Hop til indhold

Recommended Posts

Må sige hende Janny 

Synes der er et par stykker af thai har jeg i hvert fald lagt mærke til hvor billederne virker som noget Ai redigeret men jeg skal da glædelig tage fejl 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 3 timer siden:

Ser ikke ud som de billeder der er vises i annoncen. Hun er væsentlig større. Ikke fed men lidt mave er der. Jeg endte trods vanlig stil at blive (plejer at gå igen hvis billederne ikke passer). Og hun skal helt klart have ++ i service og indlevelse. Rigtigt godt blow og nød virkelig at knalde. Men som sagt helt andet udseende end billederne viser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Janny, ser ikke helt så fantastisk ud som på billedet. MEN, hun er virkelig indlevende, i godt humør og ivrig efter at knalde med dig. Og der er intet at udsætte på hendes udseende bortset fra, at det ikke er hende på billedet. Men er vi efterhånden ikke snart vant til dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 29.8.2025 at 18:17:

Og der er intet at udsætte på hendes udseende bortset fra, at det ikke er hende på billedet. Men er vi efterhånden ikke snart vant til dette?

Både ja og nej - Syntes da stadig de fleste pigers billeder passer - eller i det mindste halvdelen. Jeg vil nu stadig holde fast i min praksis med at vende om når billederne ikke passer. Og kan kun håbe på at andre også gør så det ikke kan betale sig at bruge falske eller outdatede billeder - eneste grund til at jeg ikke selv skrev en andmeldse af Jenny med vægt på falske billeder og gav hende en posetiv kommentar her i denne tråd er at hun virkelig var helt vild med at knalde. Men jeg er næsten 100% på at det ikke er hende på billederne (syntes det man kan skimte af ansigt er pænere end virkeligheden) og så skal der nok +6 kg på kroppen. Så ikke meget med billederne at gøre overhovedet.    

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, den 3.9.2025 at 08:48:

Både ja og nej - Syntes da stadig de fleste pigers billeder passer - eller i det mindste halvdelen. Jeg vil nu stadig holde fast i min praksis med at vende om når billederne ikke passer. Og kan kun håbe på at andre også gør så det ikke kan betale sig at bruge falske eller outdatede billeder - eneste grund til at jeg ikke selv skrev en andmeldse af Jenny med vægt på falske billeder og gav hende en posetiv kommentar her i denne tråd er at hun virkelig var helt vild med at knalde. Men jeg er næsten 100% på at det ikke er hende på billederne (syntes det man kan skimte af ansigt er pænere end virkeligheden) og så skal der nok +6 kg på kroppen. Så ikke meget med billederne at gøre overhovedet.    

Jeg er meget på  bølgelængde her. Men hvis hun (som Jenny) ikke ser værre ud, men bare anderledes ud, så kunne jeg ikke finde på at vende om. Bevares, pigen på billederne er aldeles dragende og jeg faldte også for dem med det samme, men oplevelsen kan jeg bestemt ikke klage over, og som du også skriver, så vil hun bare knalde og ikke mindst kysse intenst, hvilket altid har været et kardinalpunkt for min oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt @Napoleon69 pointe, jeg har nemlig oplevet flere gange at møde en anden pige på billederne, som viste sig at være endnu lækker eller ligeså lækker i virkeligheden. Problemet opstår, at når der er tale om en pige, som man ikke tænder på og så bliver det en nederen oplevelse, selvom servicen er i top. Det skal jo helst gå hånd i hånd, både udseende og service. Men det kan godt være svært at gå igen, når det nederst hovede tager over :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...