Hop til indhold

Recommended Posts

Agatha er rigtig god. Pikken er stor og Brysterne er gode.

Jeg vil tro det er 3-4 år siden hun skiftede fra rødhåret til det gyldne.

Var hos hende i starten af året og der passede billederne stadig.

Ps: hendes engelsk er ikke så godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, for 1 time siden:

Hvis du scroller op til Argents svar, så brænder tampen utrolig meget. ;)

Det over så jeg lige i forbifarten, tak for heads up:)

Redigeret af shemales are awesome

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Agatha nogle gange  hun har helt sikkert en kæmpe stor pik hvis det er det man leder efter. 

Dog skal det siges at hvis man kommer efter og få mange kys og blid sex så er man gået forkert. Hun er en hård knepper. Du vil blive gemmen kneppet af en meget stor pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
danpa skrev, for 7 timer siden:

Jeg har besøgt Agatha nogle gange  hun har helt sikkert en kæmpe stor pik hvis det er det man leder efter. 

Dog skal det siges at hvis man kommer efter og få mange kys og blid sex så er man gået forkert. Hun er en hård knepper. Du vil blive gemmen kneppet af en meget stor pik.

Enig – hun går direkte til sagen og starter ret intenst. Hvis man ikke er vant til den størrelse, kan det hurtigt blive en lidt ubehagelig oplevelse. Havde hun brugt bare fem minutter på opvarmning, ville det for mit vedkommende have gjort en stor forskel. Jeg taler selvfølgelig kun ud fra én enkelt oplevelse med hende. Når det er sagt, flot størrelse – og hvis man vælger cum, bliver man fuldstændig oversvømmet. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...