Hop til indhold
cowgirl.90

Sex i fængslet

Recommended Posts

Hej søde Gp'er

Jeg vil gerne spørge hvem fra jer har erfaring at besøge en person i fængslet? 

Hvordan forgår det. Hvordan ser rummet ud hvordan man skal være sammen med personen. Hvad er med anonymitet? Vil velkommende person få at ved hvem jeg er i privaten. Fængslet betjent få naturligvis få at ved min rigtig navn og alle andre informationer lige som CPR nr. Dermed kan de finde ud alle informationer om mig lige som Adresse og telefonnr ikke hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. Er godt nok ikke gp men gammel fængselsbetjent. Du kan ikke undgå at indsatte skal vide hvem du er, da pgl skal sende dig en besøgsansøgning, så indsatte skal have dit navn og adr, du udfylder den, med cpr, dette får indsatte dog ikke. Han kan dog også give sin søster, mor eller hvem der nu besøger ham den med ud og de så giver den til dig, det er eneste måde du kan undgå at han får adr. Der bruges 1-3 dage på at godkende, du får besked i eboks..  så booker du og kommer på besøg...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rummet afhænger meget af hvilket fængsel der er tale om, men besøgsrummene skal så vidt muligt være indrettet på en sådan måde, at der skabes en naturlig og venlig besøgsatmosfære.

Kriminalforsorgen vil indhente oplysninger om dig i kriminalregisteret, og den indsatte vil blive bekendt med dine personlige oplysninger.

Derudover afhænger det også af, hvilken type indsat, der er tale om. Du vil fx ikke kunne besøge en livstids- eller forvaringsdømt, der er dømt efter en bestemmelse, der hjemler livstid, medmindre det kan godtgøres, at i kendte hinanden inden varetægtsfængslingen/afsoningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Cowgirl
Rummet er temmelig uinspirerede Der er en seng, et lille bord hvor man kan spise, et tv på væggen og typisk også en håndvask. Nogle steder er der også et lille toilet inde i besøgsrummene.
Den indsatte medbringer rent sengetøj samt håndklæder og hvad i ellers skal bruge. Vand, kaffe, sodavand medbringer den indsatte også. Det er ikke særlig romantisk og der er ikke levende lys eller dug på bordet, men det er funktionelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...