Turnier 435 Skrevet 25. August Jeg var forbi Thai Smile, Slagelse i dag, og der havde jeg fornøjelsen af Naam Naam er en ung, køn og lækker thaipige, på 20 til 25 år (jeg har svært ved at bedømme alderen på thaipiger) Hun er ca, 170cm, ikke et gram fedt for meget på kroppen, og de sødeste små ungpige A-skålsbryster! Hun er blød og lækker som kun unge piger kan være, smilende og imødekommende, og dog virker hun en smule uerfaren. Hun startede med at ride mig, men vi endte i doggystyle, hvor det smukkeste syn gjorde, at jeg trak tiden så længe som muligt. Hendes massage skiller sig ikke ud, men det gør hendes krop! Jeg kommer helt sikkert igen, næste gang dog ikke for massagen! Prisen er standard for "Fuldpak" Der er ingen hjemmeside, men google "Thai Smile, Slagelse" så kommer telefonnummeret frem. Kommer jeg igen? Det bliver et kæmpe "ja tak" herfra! Enjoy! https://www.facebook.com/p/Thai-Smile-Massage-100063756375701/?locale=da_DK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 50 Skrevet 26. August Dejligt at høre at bordellet i Slagelse ved mekanikeren stadig kører i højeste gear. Jeg må forbi og dybbr snablen hehe! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 50 Skrevet 26. August I betragtning af at hun beskrives som Thai og 170 cm høj, skulle jeg dog mene at du måske, med nogen sandsynlighed, burde kunne sige om der er tale om den samme pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 13 Skrevet 26. August NielsKim skrev, 1 time siden: I betragtning af at hun beskrives som Thai og 170 cm høj, skulle jeg dog mene at du måske, med nogen sandsynlighed, burde kunne sige om der er tale om den samme pige Tror nogen havde mere travlt med at fortælle kærlighedshistorier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 301 Skrevet 26. August Nu nåede jeg også en tur forbi. Korrekt at Nam er en særdeles lækker pige - jeg vil mene slut 20'erne - og dejlig silikonefri (hurra). Begrænset engelsk - og intet dansk. Massage har hun absolut intet begreb om, men det blev da til lidt oliegnideri - desværre helt uden pirring. Efter omvendelsen gik der ikke mange minutter før en tilbuddet kom. Alt var muligt. Nok sagde hun at hun har været her et par måneder, men hun virkede ikke særlig erfaren i hvordan en mand skulle behandles. Hun var dog meget lydhør over for mine ønsker. Vi nåede jorden rundt og afsluttede med mega - hvor hun dog spyttede diskret efterfølgende. Med mine sidste par besøg i mente, er jeg nået dertil at Thai Smile nu desværre kun er et reelt bordel med Thaipiger. Fordums tids gode massage og stemning er en saga blot. Stedet er fint indrettet og med gode badeforhold. De er fortsat søde og venlige når der bestilles tid og når jeg er der. Men den gamle stemning helt væk. Øv. Gentagelse? Nok ikke med Nam (der manglede lige "det"). Måske med en anden pige, der er ligeså lækker - og der alene skal lettes et tryk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turnier 435 Skrevet 27. August Newbie_25 skrev, den 26.8.2025 at 21:11: Tror nogen havde mere travlt med at fortælle kærlighedshistorier. Close, but no cigar! Der skal sgu' mere til at det bliver til "kærlighed"......jeg nød bare en sprød krop uden topmave og hængebryster! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 13 Skrevet 28. August Turnier skrev, for 12 timer siden: Close, but no cigar! Der skal sgu' mere til at det bliver til "kærlighed"......jeg nød bare en sprød krop uden topmave og hængebryster! Det var faktisk slet ikke dig jeg hentydede til. Det var der alt for få hjerter i dit indlæg til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 138 Skrevet torsdag klokken 13:57 Det var så nok mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slagelsepik4220 85 Skrevet fredag klokken 17:37 Kan kun tilslutte mig at Naam er dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turnier 435 Skrevet lørdag klokken 06:38 Newbie_25 skrev, den 28.8.2025 at 12:38: Det var faktisk slet ikke dig jeg hentydede til. Det var der alt for få hjerter i dit indlæg til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 138 Skrevet lørdag klokken 13:43 Hov, hvor blev mit indlæg i tråden af? Mystisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 13 Skrevet lørdag klokken 22:39 KalundborgMature skrev, for 8 timer siden: Hov, hvor blev mit indlæg i tråden af? Mystisk Ja ærligt talt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1870 Skrevet søndag klokken 06:15 Så blev besøg nummer 2 hos Nam klaret. Hun var lige så dejlig, frisk og smilende som første gang. Slutningen blev et bad (alene) i rene omgivelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg