Route66 173 Skrevet 4. September Hi adm Brandirriterende nogle lægger irrelevante “reklame” links ind på forskellige tråde. Det ødelægger EG Nu lige en Katilev som oprettede sig i går - og spreder links ud med 2-3 minutters mellemrum Kan man komme det til livs ? - evt ved at man kun kan oploade noget med f.eks. 15 minutters afstand ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 4. September En mulighed kunne også være, at man automatisk får karantæne efter f.eks 5 rapporteringer om spam. Jeg har rapporteret omkring 50 i aften oprettet af brugeren Touretts. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 97 Skrevet 4. September Ja det er pisse irriterende, men vi skal nok ikke regne med der sker nogen ændring. Tænker det er nok for svært / ikke tiden værd for admin Har allerede skrevet om det en gang. Spam beskeder fra samme bruger - Feedback om Eroguide.dk - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 82 Skrevet 5. September Ja det kan jeg kun samstemme - admin skulle måske priotere lidt anderledes og være lidt mere fleksible med advarsler til den normale bruger - der udøves jo en del justits på siden - men fokus skal rettes med de konkrekte der faktuelt misbruger siden - samt falske annoncer det er ødelæggende for siden - ikke at de glade bruger - jagtes på grund af mine utilsigtet fejl. Dog har jeg en stor forståelse for at det en stor tidskrævende opgave - og der nogen smutter indimellem så støt op og anmeld - det lettere admin opgave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 5. September Flere skriver “admin” Der er ikke længere nogen aktiv admin eller ejer. Kun 2 moderatorer og de har begrænsede muligheder. Tænker bestemt heller ikke de nyder at sidde og slette 50+ indlæg. Hvem der står bag denne nye chikane af siden kan man kun gætte på. Jeg har min egen teori. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 530 Skrevet 5. September Vedkommende opretter bare nye brugere lige så hurtigt, som de gamle slettes - pudsigt nok alle i kategorien "gigolo", så de er ret lette at spotte, men svært at stoppe. Det er ren chikane, og ja, man kan gøre sig sine tanker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1050 Skrevet 5. September Route66 skrev, for 11 timer siden: Hi adm Brandirriterende nogle lægger irrelevante “reklame” links ind på forskellige tråde. Det ødelægger EG Nu lige en Katilev som oprettede sig i går - og spreder links ud med 2-3 minutters mellemrum Kan man komme det til livs ? - evt ved at man kun kan oploade noget med f.eks. 15 minutters afstand ??? Hvis brugeren åbner xx antal faner, og har alle indlæg oprettet og klar til at trykke "Udgiv dit svar" så er det svært at hamle op med. Siden har i forvejen en begrænsning på nye brugere, på 1 opslag de første 24 timer. Men det er muligt at komme udenom, ved at gøre ovenstående. Ellers giver det ikke mening, den måde de spam indlæg kommer ind på . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 5. September SweettieDK skrev, for 5 timer siden: Hvem der står bag denne nye chikane af siden kan man kun gætte på. Jeg har min egen teori. Hmm, ja jeg fik også mistanke til en bestemt person, en som ikke er aktiv her mere med sit egen brugernavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2414 Skrevet 9. September (edited) Vi har lige være igennem 2 bølger af spam. Flere hundrede indlæg over en kort periode. Jeg foreslår, at i gør følgende, når i oplever spam-angreb: 1) Sender 1 anmeldelse. I behøver ikke at sende på alle indlæg. Hvis i kan se at 1 person spammer er 1 rapport nok. 2) Blokerer bruger. Så slipper du for støjen, mens @Bryan Mills og jeg prøver at rydde op. Se vejledning her. Bloker bruger. Redigeret 9. September af Stapler 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 173 Skrevet 18. September Så har vi igen balladen - nogen der ønsker at ødelægge det for andre. En DAXTON har nu lavet 57 “spams” siden sin oprettelse for 24 timer siden. Var det en ide’ at en bruger kun kan lave f.eks. 3 opslag per døgn ? - så går det da ikke helt så galt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 18. September Var det ikke tidligere muligt at blokere andre brugere ligesom på fb? Eller er det noget jeg har drømt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 19. September Refresh skrev, 1 time siden: Var det ikke tidligere muligt at blokere andre brugere ligesom på fb? Eller er det noget jeg har drømt? Du har ikke drømt det, for der er et link til hvordan du gør det i denne tråd Stapler skrev, den 9.9.2025 at 05:21: Se vejledning her. Bloker bruger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 19. September lille_peter skrev, for 5 timer siden: Du har ikke drømt det, for der er et link til hvordan du gør det i denne tråd Perfekt Jeg sad og gloede efter bloker knappen på daxtons profil... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 670 Skrevet 19. September SweettieDK skrev, den 5.9.2025 at 07:45: Flere skriver “admin” Der er ikke længere nogen aktiv admin eller ejer. Kun 2 moderatorer og de har begrænsede muligheder. Tænker bestemt heller ikke de nyder at sidde og slette 50+ indlæg. Hvem der står bag denne nye chikane af siden kan man kun gætte på. Jeg har min egen teori. Her en gang en tak til @Staplerog @Bryan Mills At de gider at tag sig af det. Tænkt en gang hvad da sker når de også smider håndklædet. Jeg synes endelig da blev altid alt for meget brokket i den retning men her kan man se hvad vil være hvis de ikke være mere her. Derfor en bøn på de bruger her at være lidt mere søde og taknemmelig at de gider at slette så mange spam selvom de få så meget måde stand. 12 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 295 Skrevet 25. September Bruger JOVIBRET er i gang i dag med 23 poster med SPAM. Få idioten fjernet og indlæg slettet, please! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 3. Oktober (edited) Hvis man kigger på den Norske søster side med samme ejer er det tydelig der er meget spam og admin-moderator for længst har forladt den synkende skuede til gengæld er det de samme 3-4 troll eller spammere der smider skrammel konstant i stedet for at slette brugere og slette indhold var det måske nemmere og Auto skjule de få brugere jeg tænker ikke der er den store intelligens bag de trolle så mon ikke der går en rum tid inden de fatter ingen kigger på deres ligegyldige spam blot en tanke Redigeret 3. Oktober af gøffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 163 Skrevet 5. Oktober SweettieDK skrev, den 5.9.2025 at 07:45: Flere skriver “admin” Der er ikke længere nogen aktiv admin eller ejer. Kun 2 moderatorer og de har begrænsede muligheder. Tænker bestemt heller ikke de nyder at sidde og slette 50+ indlæg. Hvem der står bag denne nye chikane af siden kan man kun gætte på. Jeg har min egen teori. Hvorfor er der ingen aktive admins mere hvorfor har andre ikke fået admin delen , tænker har man ikke adgang til admin delen er muligheder for opdatering af netop disse spam bots so ikke mulighed for at opdatere forummet ved nye sikkerheds opdateringer der skulle holde denne type ude. Der må jo være en ejer , nogen skal jo betale for domæne og server plads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 5. Oktober Massage-testeren skrev, for 21 minutter siden: Hvorfor er der ingen aktive admins mere hvorfor har andre ikke fået admin delen , tænker har man ikke adgang til admin delen er muligheder for opdatering af netop disse spam bots so ikke mulighed for at opdatere forummet ved nye sikkerheds opdateringer der skulle holde denne type ude. Der må jo være en ejer , nogen skal jo betale for domæne og server plads. Masser af gode spørgsmål. Som jeg ikke kan svare på ved bare. Ejer/Admin er inaktiv og har været det længe nu. Betalingen til domæne kører vel på auto…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1887 Skrevet 5. Oktober SweettieDK skrev, for 7 timer siden: Masser af gode spørgsmål. Som jeg ikke kan svare på ved bare. Ejer/Admin er inaktiv og har været det længe nu. Betalingen til domæne kører vel på auto…. Ejeren har kun interesse i at det kører, så der linkes til annoncelight hvor pengene virkelig ligger. Men som jeg har sagt før, er det faktisk ikke teknisk svært at lave et konkurrence forum, så det skal folk der brokker sig over admins være velkomne til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg