peterph 45 Skrevet lørdag klokken 09:48 Hej, Min kone og jeg overvejer at prøve at sælge hende, er der nogen der kender et hotel i Midtjylland, man kan bruge? Det skal helst bare være med en kode, altså ingen reception. Min kone er 36 år har født nogle børn, men er gude smuk, og let at snakke med. Hun vil bare gerne knaldes og vil ikke give blowjobs, I hvert fald ikke med garanti. Jeg har sagt til hende at hun nok kan forvente 1000 for en halv time, er det ikke meget realistisk for en første gangs amatør? jeg håber bare hun får en god oplevelse. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildMedThai 122 Skrevet lørdag klokken 10:21 Filskov kro har kode nøgleboks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 242 Skrevet lørdag klokken 10:35 peterph skrev, for 45 minutter siden: Hej, Min kone og jeg overvejer at prøve at sælge hende, er der nogen der kender et hotel i Midtjylland, man kan bruge? Det skal helst bare være med en kode, altså ingen reception. Min kone er 36 år har født nogle børn, men er gude smuk, og let at snakke med. Hun vil bare gerne knaldes og vil ikke give blowjobs, I hvert fald ikke med garanti. Jeg har sagt til hende at hun nok kan forvente 1000 for en halv time, er det ikke meget realistisk for en første gangs amatør? jeg håber bare hun får en god oplevelse. Kunne godt tænke mig at købe hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 211 Skrevet lørdag klokken 11:08 Vild overskrift Det er jo hende der bestemmer prisen, så vil hun have 1.000 kr. for 30 minutter, så er det jo prisen, men hvis hun kun vil “knaldes” og intet andet, så synes jeg 1.000 kr. er meget, men igen. Hun bestemmer jo prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1149 Skrevet lørdag klokken 11:15 Sejt af din kone! Er du til stede eller er det hende selv? Jeg tænker også det har en del at sige i sådan et setup. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 45 Skrevet lørdag klokken 12:12 Tak det bliver undersøgt med Filskov. med hensyn til prisen og ydelser… vi gør det ikke af økonomiske årsager. Vi gør det af lyst og er totalt amatører, jeg tænker hun får et sted imellem 6-10 kunder, hun mener selv hun kan klare mere, men jeg vil gerne sætte en begrænsning for hende, som jeg ikke ser som værende urealistisk. Jeg tænker vi gør det en mandag eller tirsdag. Som jeg nævnte er det vigtigste for mig at hun får en god oplevelse. Jeg vil være tilstede, men kunden har hende for sig selv, jeg tager nok bare imod, og ser at det er en okay fyr. De betaler og jeg går en tur imens. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 46 Skrevet lørdag klokken 12:13 (edited) Elsker at kneppe yngre gifte kvinder - er helt ligeglad med blow, foretrækker hende på alle fire og vil med glæde give 1000 for en halv time. I kan bare skrive ! Redigeret lørdag klokken 12:16 af NielsKim 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 53 Skrevet lørdag klokken 12:25 KORNING HOTEL Tæt på horsens og 4 km fra motorvej E 45 ad vestvejen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 53 Skrevet lørdag klokken 12:27 Skriv gerne en PB når i har fundet et sted. Vil gerne være blandt de første der får lpv at besøge hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 45 Skrevet lørdag klokken 12:42 Der går nok lige nogle dage, jeg skal have styr på alt det som skal gøres. Jeg skal have lavet en annonce, få fat i et taletids kort, have lejet et sted, få koordineret alle regler og hvordan det skal foregå osv… hun er en virkelig smuk kvinde, ikke tynd heller ikke tyk, men en smuk og virkelig charmerende kvinde, hun er typen som mænd vender sig om efter i Bilka, og typen som hendes kollegaer flirter heftigt med. Det var egentlig derigennem ideen opstod, hun har skiftet arbejde og fået mange kommentarer som “endelig er der startet en rigtig smuk milf” “jeg ved ikke om jeg kan styre mig selv til julefrokosten…” og lignende er der blevet sagt til hende, og så sagde jeg “du lyder jo næsten som en sex arbejder “ hvortil hun sagde “det kunne jeg også godt tænke mig at prøve “ 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 87 Skrevet lørdag klokken 13:05 peterph skrev, for 22 minutter siden: hun er en virkelig smuk kvinde, ikke tynd heller ikke tyk, men en smuk og virkelig charmerende kvinde, hun er typen som mænd vender sig om efter i Bilka, og typen som hendes kollegaer flirter heftigt med. Det var egentlig derigennem ideen opstod, hun har skiftet arbejde og fået mange kommentarer som “endelig er der startet en rigtig smuk milf” “jeg ved ikke om jeg kan styre mig selv til julefrokosten…” og lignende er der blevet sagt til hende, og så sagde jeg “du lyder jo næsten som en sex arbejder “ hvortil hun sagde “det kunne jeg også godt tænke mig at prøve “ Smuk er hun sikkert, men hun har da godt fundet en arbejdsplads, hvor der er problemer med arbejdsmiljøet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tobby25 8 Skrevet lørdag klokken 13:15 Hej Jeg besøgte en amatør i foråret på Aiden by Best Western ved Herning en weekend. Der var helt stille og ingen i reception og man gik bare selv op til værelset. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 45 Skrevet lørdag klokken 13:27 ensomfyr skrev, for 19 minutter siden: Smuk er hun sikkert, men hun har da godt fundet en arbejdsplads, hvor der er problemer med arbejdsmiljøet. Det kan du sige, men jeg tror faktisk ikke det er et problem, de gør det kun fordi de fornemmer at det er okay med hende, hun nyder opmærksomheden. Folk har generelt et problem med at blive stødt på andres vegne, I behøver ikke have ondt af hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 662 Skrevet lørdag klokken 13:34 (edited) Til alle jer der gerne vil hjælpe, lad nu være med at offentliggøre hoteller der tillader GP'er at drive forretning derfra, det er FORBUDT. SKriv dog en PB til vedkommende. I ødelægger det for de GP der måske benytter disse steder. Straffelovens par 233 Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år. Redigeret lørdag klokken 13:37 af Moden slikken M 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 211 Skrevet lørdag klokken 13:48 @Moden slikken M hotellerne tillader det helt sikkert heller ikke, men et par som lejer sig ind på hotellet bruger værelset til at konen kan sælge sex. Det er ikke strafbart for hotellet når det foregår uden stedets accept eller viden. Men jo, derfor er der jo ingen grund til at råbe for højt om det herinde, hvilke hoteller som kan anvendes til formålet uden hotellet får kendskab til det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 46 Skrevet lørdag klokken 13:54 Moden slikken M skrev, for 18 minutter siden: Til alle jer der gerne vil hjælpe, lad nu være med at offentliggøre hoteller der tillader GP'er at drive forretning derfra, det er FORBUDT. SKriv dog en PB til vedkommende. I ødelægger det for de GP der måske benytter disse steder. Straffelovens par 233 Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år. Pjat, tænk på alle de thaiklinikker som lejer lejligheder, butikslokaler og huse. Det er jo i hundredevis. Det rager da ordensmagten en høstblomst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 34 Skrevet lørdag klokken 15:13 Det er du ikke den eneste mand som gør men måske ikke lige på den måde - men håber i må få en fin oplevelse alle 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 662 Skrevet lørdag klokken 15:16 @NielsKim du har åbenbart ikke læst hvad der står i loven som jeg har citeret ovenfor: Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt Det er netop specifikt anført at det er hoteller det drejer sig om. Ja jeg kan som husejer helt lovligt udleje mit hus eller lejlighed til prostitution hvis jeg ikke 'for vindings skyld' gør det. Dvs hvis jeg tager markedsleje er det ikke ulovligt. @Søren - Aalborg uanset hvem der lejer værelset med prostitution for øje er det ulovligt. Også selv om de ikke ved det. Men hvis jeg lejer et værelse og inviterer en glædespige med er det ikke ulovligt for værelset er ikke lejet med prostitution for øje. Det er jo ikke mig der driver prostitutionen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 211 Skrevet lørdag klokken 15:39 (edited) Moden slikken M skrev, for 28 minutter siden: @Søren - Aalborg uanset hvem der lejer værelset med prostitution for øje er det ulovligt. Også selv om de ikke ved det. Men hvis jeg lejer et værelse og inviterer en glædespige med er det ikke ulovligt for værelset er ikke lejet med prostitution for øje. Det er jo ikke mig der driver prostitutionen. Du blander tingene sammen nu. Du blander lejer og udlejer sammen. Og du modsiger dig selv, man kan jo ikke udleje noget med prostitution for øje og så ikke vide at det foregår. Men hvis jeg ejer en lejlighed, som jeg udlejer gennem airnbn til en kvinde, og lejen er markedsprisen, så kan jeg aldrig straffes for rufferi, hvis hun vælger at sælge sex fra min lejlighed, som hun har lejet. Hvor skulle jeg dog vide fra, at hun sælger sex fra min lejlighed. Redigeret lørdag klokken 15:45 af Søren - Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 662 Skrevet lørdag klokken 20:23 (edited) @Søren - Aalborg Nej jeg blander ikke tingene sammen og modsiger ikke mig selv Ts med frue vil leje et hotelværelse med det formål at sælge sin kones sexuelle ydelser. Hotellet lejer værelset ud til at en anden, nemlig Ts, erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har sexuelt forhold til en kunde Og dette er uanset om hotellet ved det eller ikke. Redigeret lørdag klokken 20:30 af Moden slikken M 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
#ZEUS# 3 Skrevet søndag klokken 00:45 Det lyder som et fristende setup. Og I virker til at have klarhed og ægte lyst til at springe ud i det. Jeg stiller gerne op, hvis en tur fra hovedstaden kan times ind ift. jeres planlægning. Håber at det lykkedes for jer, og at din frække kone får nogle skønne oplevelser, som lever op til fantasien ZEUS 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 45 Skrevet søndag klokken 06:33 Lad os ligge det juridiske i baggrunden. Jeg finder et sted. Jeg har allerede noget i tankerne. men jeg har et spørgsmål mere… som sagt er vi totalt amatører, vi gør det for oplevelsen og ikke andet. Jeg har været ved at kigge på en tidsplan for dagen. Og jeg tænker at jeg arrangerer 1,5 time imellem hver kunde, er det urealistisk? Så har hun en time imellem hver til at få et bad, få slappet af og vi kan snakke det der foregår igennem hende og jeg. Så er der også lidt tid at gøre med, hvis programmet bliver rykket lidt i løbet af dagen. så min tidsplan er egentlig som følger… 10.30 12.00 13.30 15.00 16.30 18.00 19.30 21.00 det giver 8 kunder, hvilket jeg syntes er meget passende. Men jeg ved også min kone nok vil være lidt skuffet og tænke, det er da for lidt. Men hvad tænker i? Er det stadig et for stramt program? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1149 Skrevet søndag klokken 06:44 peterph skrev, for 9 minutter siden: Lad os ligge det juridiske i baggrunden. Jeg finder et sted. Jeg har allerede noget i tankerne. men jeg har et spørgsmål mere… som sagt er vi totalt amatører, vi gør det for oplevelsen og ikke andet. Jeg har været ved at kigge på en tidsplan for dagen. Og jeg tænker at jeg arrangerer 1,5 time imellem hver kunde, er det urealistisk? Så har hun en time imellem hver til at få et bad, få slappet af og vi kan snakke det der foregår igennem hende og jeg. Så er der også lidt tid at gøre med, hvis programmet bliver rykket lidt i løbet af dagen. så min tidsplan er egentlig som følger… 10.30 12.00 13.30 15.00 16.30 18.00 19.30 21.00 det giver 8 kunder, hvilket jeg syntes er meget passende. Men jeg ved også min kone nok vil være lidt skuffet og tænke, det er da for lidt. Men hvad tænker i? Er det stadig et for stramt program? Det lyder super fint, så bliver det heller ikke for presset. Og godt med de overvejelser I gør jer. Jeg snupper tiden 10:30!! Jeg sagde det først. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1258 Skrevet søndag klokken 07:16 Husk. Hold jer til emnet. Ønsker nogle at drøfte “relaterede” problemstillinger, så opret en tråd dertil. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 888 Skrevet søndag klokken 13:49 #ZEUS# skrev, for 13 timer siden: Det lyder som et fristende setup. Og I virker til at have klarhed og ægte lyst til at springe ud i det. Jeg stiller gerne op, hvis en tur fra hovedstaden kan times ind ift. jeres planlægning. Håber at det lykkedes for jer, og at din frække kone får nogle skønne oplevelser, som lever op til fantasien ZEUS Vi kunne evt tage sammen derover !! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg