Heliot 226 Skrevet søndag klokken 14:04 Der er gået flere måneder siden jeg sidst var sammen med vidunderlige Lady Cherie – min smukke og yderst tiltrækkende faste Domina – som passer umanerlig godt til min slavesjæl. Der var flere årsager til det lange tidsmellemrum, men nu havde Lady Cherie tilbudt at komme på hjemmebesøg, og Hun havde ganske rigtigt flere gange bemærket, at slaven trængte til at komme under Hendes behandling snarest muligt. Der er ikke noget slaven hellere vil – men det forudsætter også, at slavens økonomi kan følge med. Og nu var tiden så inde, hvor det hele igen passede sammen, både økonomi og Lady Cheries tilbud om at komme på besøg i mit hjem. For denne slave betød et hjemmebesøg flere praktiske gøremål. Alt sammen gode ting, fordi nu skulle slaven jo forberede sig på fint besøg, som den længe havde glædet sig til. Der skulle ryddes op, smides ud, gøres rent – og så videre. Og købes ind. Til aftensmad, drikkevarer og andet godt. På den måde blev det pludselig klart for slaven, hvilke forberedelser dens Domina må have før Hendes seancer kan starte. Faktisk var det helt godt at tænke over, at slaven måske kunne fritage sin Domina for lidt arbejde og besvær. Har jeg mon fortalt dig, at jeg er en stor beundrer af Lady Cherie? – Hvad er grunden til det? – Jo, i mine øjne er Hun noget meget unikt. En yderst tiltrækkende charmerende og smuk kvinde, som besidder nogle meget væsentlige menneskelige egenskaber. Hun udviser omsorg, empati, tolerance, rummelighed og indlevelse. Hun har, lige fra første gang vi mødtes, min fulde tillid. Jeg kan åbne mig for Hende og fortælle Hende alt. Vi har hinandens fulde fortrolighed – og det betyder alt for mig. Vel ankommet til min hjemmeadresse, kunne jeg vise Lady Cherie frem til min private P-plads. Og ud af bilen trådte så henrivende smukke Lady Cherie klædt i et sort let sommersæt, og vi kunne endelig give hinanden et varmt kram. Det havde jeg set frem til meget længe. Havde jeg været hund, ville min glade hale ha’ snurret rundt som en mølle. (Apropos hund er det faktisk ikke nogen dårlig idé at ønske sig hundetræning eller -dressur hos Lady Cherie). Min lille penthouse-lejlighed blev straks meget mere attraktiv, da jeg kunne byde Lady Cherie indenfor. Hun har den indvirkning på mig og mine omgivelser. Hun er jo også min herlige Gudinde – sådan føler jeg det. Efter en lille rundvisning satte vi os tilrette i spisekøkkenet og der blev udvekslet gaver m.m. Nu kan det være du synes – kom nu til sagen mand! Men det hele er jo netop ”sagen” for mig. Hvad skete der så? – ja, hvad kan der ikke ske i løbet af godt 4,5 timer? Udover den meget store nydelse at se vidunderlige Lady Cherie kun iklædt et sort læder corsage – skete nu følgende: Tiltrækkende og indbydende Lady Cherie satte sig magelig til rette i lænestolen med de lækre smukke fødder på puffen, og slaven fik nu besked på at lægge sig på knæ og kysse og slikke disse yndigheder – også mellem tæerne. Det er en udsøgt nydelse for denne slave at tilbede sin Domina på denne måde. Og Lady Cheries fødder havde en dejlig sommersmag – det kan ikke bliver bedre. Derefter var der noget, der skulle afregnes og indhentes. Flere måneders tiltrængt afstraffelse eller afretning af slaven. Noget Lady Cherie er stor ekspert i. Lady Cherie havde medbragt reb og kraftige læderhåndmanchetter og diverse slagredskaber. Slaven blev bundet solidt fast til radiatoren, og stod nu foroverbøjet og klar til at modtage sin længe ventede straf. Det første slagredskab var den kendte sorte læderflogger, som er forholdsvis blid, selvom Lady Cherie slår til. Det var en god start med mange gode slag, som gjorde godt. Næste slagredskab var den brune læderflogger, som er lidt hårdere. Og nu var det ligesom Lady Cherie lagde flere kræfter i Hendes slag. Det var stadig godt for slaven, uanset Lady Cherie sagde ”ups” et par gange… fordi Hun vist nok ikke ramte helt præcist. Det mærkede slaven slet ikke, andet end slavens røv nu havde fået en god varme.. Slaven trængte også til at strække ryg. Så Lady Cherie var så venlig at binde slaven løs. Slaven kunne nu stå oprejst og holde i vindueskarm og væg, hvilket gjorde det lidt rarere at modtage endnu flere smæk. Tredje slagredskab var ny for slaven. En sort flogger med tykke flettede strimler. Lady Cherie var så kærlig at lægge endnu flere kræfter i slagene – og de ramte tungt. Det var stadig godt. Det var virkelig kraftige tunge slag, som der blev leveret mange af… Lady Cherie sagde på et tidspunkt, at nu var slavens røv pæn rød og blå. Lady Cherie sluttede af med en smart lille pisk med en læderflap, der lignede en hånd. Den ser ikke ud af noget, men den gjorde faktisk lidt ondt… Det blev afslutningen på de mange dejlige smæk. Det kan stadig mærkes flere dage efter. Derefter fulgte meget andet godt: Urinslave-sex, hvor slaven fik besked på at slikke Herskerinden ren bagefter… dejlig aftensmad og hyggeligt samvær fra start til slut. Alt i alt en oplevelse i absolut topklasse. Læs eventuel og gerne mine tidligere anmeldelser af Lady Cherie, hvis du ønsker flere detaljer om en af Danmarks bedste top-dominaer. En ting skal du være klar over. Hvis du er så heldig at få tilbudt hjemmebesøg af Lady Cherie, så kræver det, at du har gardiner, der kan trækkes for. For Lady Cherie er ikke til ”offentlig” optræden og fremvisning for eventuelle nysgerrige naboer med stjernekikkert, og hvad ved jeg. Lady Cherie er min faste Domina, så længe Hun ønsker mig. I dyb hengivenhed Hendes slave Heliot https://cherie.dk/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg