Hop til indhold

Største pik i København?

Featured Replies

Skrevet

Det kan være ret svært at finde piger med både stor pik men som stadig ikke ser alt for maskuline ud. Nogen anbefalinger? 

Skrevet

Der tror jeg du er ude i at besøge Agatha

Skulle efter sigende besidde en absolut enorm pløk

Skrevet

Agatha er rigtig god. Pikken er stor og Brysterne er gode.

Jeg vil tro det er 3-4 år siden hun skiftede fra rødhåret til det gyldne.

Var hos hende i starten af året og der passede billederne stadig.

Ps: hendes engelsk er ikke så godt.

Skrevet
shemales are awesome skrev, for 46 minutter siden:

@Ham-derHar du link til Agatha

Hvis du scroller op til Argents svar, så brænder tampen utrolig meget. ;)

Skrevet
Newbie_25 skrev, for 1 time siden:

Hvis du scroller op til Argents svar, så brænder tampen utrolig meget. ;)

Det over så jeg lige i forbifarten, tak for heads up:)

Redigeret af shemales are awesome

Skrevet

Jeg har besøgt Agatha nogle gange  hun har helt sikkert en kæmpe stor pik hvis det er det man leder efter. 

Dog skal det siges at hvis man kommer efter og få mange kys og blid sex så er man gået forkert. Hun er en hård knepper. Du vil blive gemmen kneppet af en meget stor pik.

Skrevet
danpa skrev, for 7 timer siden:

Jeg har besøgt Agatha nogle gange  hun har helt sikkert en kæmpe stor pik hvis det er det man leder efter. 

Dog skal det siges at hvis man kommer efter og få mange kys og blid sex så er man gået forkert. Hun er en hård knepper. Du vil blive gemmen kneppet af en meget stor pik.

Enig – hun går direkte til sagen og starter ret intenst. Hvis man ikke er vant til den størrelse, kan det hurtigt blive en lidt ubehagelig oplevelse. Havde hun brugt bare fem minutter på opvarmning, ville det for mit vedkommende have gjort en stor forskel. Jeg taler selvfølgelig kun ud fra én enkelt oplevelse med hende. Når det er sagt, flot størrelse – og hvis man vælger cum, bliver man fuldstændig oversvømmet. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.