Kneppe-dyret 32 Skrevet for 9 timer siden Lige en kort anbefaling af Nalin, når hun har været så venlig og lægge vejen forbi Aarhus. Synes hun er rigtig lækker og super sød. Hendes fuld pakke er med det hele, kys og CIM. Og så sutter hun bare som en drøm, noget af det bedste jeg har oplevet. Sted: Centrum, tæt ved åen. https://annoncelight.dk/showad/416259 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 46 Skrevet for 7 timer siden Tak for anbefaling. Er billederne af nyere dato og hvor gammel vil du vurdere hende til at være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 362 Skrevet for 7 timer siden Hold da helt op! Hun er godt nok flot! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2043 Skrevet for 7 timer siden Har besøgt hende i Horsens. Kort besøg men fin oplevelse. Ingen Cim til mig. Billeder er ægte. Alder ca 30 år. Hvis hun ikke var en af de piger der hele tiden rejser rundt kunne jeg godt finde på at besøge hende igen. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kneppe-dyret 32 Skrevet for 6 timer siden Vil sige at billederne er retvisende og up to date. Billedet lige efter de to billeder med smileys, er helt som jeg ser hende for mig. Alder - lidt svært at bedømme, og jeg er nok heller ikke god til det - ja, måske omkring de 30 som Mr. 8000 lige har skrevet, eller lidt yngre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg