Hop til indhold
Gæst

Forfulgt i toget

Recommended Posts

altså - nu kan det jo også være at han slet ikke vil dig noget dårligt... det er jo en mulighed... men at du har opfattet det sådan fordi det er et enormt brud på alle uskrevne regler om diskretion. 

du skriver godt nok at du ikke havde en rar oplevelse med din første gæst... er du sikker på at han også havde en dårlig oplevelse ? 

jeg har da et par stykker som jeg har sorteret fra som dårlige oplevelser som skriver til mig og gerne vil besøge mig igen....  man kan jo opfatte ting meget forskelligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er smuttet af i Odense og gemt mig bag et skilt, så kan idioten bare lede kan han... Tager det næste tog.. Jeg syntes bare det er pisse væmmeligt og ubehageligt at han kan finde ud af hvor jeg bor, så steg af før... Kujonagtigt, ved det godt...

Det er ikke kujon agtigt. Men i situationen nok fornuftigt.

Og noget af en klam stodder!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, har fået mere mod på at konfrontere ham næste gang, og sige at det ikke er okay, de to første gange er det jo kommet som et chok og min hjerne er gået i stå, da jeg simpelthent ikke ved hvordan jeg skal tackle situationen, der er intet andet for end at jeg må mentalforberede mig, så han stopper med hans katten efter musen leg. -Kender ingen med rygmærker, så den mulighed ligger ikke i kortene, og er squ for stor en piveskid til at gå op og banke på en borg...

Jeg er ikke stor og bred skuldret, men kørte gerne et par tog ture med dig - bare for at der var en du var sammen med og det derfor ville være svære for han at genere dig - desværre er der lidt langt til Kolding, men måske var der en af de venlige jyde der kunne tilbyde det samme ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest singelmanden

Tag dig dog sammen og sig da for helvede noget til ham!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hørt om forældre, der har rådet deres teenagedøtre til med høj røst at sige: "Lad være med at rage på mig din klamme stodder", hvis de kommer i ubehagelige situationer. Det skaber et uønsket fokus på ham. Det kræver selvfølgelig, at der er nogle mennesker i kupeen og ikke kun en halvdøv gammel dame med rollator.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GMF

Tag dig dog sammen og sig da for helvede noget til ham!!!!!

Jeg kan ikke tro du er single ??

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har hørt om forældre, der har rådet deres teenagedøtre til med høj røst at sige: "Lad være med at rage på mig din klamme stodder", hvis de kommer i ubehagelige situationer. Det skaber et uønsket fokus på ham. Det kræver selvfølgelig, at der er nogle mennesker i kupeen og ikke kun en halvdøv gammel dame med rollator.

Åhh Warmgun, -det må jeg afprøve, måske det for engangs skyld er ham der bliver mundlam og ikke mig ... ;) Redigeret af Kysseglade Molly
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

NOGET !!  :ph34r:

Tja, måske bliver han ræd og skynder sig væk ...

Jeg vil nu holde på at du følger Jasmins råd hvis han viser sig igen :lol:

Gå evt ned til service vognen og drik en kop kaffe så du ikke er alene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu sidder jeg i toget igen, og satte mig ved de der 4pers, måske kun 7 i kupeen ialt, og han vælger at sætte sig lige ved siden af mig, så jeg har rejst mig, og sidder nu og gemmer mig på toilettet i den anden ende. Men det kan jo ikke have sin rigtighed, vil ikke stå og diskutere i toget, hvad skal jeg gøre? Han forstår ikke hentydningen når jeg går?

Kære Molly:

Du kunne jo også vælge en anden model, hvis du tør. Næste gang han sætter sig ved siden af dig.

Sig: "Nå går du stadig på bordel og forlyster dig, uden at konen ved det?" :-P Det skal selvfølgeligt være så højt, så alle i kupeen kan høre det. :mrgreen:

Knus

:geek:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jasmin hvad pokker er det for et råd at give Molly, at kontakte Rygmærker. Skåret ud i pap, kriminelle rocker, der har en indtægt på beskyttelsespenge fra piger i branchen. Kontakter Molly dem, siger hun ja til at betale fra 5000 pr. mdr i beskyttelsespenge uden at de hjælper hende på togturene!

Så Molly lad for gud skyld være med det. Først vil de ha penge, derefter sex og oven i det flere penge. Kolding har jo været hårdt ramt af Bandidos. 

Syntes du har gjort det rigtige, gået væk fra ham og ja så er det da okay at være kujon og tage et andet tog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Helt enig Rejse. Også et tankevækkende råd når man betænker Hvordan pigerne afviser snak om tætte rockerforbindelser når de spiller fine. Mon ikke naturen gik over opdragelsen hos Jasmin. I Øvrigt tankevækkende at en pige lægger ud med at over dæmonise et menneske som sandsynligvis blot er en stakkel og ikke siger hør.ven kan jeg hjælpe dig med noget? Nej han skal helst udryddes af myreturen med.nogle ryg mærker.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Find en kuglepen eller en blyant og hav den i din stærke hånd.
Derefter går du direkte hen og finder togkontrolløren og fortæller ham, at du bliver forfulgt IGEN(!).

Bliver 'din gæst' voldelig eller holder dig tilbage mod din vilje, skal du skrige alt det du kan, og slipper han dig ikke, så bruger du kuglepennen/blyanten mod kroppens bløde punkter*, hvorefter du løber og til lokomotivføren og hamrer på døren, mens du skriger.

*Sidste mulighed (hals, øjne).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Derefter går du direkte hen og finder togkontrolløren og fortæller ham, at du bliver forfulgt IGEN(!).

Bliver 'din gæst' voldelig eller holder dig tilbage mod din vilje, skal du skrige alt det du kan, og slipper han dig ikke, så bruger du kuglepennen/blyanten mod kroppens bløde punkter*, hvorefter du løber og til lokomotivføren og hamrer på døren, mens du skriger.

Det er forhåbentligt humoristisk at du tror hun er så hjælpeløs at hun skal have en instruks I primal instinkt reaktion. Men skide sjov læsning I alle fald

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øøh, ro på, Chuck Norris

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Og jeg kan forestå vi har taget endegyldig stilling til om det er forest gump eller jack the ripper hun forfølges af. Den skid er slået :d

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Efter min veninde blev voldtaget i et tog, mens andre mennesker i en anden kupé så på og absolut intet gjorde, så går jeg ind for at være på den sikre side.

Og selvom vi i dag ikke har kontakt, så ved jeg, at den næste der prøver (håber ikke at det sker) at overfalde hende, får problemer :)
Det samme gør sig for øvrigt gældende for min bedre halvdel.

Der er ikke forskel på en overfaldsmand og en stalker (i mine øjne).

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu er det jo også lovligt at have en dåse hårlak i tasken,ved ikke hvad man kan bruge den til men den skulle da være rar at have ved hånden.  :-P  :-P  :-P

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers kan en peberspray altså købes i tyskland på nettet for under 100kr.

Jeg siger ikke at man skal bruge den men det kunne måske være en rar ting at have i lomme i tilfælde af at der skulle ske noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ellers kan en peberspray altså købes i tyskland på nettet for under 100kr.

Jeg siger ikke at man skal bruge den men det kunne måske være en rar ting at have i lomme i tilfælde af at der skulle ske noget.

nu er det jo bare ulovligt at have sådan en. det er det ikke med en hårlak

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, har fået mere mod på at konfrontere ham næste gang, og sige at det ikke er okay, de to første gange er det jo kommet som et chok og min hjerne er gået i stå, da jeg simpelthent ikke ved hvordan jeg skal tackle situationen, der er intet andet for end at jeg må mentalforberede mig, så han stopper med hans katten efter musen leg. -Kender ingen med rygmærker, så den mulighed ligger ikke i kortene, og er squ for stor en piveskid til at gå op og banke på en borg...

Inden du følger nogen af de andres råd om at peberspraye ham, få ham gennembanket af rockere osv. osv.....

Et lille kontrolspørgsmål:

Er du sikker på at han ikke bare er decideret ubegavet eller en smule autistisk således at han rent faktisk bare vil i kontakt med dig, og ikke forstår, at det bør man simpelthen ikke gøre i følge almen takt og tone i branchen? . Det kan jo være at han på en eller anden måde simpelthen ikke ved bedre.

Det var måske en mulighed at bede ham om at følge med ud i en midtergang, hvor andre kan se Jer, men ikke høre Jer, og så simpelthen spørge ham direkte hvorfor han følger efter dig, for det kan du ikke lide?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fortæl nogle af dine muskuløse kunder eller venner om situationen og spørg om de ikke vil køre med dig for at skræmme ham væk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg skal da lige love for at der er gået rockerforskrækkelse i drengene her i tråden.... indrømmet - rygmærker er ikke guds bedre børn.. men der findes nu andre modeller end "beskyttelses-penge" selv om Kim gør sit bedste for at male fanden på væggen...   ro på ... 

nu er det altså ikke KUN rockere der har rygmærker... det var så faktisk min lokale MC klub jeg havde i tankerne da jeg skrev det, men fair nok hvis KimB absolut vil snakke om rockere.... ham om det.. 

den slags bekendtskaber er ikke nødvendigvis rare - men de kan være handy i en snæver vending...  ganske meget faktisk. 

Jeg vil dog stadig sige at mit FØRSTE råd til dig vil være optimalt sålænge du ikke ved hvad han vil.... 

men tilbage til sagens kerne... du føler dig utryg... det ville jeg også gøre hvis jeg troede jeg ikke kunne forsvare mig... og i stedet for at bruge pengene på at få ham skræmt væk - så brug pengene på at melde dig til i dit lokale Krav Maga center

Krav Maga er verdens mest gennemførte selvforsvars træning.. det er israelernes kampsport og lad mig sige det sådan - efter 6 md træning (hvor du stadig er begynder) vil du aldrig nogensinde føle dig utryg på gaden igen

så kan tazere og hårlakker og pebersprays og alle mulige andre sjove ting være inderligt lige meget for så kan du forsvare dig selv mod alle der vil dig noget dårligt... 

du lyder ikke som verdens mest selvsikre type - men at kunne Krav Maga er et meget stort skridt på vejen til ro i sindet   :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Helt enig Rejse. Også et tankevækkende råd når man betænker Hvordan pigerne afviser snak om tætte rockerforbindelser når de spiller fine. Mon ikke naturen gik over opdragelsen hos Jasmin. I Øvrigt tankevækkende at en pige lægger ud med at over dæmonise et menneske som sandsynligvis blot er en stakkel og ikke siger hør.ven kan jeg hjælpe dig med noget? Nej han skal helst udryddes af myreturen med.nogle ryg mærker.

Enig med Bogholderen.

Det her er et glimrende eksempel på at enkeltes moralopfattelse ændrer sig fuldkommen alt afhængig af hvilken rolle de lyserøde(pigerne) har.

The-Veri-girl, hende der overfaldete folk, udøvede hærværk på folks biler, stjal fra folk, sparkede folk, truede folk og meget andet godt.

Der var visse mænd der talte om selvtægt. Uha nej var holdningen så hos flere. ALDRIG selvtægt, politiet og ikke mere end det.

Så har vi Molly. En eller anden tidligere kunder sætter sig et par gange eller tre sig ved siden af hende i toget bevidst. Ikke mere end det. Molly siger ingenting til personen, gør ingenting overfor ham. Ubehageligt for Molly : Ja. På linje med The-Veri-Girl : Nej slet ikke.

Reaktion fra omgivelserne : Jasmin kommer med sine sædvanlige gode velgennemtænkte råd, vi skal have fat i rockerne, denne gode cykelbande fyldt med gode mennesker, bør naturligvis eskorterer Molly i togene indtil manden findes, og så skal de nok tage et alvorsord med ham eller mere. Sjovt nok er rockerne jo netop dem der bl.a. leverer al det narkotika bl.a. til de danske piger på klinikkerne, Molly har lige selv skrevet i et andet indlæg om at hun var så forfærdet over, at der var så mange narkopåvirkede danske piger rundt omkring. En mindre detalje, ligesom det at rockerne sjældent gør noget gratis, så Molly kan naturligvis komme til at skylde dem en tjeneste eller andet, også er en mindre detalje, og at det hele skriger på ren selvtægt, også en mindre detalje, og at rockerne er dybt kriminelle, udøver vold, mord mv, alt sammen mindre deltaljer, men Jasmins råd var som sædvanlig godt iflg. hende selv. At det så passer dårligt på hvordan pigerne normalt forsøger at ligge afstand til den gruppering når folk påstår de har en finger med i branchen osv passer dårligt, også en mindre detalje. Andre gode råd fra omgivelserne er andre former for selvtægt og opfordringen med rockerne følges op.

Enkelte mander sig op og kommer faktisk med gode råd om politiet, togfører, tage kontakt med manden.

Det er dog stadig helt utroligt hvordan holdningerne ændres fuldkommen så snart det er en lyserød der er på banen. Igen og igen og igen.

Jeg synes Molly skal tage den up front højlydt med manden, så højt at andre kan høre det. Evt med en togfører stående ved siden af, efter hun har forklaret ham situationen.

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Inden du følger nogen af de andres råd om at peberspraye ham, få ham gennembanket af rockere osv. osv.....

Et lille kontrolspørgsmål:

Er du sikker på at han ikke bare er decideret ubegavet eller en smule autistisk således at han rent faktisk bare vil i kontakt med dig, og ikke forstår, at det bør man simpelthen ikke gøre i følge almen takt og tone i branchen? . Det kan jo være at han på en eller anden måde simpelthen ikke ved bedre.

Det var måske en mulighed at bede ham om at følge med ud i en midtergang, hvor andre kan se Jer, men ikke høre Jer, og så simpelthen spørge ham direkte hvorfor han følger efter dig, for det kan du ikke lide?

Helt enig. Jasmin er jo altså ikke 20 år, men noget ældre og moden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...