Max Power 700 Skrevet søndag klokken 12:51 Som overskriften siger, lad os dele vores HSDLD oplevelse og måske andre kan lære/få et grin ud af det. . En af mine var i slutningen af Corona tiden, jeg havde udset mig en rigtig smuk pige fra Thailand som holdt til i Vejle på en stadig kendt adresse. Aftalen kom nemt i stand sammen med adressen, jeg ankommer på slaget bliver lukket ind og jeg kan se at billedet stemmer overens med virkeligheden, vi kommer ind i rummet hvor festen skal foregå penge skifter hænder og jeg bliver bedt om tage tøjet af og lægge mig på briksen på maven. Der går et par minutter og jeg kan høre at døren åbner op der kommer en ind, en kvindestemme spørger om jeg ligger godt og det svarer jeg ja til, så stiller hun et spørgsmål som jeg på daværende tidspunkt ikke havde hørt før “ massage or sexy massage” jeg valgte det sidste . Seancen startede og hun gjorde et godt stykke arbejde, jeg ligger som skrevet med hovedet ned i det klassiske hul i massage briksen og kan ikke se andet end gulvet og hendes fødder når hun kommer op i hoved enden, mine hænder ligger ud langs siden og fra tid til anden placerer hun sig således at hendes fisse er presset mod mine hænder, anden gang dét sker tager jeg det som en hentydning til at gøre lidt gængæld, og jeg lader fingrene vandre som meget som muligt i denne stilling, en af de første ting som der slår mig er hendes stubbe dernede, det kradser rigtig meget på fingrene, lidt ligesom da man var barn og ens bedstefar gav én en krammer med 3 dage gamle skægstubbe. Efter noget tid kom beskeden “turn around” og da jeg havde tilbragt en halv time med hovedet i et hul gik der lige lidt tid inden mit syn blev skarpt igen, den tid brugte hun på at få gjort mig kampklar monteret kondom og hopper op på mig. Der går det op for mig at damen som sidder på mig og jeg er inde i IKKE er hende som lukkede mig ind af døren, hvis jeg skulle være sød så kunne hun aldersmæssigt være skønhedens mor, men nu var vi jo ligesom ikke i gang “toget havde forladt stationen” så at sige. Vi kom i mål sammen, men jeg besøgte hende ikke igen… Hvad er din mest HSDLD oplevelse? 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 42 Skrevet søndag klokken 15:01 Max Power skrev, for 2 timer siden: Som overskriften siger, lad os dele vores HSDLD oplevelse og måske andre kan lære/få et grin ud af det. . En af mine var i slutningen af Corona tiden, jeg havde udset mig en rigtig smuk pige fra Thailand som holdt til i Vejle på en stadig kendt adresse. Aftalen kom nemt i stand sammen med adressen, jeg ankommer på slaget bliver lukket ind og jeg kan se at billedet stemmer overens med virkeligheden, vi kommer ind i rummet hvor festen skal foregå penge skifter hænder og jeg bliver bedt om tage tøjet af og lægge mig på briksen på maven. Der går et par minutter og jeg kan høre at døren åbner op der kommer en ind, en kvindestemme spørger om jeg ligger godt og det svarer jeg ja til, så stiller hun et spørgsmål som jeg på daværende tidspunkt ikke havde hørt før “ massage or sexy massage” jeg valgte det sidste . Seancen startede og hun gjorde et godt stykke arbejde, jeg ligger som skrevet med hovedet ned i det klassiske hul i massage briksen og kan ikke se andet end gulvet og hendes fødder når hun kommer op i hoved enden, mine hænder ligger ud langs siden og fra tid til anden placerer hun sig således at hendes fisse er presset mod mine hænder, anden gang dét sker tager jeg det som en hentydning til at gøre lidt gængæld, og jeg lader fingrene vandre som meget som muligt i denne stilling, en af de første ting som der slår mig er hendes stubbe dernede, det kradser rigtig meget på fingrene, lidt ligesom da man var barn og ens bedstefar gav én en krammer med 3 dage gamle skægstubbe. Efter noget tid kom beskeden “turn around” og da jeg havde tilbragt en halv time med hovedet i et hul gik der lige lidt tid inden mit syn blev skarpt igen, den tid brugte hun på at få gjort mig kampklar monteret kondom og hopper op på mig. Der går det op for mig at damen som sidder på mig og jeg er inde i IKKE er hende som lukkede mig ind af døren, hvis jeg skulle være sød så kunne hun aldersmæssigt være skønhedens mor, men nu var vi jo ligesom ikke i gang “toget havde forladt stationen” så at sige. Vi kom i mål sammen, men jeg besøgte hende ikke igen… Hvad er din mest HSDLD oplevelse? Det her er grunden til gloryholes aldrig har lokket mig. Overvej lige, du tror du får en suttter af frække Soleima men lige pludselig går det op for dig at det stikker lidt med skægstubbe og det er onkel reje der sidder på den anden side. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 732 Skrevet søndag klokken 15:37 Jeg var hos Østerbro Roma banden da de holdt til der. Mellisa, og Laura, var lineup dengang. samt nogle andre. Nå men jeg havde bestilt Laura hende den sure og ubehøvlede, og lå i det ene rum og knaldede hende i doggy. ligepludslig vælter en af deandre piger ind med krydsede ben som om hun skulle tisse mens der ned af hendes ben løb sæd i riglige mængder, Laura grinede af hende og de udvekslede lidt roma closer og Laura pegede på en bunke med håndklæder. Så begyndte hun at tørre sæd op af benene mens jeg stadig forsøgte at koncentrere mig om at kneppe. Så snakkede de lidt mere og grinede mens de kiggede på mig. Så gik hun, Laura kiggede derefter surt på mig og sagde Cum Now!!! haha jeg var heldigvis i mit usle humør så det var helt perfekt. Men “Hvad skete der lige dér” 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3330 Skrevet søndag klokken 16:37 På en dengang kendt adresse på Skibhusvej i Odense, havde jeg lavet en aftale med en pige om en times hygge. Da jeg kom til stedet blev jeg lukket ind af en flot pige, som bød mig velkommen, fornemmede hun ikke lige kendte til, at det var aftalt en times hygge. Men hun var klar, vi fik afregnet, jeg var lige forbi bageværelset og lade mig så sengen. Hun kom ind, kunne godt mærke at der var et eller andet galt, men hun gik langsomt i gang, hendes frække finger var over alt. Lige med et blev døren rykket op og der stod en pige, i lange støvler, som jeg rent faktisk havde talt om da jeg bestilte. Hun skreg, "han er min" de to piger mundhugges lidt, kunne udlede at det var småt med kunder den dag, hende jeg havde lavet aftale havde ingen kunder haft, mens pigen der havde gaflet mig, åbenbart havde haft to, en til fransk og en til svensk. På et tidspunkt, foreslog jeg at jeg lade en 500 kr. oven i og de så delt mig. Det var de med på og jeg fik den helt store tur. Eneste gang jeg har prøvet at blive reddet af en pige, og samtidig mærke en fræk tunge på mellemkødet og nosserne. Det ville noget lover jeg jer Det var lige som om pigerne konkurede om, hvem der kunne være mest fræk. Besøgte efterfølgende begge piger enkelvis. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5027 Skrevet søndag klokken 22:00 Sjov ide til en tråd, @Max Power. For nogle år siden var jeg i London og havde bestilt en time hos en japansk pige. Blev dirigeret hen til adressen, som tilsyneladende var et lejlighedshotel. Mens jeg ventede på at blive lukket ind, fik jeg en sms om, at jeg i stedet skulle gå over vejen til en bygning skråt over for og op på anden sal. Der blev jeg så modtaget af en pige, som måske, måske ikke var hende fra annoncen, og vi gik ind i hendes rummelige værelse, hvor jeg lagde mærke til, at man fra vinduet i hjørnet kunne se det sted, hun i første omgang havde dirigeret mig hen til. Vi fik smidt noget tøj, og efter lidt kæl, kys og massage var vi nået til sexdelen. Hun kravlede ned i fodenden af sengen og startede et ganske habilt blowjob op. Det gjorde hun faktisk ret godt og grundigt, og overvejelsen meldte sig, om ikke bare hun skulle have lov at gøre mig færdig. I det samme går værelsesdøren op i den anden ende af lokalet, og en anden lille asiat i lingerie og løsthængende kimono går hen til vinduet i hjørnet, kigger ned på det sted, hvor jeg selv stod for noget tid siden, tager sin mobil frem og mens hun igen forlader lokalet får hun givet det, som har været instrukser til hendes egen kunde. Pigen, som var godt i gang med at give mig blow, stoppede kort op for at vurdere min reaktion på den uventede gæst, men da jeg tog det ganske afslappet, fortsatte hun med blowet allerede inden hendes kollega var ude af rummet. Set i bakspejlet gav det uventede afbræk med en ekstra pige i lokalet nok lidt ekstra krydderi på den hyrdetime, og faktisk var pige nummer to nok hende, jeg i virkeligheden havde booket i første omgang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5027 Skrevet mandag klokken 05:25 Denne tråd i samme stil, hvor især @Bananas bidrager med god underholdning, kan i øvrigt kraftigt anbefales: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg