Hop til indhold
cassanova

PEACHY massage , Esbjerg , positiv overraskelse!

Recommended Posts

SMS,ede  til flere thai GP’ ere i Esbjerg , men ingen af dem svarede på mine sms’ er, alle annoncere her på sitet. Jeg prøvede nu noget andet, jeg googlede “ thai massage i Esbjerg” flere muligheder poppede op. Tilfældigt valgte jeg PEACHY massage i Strandbygade og sendte en SMS , med forespørgsel om det var muligt med Full package massage, det var det umiddelbart ikke, men jeg skulle komme til stedet og så kunne vi snakke om det og så ville hun tage stilling til det. Jeg mødte op til aftalte tid og en imødekommende thaikvinde tog imod mig. Hun kiggede mig an og hun spurgte om hvad jeg ønskede, en times massage og blandet sex var mit ønske, dette indvilgede hun i. Massagen var virkelig grundig og dybdegående , som ønsket, massagen omkring de erogene zoner var bemærkelsværdig god . Sexakten var til UG. Hun var indlevende og empatisk under hele akten. Dejlig oplevelse.dejlig spænstig og smooth røv/krop som jeg måtte røre og kramme alt det jeg ønskede. Hun annoncere ikke her på sitet. Dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
T-syd skrev, for 45 minutter siden:

Hvordan var prisen for den omgang.

1200 for 3 kvarter. Alle pengene værd. Men hun gør det vist nok ikke normalt i Full package. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...