæresten der kneppede dem i røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 14 Skrevet for 13 timer siden (edited) Den bliver du bannet for, selv ikke billeder ellers er offentlige må indsættes her Redigeret for 13 timer siden af Sunes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1594 Skrevet for 12 timer siden Der er væsentligt forskel på nydelsen af at have en buttplug siddende der og især have vaginal sex mens den sidder der. Også have en mand til at hamre sin pik ind. Så lad nu bare teksten være gældende og ikke lade billeder forvirre. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1588 Skrevet for 11 timer siden SweettieDK skrev, for 17 minutter siden: Der er væsentligt forskel på nydelsen af at have en buttplug siddende der og især have vaginal sex mens den sidder der. Også have en mand til at hamre sin pik ind. Så lad nu bare teksten være gældende og ikke lade billeder forvirre. Helt enig, men synes nu også at det er lidt mærkeligt at pluggen har en så fremtrædende rolle i det grafiske og der så bare står "ingen anal". Enten burde hun lave billeder uden eller forklare tydeligt at der gerne leges med plug, men ingen anal penetration. Jeg ville også blive nysgerrig på om en finger eller to bagtil var velkomment eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1594 Skrevet for 11 timer siden Refresh skrev, for 38 minutter siden: Jeg ville også blive nysgerrig på om en finger eller to bagtil var velkomment eller ej. Så er det jo bare at spørge pigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 392 Skrevet for 10 timer siden Refresh skrev, for 48 minutter siden: men synes nu også at det er lidt mærkeligt at pluggen har en så fremtrædende rolle i det grafiske og der så bare står "ingen anal". Enten burde hun lave billeder uden eller forklare tydeligt at der gerne leges med plug, men ingen anal penetration @Refresh I notice the same thing, and I've also seen ads that write "anal" in the title (in large letters), and when i read the ad, i discover that anal is actually offered as an active service for the client, not the girl. She doesn't perform anal (she doesn't receive it), but rather offers it to the client, using, for example, hands, a strap-on, or a dildo. I've also seen ads that say "I don't do anal!” but the photos basically show her ass open and focus on the area she claims not to offer... . Sorry, I won't go into details; I refuse to be vulgar. In short, they use words and photos to attract attention, so it's necessary to read the full meaning of these ads. Have a good night Rafaela 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søløven 79 Skrevet for 9 timer siden Sunes skrev, for 4 timer siden: Den bliver du bannet for, selv ikke billeder ellers er offentlige må indsættes her Der er ikke uploadet noget, det er et link direkte til kilden. Kunne aldrig frømme om at bryde ophavsretten til materiale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1588 Skrevet for 4 timer siden SweettieDK skrev, for 6 timer siden: Så er det jo bare at spørge pigen. Men det ville du normalt syntes var på grænsen til chikane eller useriøst, når der klart står ingen anal i annoncen. Du må da indrømme at det er både usædvanligt og lidt mærkeligt at tekst og billeder giver så forskellige indtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg