Hop til indhold

Nam nam med Naam i Slagelse

Featured Replies

Skrevet
PBB skrev, for 11 timer siden:

Er der nogle der ved om de andre piger også tilbyder andet end massage?

Alle dem jeg har mødt tilbyder mere

NielsKim skrev, for 9 timer siden:

Mig bekendt er der ingen dernede der ikke tilbyder den fulde pakke. Det er hele forretningskonceptet det pågældende sted. 

Efter de flyttede til den nuværende adresse, er min erfaring at den fulde pakke er mere reglen end undtagelsen. Desværre på bekostning af deres evner udi reel massage. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg var forbi Naam i går....og når jeg tænker over det, så tror jeg bare at det bliver Naam fremover.

Sød, dejlig og imødekommende, ikke de store evner udi massagekunsten, men for pokker hvor er hun bare lækker! :P

Afsluttede med blow uden :D

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg besøgt Naam, hun er super sød, smuk og mega lækker. Hun er ret ung 25 år og er ikke super erfaren.

Derimod er hun super nærværende og giver sig hen, hun fik 3 kraftige orgasmer på den time vi var sammen, jeg elsker når en kvinde får total rysteorgasmer.

Jeg kommer til at besøge hende MANGE GANGE.......

• 1 month later...
Skrevet

Øv altså. Nu er jeg hjemme fra en udstationering og ville forkæle mig selv lidt. Så ringede for at booke en til hos Naam, men hun er der ikke mere fik jeg at vide. Er der nogle af jer som har besøgt og erfaring med nogle af de andre piger som kan fortælle lidt om jeres oplevelser så jeg kan vælge ud fra det? 

Skrevet

nu måtte jeg jo "ofre" mig.... Nam er der stadig.

ca. 170 cm. høj
20-25 år gammel
ikke et gram fedt på den krop.

hun gav dog ikke blow.

massagen var ikke værd at skrive hjem om.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har thai smile en annonce med div kontakt info, tilbud/priser og billeder, (altså ud over den officielle facebookside, der ikke antyder noget frækt?)

Skrevet
Pedal2 skrev, for 4 timer siden:

Har thai smile en annonce med div kontakt info, tilbud/priser og billeder, (altså ud over den officielle facebookside, der ikke antyder noget frækt?)

Nej. Lev skjult - lev godt :)

Skrevet

Nielsen Tonajt skrev, for 7 minutter siden:

Ja ok, hvis altså de rette kunder kan finde en.........på anmeldelserne ser det jo ud til at kropsmassagen er mindre i fokus end den private massage.

Redigeret af Pedal2

Skrevet
Nielsen Tonajt skrev, for 26 minutter siden:

Selvom alle ved at der er bordel derinde og dansk politi ikke kunne drømme om at håndhæve loven, er det nok "udlejers" strategi ikke at reklamere alt for meget :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.