eg99 7 Skrevet søndag klokken 18:59 I fredags gik en aftale i vasken, da flotte Zoey anmodede om et billede af mig selv, og efterfølgende blokerede mig. Hun havde dagen før spurgt om min etnicitet (Jeg latino), men kan forveksles med en fra Mellemøsten, og jeg formoder det er det er tilfældet til hendes handling her. Opslaget er ikke en form for klage, men søger bare en bedre forståelse for, hvad tilfældet kan være her, da jeg ellers er super interesseret i thaipiger, og ville ærgre mig over, hvis det altid er tilfældet med thaierne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 242 Skrevet søndag klokken 19:11 Uanset grunden, så er det altid op til pigen om hvem eller hvornår hun vil have besøg og af hvem, og det skal respekteres. du må op på hesten igen og videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 698 Skrevet søndag klokken 19:30 eg99 skrev, for 16 minutter siden: I fredags gik en aftale i vasken, da flotte Zoey anmodede om et billede af mig selv, og efterfølgende blokerede mig. Hun havde dagen før spurgt om min etnicitet (Jeg latino), men kan forveksles med en fra Mellemøsten, og jeg formoder det er det er tilfældet til hendes handling her. Opslaget er ikke en form for klage, men søger bare en bedre forståelse for, hvad tilfældet kan være her, da jeg ellers er super interesseret i thaipiger, og ville ærgre mig over, hvis det altid er tilfældet med thaierne Nu er jeg tit i Thailand, desværre har visse etniciteter gjort sig upopulære hos Thai piger, og faktisk også hos de afrikanske piger. Mellemøstlig, Indere og Afrikanere har desværre gjort det svært for sig selv, hos Glædespigerne i Thailand. Kinesere, koreanere og Vestlige er de trygge ved. Du vil se mange annoncer i Danmark hvor de siger nej tak. "I dont do blacks, arabs or Indian" Eller skriver "Scandinavian gentlemen only" Om det kommer fra GPer der har været andre steder i verden og har taget egne erfaringer med til Danmark, eller om disse typer er problematiske alle steder ved jeg ikke. Men hvis du ligner en fra de områder, men ikke er, har du klart min medlidenhed. Tænker du igennem skriveri klarlægger at du er Latino og ikke araber. Fx ved at skrive at du er kristen. "hej kristen mand fra sydamerika her, er du ledig i aften?" 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 897 Skrevet søndag klokken 21:14 hvor er det trist, at det er blevet sådan. Kunne forstå, hvis det var meget meget store mænd (læs:fede) der blev afvist. som @skunken skriver, så er det åbenbart hele etniciteter som nu er uønsket, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 698 Skrevet søndag klokken 22:09 anmelder skrev, for 53 minutter siden: hvor er det trist, at det er blevet sådan. Kunne forstå, hvis det var meget meget store mænd (læs:fede) der blev afvist. som @skunken skriver, så er det åbenbart hele etniciteter som nu er uønsket, Ja det er sq lidt sørgeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1579 Skrevet mandag klokken 05:38 anmelder skrev, for 8 timer siden: hvor er det trist, at det er blevet sådan. Kunne forstå, hvis det var meget meget store mænd (læs:fede) der blev afvist. som @skunken skriver, så er det åbenbart hele etniciteter som nu er uønsket, Folks evt overvægt, har ikke indvirkning på deres personlighed. Det har etnicitet desværre ofte. Da mænd fra de lande har et helt andet syn på kvinder. Og som nævnt i andre tråde om emnet. Ja hvide mænd kan også være trælse/farlige men procent chancen er væsentligt lavere. Om et møde bliver godt handler også om sexuel tiltrækning/kemi. Men fravalg af den gruppe mænd, handler for dem som gør det, om sikkerhed. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1841 Skrevet mandag klokken 05:39 (edited) anmelder skrev, for 8 timer siden: så er det åbenbart hele etniciteter som nu er uønsket, Ja, det er hårde odds for disse etniciteter, men det er langt fra noget nyt. Det har været sådan i mange år, og som jeg hører om det, ihvertfald i thai miljøet er det tiltagende Redigeret mandag klokken 05:41 af Gløden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 698 Skrevet mandag klokken 06:02 anmelder skrev, for 8 timer siden: hvor er det trist, at det er blevet sådan. Kunne forstå, hvis det var meget meget store mænd (læs:fede) der blev afvist. som @skunken skriver, så er det åbenbart hele etniciteter som nu er uønsket, Ok jeg har selvfølgelig snakket med nogle GPer om det, både herhjemme og i Thailand. Det handler ikke om udseende "læs fede" Thaikliniker har desværre været mål for en del røverier igennem de sidste 10/20 år, hvor de i de fleste tilfælde selvfølgelig har voldtaget pigerne eller været yderst voldelige. Det er hovedsageligt/altid samme etnicitet der udføre dette. Så den etnicitet er selvfølgelig og forståeligt nok ikke ønsket som besøgende. Samme etnicitet (en del af dem) har det med at prøve at presse prisen ned eller vil have penge tilbage hvis de ikke kan få den op og stå, eller komme. Og har generelt en mere aggressiv tilgang og kommunikation. udover det som pigerne fortæller, har jeg selv oplevet det nogle gange, hvor jeg har besøgt en klinik/sted hvor der har været ballade. En GPer skrev at det mere handlede om fattig/rig, da man ikke oplever dem sådan hvis man er på arbejde i Dubai. Newsflash det er ikke oliesheiker der flygter til Danmark. Jeg oplevede også denne etnicitet i Thailand. Same shit. Indere i Thailand, hvis man tager en gå tur ned af beachroad, ser man ret hurtigt at Indere går i store grupper og de har det med at omringe en GP og presser hende til at gå ned i pris og tage alle i gruppen samtidig. GPer i Thailand gider dem simpelthen ikke. Derudover siger de at de stinker og er klamme på alle måder muligt. Mit eget indtryk er dog knap så slemt, udover at de lugter lidt og opføre sig lidt uopdragent, virker de fredelige nok. Omkring afrikanere handlede det i Thailand mest om penge, de vil ikke betale fuld pris osv. Sorte Vestlige havde ikke samme problem. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 691 Skrevet mandag klokken 07:12 (edited) Jeg syntes ikke det er så sørgeligt… det alles ret her, at vælge hvem de vil i seng med. Hvis bestemte grupper opføre sig dårligt, så det også den eneste vej frem, at afvise dem. Så kan man jo håbe det kan have den opdragende effekt, at de langsomt forstår, at hvis de vil have pussycat, så må de opføre sig ordenligt. Det selvfølgelig ærgerligt for de mænd fra de grupper, som ikke opføre sig sådan… men helt ærligt det pigen der skal tage chancen hver gang, de lukker en af os ind. Hvis jeg var en af pigerne, så gjorde jeg det samme, jeg ville lukke dem ind, hvor jeg følte mig mest tryg og bedst behandlet. Så det mændene der må gribe i egen barm og ændre adfærd, som gruppe, hvis de vil ind i varmen hos de skønne Piger - og så er den ikke så meget længere Redigeret mandag klokken 07:36 af Blue man 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 797 Skrevet mandag klokken 07:20 Jeg har bedt om tråden flyttes da det er en generel debat og ikke en anmeldelse. Nu kender jeg mange Thai og også hvad der sker bag kulisserne. Som de flere skriver så er der oftere problemer med folk fra mellemøsten, Tyrkiet, Indien og Afrika. Jeg har fra adskillige hørt om nogle af disse mænd efter servicen har truet sig til penge tilbage, har behandlet kvinden uden respekt (herunder næsten voldtægt og slået kvinden) Så derfor er der nogle der siger nej, for deres egen sikkerheds skyld. Alternativt er du mødes af en stor muskuløs dørmand, der tager imod dig - og det tvivler jeg på nogle ønsker. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg