Hop til indhold

Recommended Posts

Amalie Amour er vildt god til langsom handjob med edging, med god øjenkontakt. Hun er god til meget andet også, men hvis du vil have langsom edging så er hun top. :P

Hun er normalt hos Eventyrpigerne og SexyClub men har ferie i øjeblikket. Hun er ikke Thai, langt fra, men vildt god og bedre end de Thai jeg mødt.

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Danske Natasjahar givet mig et par ture efterhånden. Det mestre hun ret godt med varieret tempo og kontrol når det har været lige op over at udløsningen har været tæt på.  

Det er overordnet set en svær disciplin (for mig) da jeg har det lidt ambivalent med at betale for et enkeltstående handjob hvor tiden kun bliver brugt på det. Da det er tiden der bliver betalt for, så er 800-1000 kr peberet for en omgang edging (synes jeg) i 30 ca minutter. Disclaimer: dette er ikke i henhold til Natasja men en generel observation.
Det kunne være fedt hvis det var til at opdrive et godt handjob som enkeltydelse til ca samme pris som tilkøbet koster hos en Thai. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bedste pt edging hj fås hos Slow Blow Nina. Hun er dog ikke thai og hun er pt på ferie. Hvis du ikke har prøvet Nina synes jeg bestemt at du skulle prøve hendes lingam i en time. Det er go / stop hj, så det sitrer i hele kroppen..! Selv har jeg ikke kunne finde en thai kvinde der kunne mestre samme. Og hvis der er, så hører jeg gerne om det !

Sidst jeg var hos Nina, kom jeg så kraftigt at jeg fik sæd op på den ene kind. Og jeg er altså 190 cm høj. Vi brød begge ud i smil og latter. Sex må også gerne være sjovt. 

Redigeret af Alfa72

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alfa72 skrev, for 33 minutter siden:

Det bedste pt edging hj fås hos Slow Blow Nina. Hun er dog ikke thai og hun er pt på ferie. Hvis du ikke har prøvet Nina synes jeg bestemt at du skulle prøve hendes lingam i en time. Det er go / stop hj, så det sitrer i hele kroppen..! Selv har jeg ikke kunne finde en thai kvinde der kunne mestre samme. Og hvis der er, så hører jeg gerne om det !

Sidst jeg var hos Nina, kom jeg så kraftigt at jeg fik sæd op på den ene kind. Og jeg er altså 190 cm høj. Vi brød begge ud i smil og latter. Sex må også gerne være sjovt. 

link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 minutter siden:

link?

https://nympho.dk/n14924/4571/nina-new-offer-30mins-lingam-massage-and-megafrench-800kr-90mins-massage-and-lingam-massage-1500kr-i-accept-euro-dkk-many-times-sms-doesn-039-t-work-p

Nina er dog pt på ferie, så du må holde øje med hendes annonce. 

Hun plejer at arbejde enten på Østerbro eller KBH SV i en privat lejlighed 

Redigeret af Alfa72

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 11 timer siden:

@Danske Natasjahar givet mig et par ture efterhånden. Det mestre hun ret godt med varieret tempo og kontrol når det har været lige op over at udløsningen har været tæt på.  

Det er overordnet set en svær disciplin (for mig) da jeg har det lidt ambivalent med at betale for et enkeltstående handjob hvor tiden kun bliver brugt på det. Da det er tiden der bliver betalt for, så er 800-1000 kr peberet for en omgang edging (synes jeg) i 30 ca minutter. Disclaimer: dette er ikke i henhold til Natasja men en generel observation.
Det kunne være fedt hvis det var til at opdrive et godt handjob som enkeltydelse til ca samme pris som tilkøbet koster hos en Thai. 

tak fordi du nævner mig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 11 timer siden:

Det er det vel mange steder, men nok ikke, hvis du forventer at få det i 30 minutter. 

Men hvis du kan nøjes med 15 minutter, så tilbyder rigtig mange piger det for 400-500 kr. Det er de færreste kunder, som søger dette, og derfor er der ikke mange, som reklamerer med det, men spørg pænt, så er det muligt hos mange af pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...