Hop til indhold

Recommended Posts

Ses-Horsens skrev, for 9 minutter siden:

Gik heldigvis. Men skuffende. Vil ikke uddybe, for ønsker ikke at nogen ved, hvem jeg er. 

Det var ikke noget for mig. Fedt jeg gik. 

https://annoncelight.dk/showad/399662

Ok men når du ikke vil uddybe hvorfor du blev skuffet så er din anmeldelse jo faktisk lige så ligegyldig som min kommentar til den

• Synes godt om 14
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brian50 skrev, 1 time siden:

Ok men når du ikke vil uddybe hvorfor du blev skuffet så er din anmeldelse jo faktisk lige så ligegyldig som min kommentar til den

Måske... Andre må danne sig deres indtryk.... 

• Sørgelig 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ses-Horsens skrev, den 8.9.2025 at 20:38:

Gik heldigvis. Men skuffende. Vil ikke uddybe, for ønsker ikke at nogen ved, hvem jeg er. 

Det var ikke noget for mig. Fedt jeg gik. 

https://annoncelight.dk/showad/399662

Jeg er glad og stolt af jeg gik. Når nu tingene ikke var som de var lovet. 

• Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ses-Horsens skrev, for 21 timer siden:

Jeg er glad og stolt af jeg gik. Når nu tingene ikke var som de var lovet. 

Halløj

nu er annoncen så min,  og jeg fandt ud af man kun kan se annoncen via linket hvis profilen er aktiv

nå men til sagen

Jeg erindrer faktisk kun 1 de sidste 3 måneder der er gået igen, denne mand kiggede knap nok på mig i døren før han vendte om...hvis det skulle være dig der skriver denne anmeldelse.. - så vil jeg blot sige at jeg har intet problem med at folk går igen fordi at udseendet evt skuffer, men at begynde at sige at tingene ikke var som lovet den vil jeg da gerne have uddybet? 

jeg sidder ikke og lover en masse ting over sms eller tlf som jeg ikke kan stå inde for, tværtimod så siger jeg hellere nej tak til en evt kunde hvis jeg fornemmer at jeg ikke lige at det han ønsker.

Ser frem til mere info 

Jeg har det sidste års tid ikke været ret meget på så jeg kan sagtens huske de få kunder jeg har haft

• Synes godt om 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 3 timer siden:

Halløj

nu er annoncen så min,  og jeg fandt ud af man kun kan se annoncen via linket hvis profilen er aktiv

nå men til sagen

Jeg erindrer faktisk kun 1 de sidste 3 måneder der er gået igen, denne mand kiggede knap nok på mig i døren før han vendte om...hvis det skulle være dig der skriver denne anmeldelse.. - så vil jeg blot sige at jeg har intet problem med at folk går igen fordi at udseendet evt skuffer, men at begynde at sige at tingene ikke var som lovet den vil jeg da gerne have uddybet? 

jeg sidder ikke og lover en masse ting over sms eller tlf som jeg ikke kan stå inde for, tværtimod så siger jeg hellere nej tak til en evt kunde hvis jeg fornemmer at jeg ikke lige at det han ønsker.

Ser frem til mere info 

Jeg har det sidste års tid ikke været ret meget på så jeg kan sagtens huske de få kunder jeg har haft

Selvfølgelig.. Har også anerkendt, hvis der er andre der har en mere heldig oplevelse med dig. Men det som om folk, har travlt med altid at være på tværs. Den lille hjerne bestemte ikke. Den store gjorde og jeg gik, heldigvis.. Så hvorfor alt det diskussion.. Det jo de samme, akkurat de samme, som rask væk skriver, hvor smart man var og ikke gik sin vej. At det var ens egen skyld. Osv. 

• Sørgelig 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså det kan godt være jeg er lettere men tungnem og ikke rigtig har forstået det? Men hvad var årsagen til du vendte om?

Du starter med ikke at ville skrive begrundelse for så vil “nogen”?? Vide hvem du er? 
Pigen skriver efterfølgende at der kun er én person der har vendt om, ergo ved hun allerede hvem du er, så hvorfor ikke bare skrive tingene som de er?

Lige nu kan denne anmeldelse ikke bruges til noget som helst, og såfremt der ikke bliver uddybet vil jeg anbefale at den bliver slettet.

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Lige nu kan denne anmeldelse ikke bruges til noget som helst, og såfremt der ikke bliver uddybet vil jeg anbefale at den bliver slettet.

Enig. Den ligegyldige anmeldelse og TS' fortsættende ligegyldig info virker nærmest som chikane, og tråden bør slettes.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 39 minutter siden:

Enig. Den ligegyldige anmeldelse og TS' fortsættende ligegyldig info virker nærmest som chikane, og tråden bør slettes.

Enig. Gry er en dejlig kvinde 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 9 timer siden:

Altså det kan godt være jeg er lettere men tungnem og ikke rigtig har forstået det? Men hvad var årsagen til du vendte om?

Du starter med ikke at ville skrive begrundelse for så vil “nogen”?? Vide hvem du er? 
Pigen skriver efterfølgende at der kun er én person der har vendt om, ergo ved hun allerede hvem du er, så hvorfor ikke bare skrive tingene som de er?

Hvad er grunden til du vælger at tro på glædespigen. 

Er du også en af dem, som skriver man skulle have vendt om. Problemet er åbenbart at jeg vendte om. Må man ikke det? Det da en stor sejr for mig. Men pyt. Håber du får rabat med dit forsøg på at score billige point... Vil anbefale din kommentar bliver slettet. Du forstår ikke konteksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 5 timer siden:

Enig. Gry er en dejlig kvinde 

Fedt for dig. At i passer sammen. Det gjorde hende om mig ikke. Så hvorfor så nysgerrig. Hvis jeg virkelig vil lave chikane, havde jeg skrevet alt mulig underlige ting om hende. Men gør jeg netop ikke. Det hedder at opføre sig pænt. 

• Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ses-Horsens skrev, for 2 timer siden:

Fedt for dig. At i passer sammen. Det gjorde hende om mig ikke. Så hvorfor så nysgerrig. Hvis jeg virkelig vil lave chikane, havde jeg skrevet alt mulig underlige ting om hende. Men gør jeg netop ikke. Det hedder at opføre sig pænt. 

Ok dit mål er åbenbart at nedgøre pigen uden grund. Jeg ved ikke hvad dit formål er, men har rapporteret tråden.

Til en anden gang så lav en ordentlig anmeldelse, eller bliv væk.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 13 timer siden:

Ok dit mål er åbenbart at nedgøre pigen uden grund. Jeg ved ikke hvad dit formål er, men har rapporteret tråden.

Til en anden gang så lav en ordentlig anmeldelse, eller bliv væk.

Det vil sige man kun skal lave en anmeldelse, hvis man kun har noget godt at sige ??

Måske jeg har misforstået konceptet her på siden ??

Men er det ikke at fortælle sine oplevelser uanset udfaldet ??

Har været med her i mange år, og oplever stadig profiler der udelukkende er på denne side for at få bekræftet deres seksualitet, med svar i tråde hvor man kan pege fingre af ts.

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, for 21 minutter siden:

Det vil sige man kun skal lave en anmeldelse, hvis man kun har noget godt at sige ??

Har været med her i mange år, og oplever stadig profiler der udelukkende er på denne side for at få bekræftet deres seksualitet, med svar i tråde hvor man kan pege fingre af ts.

Jeg tror du misforstår i forhold til hvad en anmeldelse er og skal indholde. For at det ikke bare skal være min egen mening har jeg her spurgt AI ( det er så populært i tiden ). Så kan du bagefter vurdere om TS vitterligt har lavet en anmeldelse eller som jeg ser det lige nu, en ubegrundet afvisning af pigen uden vi ved hvorfor, og nok ikke ligefrem gavner hverken os eller pigen?

"En anmeldelse er en subjektiv og kritisk vurdering af et værk, et produkt eller en oplevelse, som indeholder en beskrivelse af indholdet, en analyse af værkets elementer og en personlig mening eller anbefaling, der skal hjælpe andre med at danne sig en holdning eller træffe en beslutning."

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, den 13.9.2025 at 10:33:

Problemet er vel ikke at du laver en negativ anmeldelse.  Problemet er vel mere at du ikke gir nogen begrundelse for din negative anmeldelse 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 2 timer siden:

Problemet er vel ikke at du laver en negativ anmeldelse.  Problemet er vel mere at du ikke gir nogen begrundelse for din negative anmeldelse 

Enig.. Og jeg syns ikke jeg har været negativ. Jeg er bare glad for jeg gik. Det faktisk faktisk det eneste jeg ville fortælle med mit skriv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...