etspil5moden 443 Skrevet mandag klokken 20:34 Kender i det der med når ens chef lige synes han skal ringe lige når man ligger og knepper ?….. det gør jeg i hvert fald nu. Jeg har mødt en dejlig kvinde på 25 år, jeg mødte hende på tinder og vi har ses non stop lige siden 2 date, vi har faktisk ikke været fra hinanden lige siden, eller jo lige når jeg skal træne i fitness eller på arbejde. og jo ser i efter at have været sygemeldt i et halvt år efter 2 operationer er jeg kommet tilbage på arbejdet igen som malersvend. Jeg vil lige råde jer til at lade være med at få revet jeres korsbånd over og skade jeres menisk 2 gange det er fandme ikke sjovt. nå men nu til det, som det hele handler om, det er kraftedme ikke fedt når ens chef ringer klokken 20 om aften når man ligger og knepper og smørre hinanden ind i kærlighed lige som man er ved at komme oppe i hende for bare at fortælle at mig og min kollega har været oppe og fjerne tapet i en forkert lejlighed. Altså det skal lige nævnes at jeg tog telefonen og sagde jeg lige var i gang med aT kneppe så det ville være fedt hvis han gad og tage den med mig i morgen istedet for. Og så synes jeg sgu godt han kunne give en pakke smøger og løn forhøjelse efter den omgang der. Det er det samme når ens kammerat ringer når man ligger og tager et spil 5 mod en og man lige er ved at nå klimaks. Det skal lige siges at jeg snart er på nippet til at få en kæreste så det er jo sgu da egentlig godt nok. Nåååå men det var sgu bare lige det, så i må jo holde jer munter !!!!!! 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 361 Skrevet mandag klokken 21:00 Jeg syntes, det er mere træls, når konen ringer… 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 443 Skrevet mandag klokken 21:05 (edited) Titommeren skrev, for 5 minutter siden: Jeg syntes, det er mere træls, når konen ringer… Mit ansigts udtryk når folk generelt ringer og forstyrre Redigeret mandag klokken 21:06 af etspil5moden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2614 Skrevet tirsdag klokken 05:38 Skrive en time med fuld overtid til chefen, så lære han nok arbejdestiden Sluk telefon når du er sammen med kæresten, der er ikke noget som der er mere vigtigt end hende....... og da slet ikke arbejde! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 443 Skrevet tirsdag klokken 06:27 lille_peter skrev, for 47 minutter siden: Sluk telefon når du er sammen med kæresten, der er ikke noget som der er mere vigtigt end hende....... og da slet ikke arbejde! Se det er jeg sgu helt enig i, set i bakspejlet så fatter jeg heller ikke hvorfor jeg tog telefonen…. Det gør jeg sgu aldrig igen, hverken når jeg er sammen med kæresten eller når jeg har fri fra arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 130 Skrevet tirsdag klokken 16:45 lille_peter skrev, for 11 timer siden: Skrive en time med fuld overtid til chefen, så lære han nok arbejdestiden Sluk telefon når du er sammen med kæresten, der er ikke noget som der er mere vigtigt end hende....... og da slet ikke arbejde! Som selvstændig siden jeg var 25 år vil jeg sige at arbejde kommer før alt andet. Hvis jeg ringer til en ansat forventer jeg de tar telefonen, ellers skal de ikke være hos mig. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 361 Skrevet i går klokken 08:49 Tinas mand skrev, for 16 timer siden: Som selvstændig siden jeg var 25 år vil jeg sige at arbejde kommer før alt andet. Hvis jeg ringer til en ansat forventer jeg de tar telefonen, ellers skal de ikke være hos mig. Jeg har en chef, der siger, at fisse altid er en god undskyldning for ikke at arbejde. Det står godt nok ikke i min ansættelsesaftale 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet i går klokken 10:31 Hvis du har fjernet tapetet i en lejlighed hvor det ikke skulle fjernes, ville jeg nok holde lav profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg