Hop til indhold
Heine

Nogle gange så knuselsker jeg EG

Recommended Posts

Lige en sidste kommentar. Jeg er kommet meget på et værtshus i Thailand, hvor mange kom med de værste udtalelser og fordømmelser vedr "nydanskere". Perkere, et ord jeg selv aldrig har udtalt, bruges meget. Og Pia Kjærsgaard blev hyldet som en daglig rutine. Det morsomme, eller tragiske, op til dig, var at de samme fordømmende fyre, stort set altid havde en betalt thaikæreste eller en betalt thai kone.

Jeg tror ingen af os der kan sige sig fri for dobbeltmoralen

fx. gifte mænd som har betalte "elskerinder", folk som laver sorte penge, osv, 

Pia K er kun imod indvandrere fra de muslimske lande, jeg har aldrig hørt hende udtale sig negativ som thaier, svenskere, indere, amerikaner mv. som også bor og arbejder i Denmark.

Pia K er også fyldt med dobbeltmoral som alle os andre :lol:

Stump, er der ikke et udbredt had mod russere i Thailand ?? (russerne opfører sig uciviliseret i mange tilfælde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg kender fra mine pigebekendskaber i Tyskland, hvor forholdene er reguleret og lovliggjort,

Der florerer stofferne også i klubberne, selv i velrenommeret klubber, nogle af pigerne er selv dealer og nogle gæster kommer med stoffer og "bytter" ydelser med pigerne.

Jeg er selv blevet tilbud stoffer af pigerne.

Så måske kan en lovliggørelse af forholdene hjælpe, men jeg tvivler fordi jeg har oplevet det modsatte på tyske klubber.

..

Jeg har fin forståelse for den personlige historie om de to piger. Du skriver dog også en del generelt overordnet om det, og det overraskede mig at kunder ligefrem tager stoffer med på klubberne for at bytte med sex og at det florerer rundt om klubberne. Det troede jeg ikke. Jeg troede heller ikke at det var så udbredt med stoffer herhjemme blandt danske piger på klinikkerne som det må være når Molly har oplevet diverse piger skæve/høje på deres vagter.

Jeg har nok fået revideret lidt min opfattelse af hvor udbredt stofferne er i branchen både i Danmark og Tyskland.

Jeg har det så bare stadig meget personligt at jeg slet ikke vil tænde på en påvirket pige, svært at forklare hvorfor præcis, men jeg vil nok føle, at hun nok er på stoffer for at kunne klare jobbet mentalt og føle at hun kunne have en del personlige problemer at slås med. Men der skal jeg nok huske tolerancen og at folk godt kan tage narko uden at have voldsomme problemer, selvom det nok for nogen er problemer der er årsagen til at de tager narko. Igen kan man ikke sige noget generelt. Dog vil jeg stadig ikke bryde mig om at være sammen med en pige der er påvirket af narko, men jeg har da nok været det på et tidspunkt gennem tiden uden at jeg har kunnet se det på hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fin forståelse for den personlige historie om de to piger. Du skriver dog også en del generelt overordnet om det, og det overraskede mig at kunder ligefrem tager stoffer med på klubberne for at bytte med sex og at det florerer rundt om klubberne. Det troede jeg ikke. Jeg troede heller ikke at det var så udbredt med stoffer herhjemme blandt danske piger på klinikkerne som det må være når Molly har oplevet diverse piger skæve/høje på deres vagter.

Jeg har nok fået revideret lidt min opfattelse af hvor udbredt stofferne er i branchen både i Danmark og Tyskland.

Jeg har det så bare stadig meget personligt at jeg slet ikke vil tænde på en påvirket pige, svært at forklare hvorfor præcis, men jeg vil nok føle, at hun nok er på stoffer for at kunne klare jobbet mentalt og føle at hun kunne have en del personlige problemer at slås med. Men der skal jeg nok huske tolerancen og at folk godt kan tage narko uden at have voldsomme problemer, selvom det nok for nogen er problemer der er årsagen til at de tager narko. Igen kan man ikke sige noget generelt. Dog vil jeg stadig ikke bryde mig om at være sammen med en pige der er påvirket af narko, men jeg har da nok været det på et tidspunkt gennem tiden uden at jeg har kunnet se det på hende :)

Aros, du ser det du gerne vil se,

Der forfindes stoffer i mange andre brancher fx.restauration, håndværkere, topledere, osv.

Du er naiv hvis du ikke tror på det er udbredt. Det er ikke sikker alle kommer helt derud hvor de skal indlægges eller skal på afvænning, men risikoen er der absolut...

Folk som tager stoffer behøver ikke at være total skæve/høje, i mange tilfælde vil du ikke opdage det, måske kun ved at kigge dybt i deres pupiller :D

Der er mange gæster som kommer fra Holland og de tager selv deres stoffer med og evt. deler/bytter med pigerne, det tyske politi er meget obs på det og stopper bilerne når jeg/vi kører hjem fra klubberne, hvis man bliver taget med narko i blodet er det ret skidt.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det ved jeg nu ikke om jeg nødvendigvis er Nille. Det er ikke kun dig der altid ved alting om alt her i livet :-) Jeg har faktisk gennem mit liv haft tæt kontakt og været en del to af de brancher du nævner og kendt mange personligt og været en del af det som sagt. Som jeg definerer udbredt vil jeg sige du ikke har ret, og det er heller ikke min opfattelse af at man tager narko generelt ude i de små hjem og at det er udbredt der, og jeg mener faktisk jeg har noget at have min opfattelse i. Men at det forefindes overalt ved jeg godt, men der er forskel på udbredelsen i de forskellige brancher og samfundslag. Inden du stempler andre som naive skal vi nok lige have defineret hvad udbredt er.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udemærket svar Aros,

Nu er der en forhistorie som jeg ikke har fortalt om, jeg kender begge piger godt, det er modelflotte piger (tyske piger), som er søde, stille og rolige, jeg kender også lidt til deres privat liv, da vi har snakket (læs knaldet) meget.

Jeg vidste godt de røg en fed i ny og næ, så jeg jokede med at jeg har noget med fra DK (det skal lige nævnes at jeg hverken ryger eller tager stoffer selv), om vi skulle i hygge os i aften og fyre en fed bagefter :D vi hyggede os gevaldig og det blev sen, den ene pige viste mig et lille glas med hvidt pulver i og spurgte om jeg ville have noget, hun var bare venlig og tilbød mig noget fordi hun troede jeg kan lide stoffer, netop fordi jeg jokede med det tidligere, men jeg sagde at jeg ikke ser noget behov for det og hun lagde det væk igen, så tog jeg en lille snak med dem begge, om hvorfor de tog det og om de er ude i misbrug osv.... jeg forsøgte at fraråde dem. Jeg ser dem stadig i dag. Så min vurdering er at de ikke er ude i et misbrug men tager det for hyggens skyld. Jeg kender til gengæld andre piger i samme klub som absolut ikke tager stoffer.

Som almindelig gæst skal du ikke være nervøs for at få tilbud stoffer, jeg har bare lidt mere indersider viden om klubben og pigerne end godt er, så nu ved du det :D

Det skal sige at klubben er meget kunde-orienteret og receptionen spørger hver gæst om han har haft en god oplevelse og hvilken pige han har været sammen med, om hun yder en god service. Piger som får mange klager ryger ud, pigerne står i kø for at arbejde i denne klub, for det er en highclass club, hvor pigerne tjener mange penge. 

Hele debatten her kører jo omkring det emne, der hedder hvornår skal man blande sig i andre menneskers private forhold? Det er jo i bund og grund fuldstændig ligegyldigt, om det er pigen man møder for betalings-sex, eller det er en hvilken som helst anden person, man møder igennem sit arbejde, som kunde, i foreninger osv. Der vil altid være en balancegang mellem at blande sig og blande sig uden om ting, der ikke kommer en ved. Men vi træffer alle nogle valg ind imellem om, hvem vi gerne vil omgås.

Hvis man satte sig ind i en taxa, og fornemmede at chaufføren var stangstiv, ville man nok også have sine betænkeligheder ved at køre med ham, måske ville man stige ud igen, i værste fald endda anmelde ham til vognmanden og/eller politiet. Hvis man fornemmede at ens bankmand eller tømrer var høj på coke, ville man muligvis også se sig om efter en anden. Som jeg læser Trines gentagne indlæg, beder hun os ikke om andet, end at man gør sig den samme overvejelse omkring glædespigen, som man ville gøre omkring alle mulige andre mennesker, man er i kontakt med i dagligdagen, men som ikke direkte er en del af den nære famile eller vennekreds. Soffer som f.eks. coke er jo absolut ikke forbeholdt sex-branchen. Der er masser af det i alle mulige samfundslag, lige fra mureren der gerne vil yde 120% til den smarte forretningsmand, der er presset med stress.Vi kan ikke hver især redde dem alle, men vi kan fravælge dem, vi synes går over vores egne personlige grænser for, hvad der er godt og skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Tak :-)

Endelig en der forstod hvad jeg mente ! :-)

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg

Link til indlæg

tjah - mit oprindelige indlæg gik nu ikke så meget på hvorvidt man skal hjælpe hinanden og drage naturlig omsorg for de mennesker man møder (det er jo logik for dværghøns at man skal opføre sig ordentligt). De gik på vores (altså EG's faste stoks) håndfaste dom og fordømmelse af piger på et spinkelt grundlag, vores ret til at betegne andre som narkomaner, og vores ret til uopfordret at blande sig i voksne menneskers frie valg af hvad de vil med deres liv og deres indtjening.

At debatten så kommer til at dreje som en hel masse andet er OK - men det vil jeg helst ikke stå på mål for .

Del dette indlæg

Link til indlæg

tjah - mit oprindelige indlæg gik nu ikke så meget på hvorvidt man skal hjælpe hinanden og drage naturlig omsorg for de mennesker man møder (det er jo logik for dværghøns at man skal opføre sig ordentligt). De gik på vores (altså EG's faste stoks) håndfaste dom og fordømmelse af piger på et spinkelt grundlag, vores ret til at betegne andre som narkomaner, og vores ret til uopfordret at blande sig i voksne menneskers frie valg af hvad de vil med deres liv og deres indtjening.

At debatten så kommer til at dreje som en hel masse andet er OK - men det vil jeg helst ikke stå på mål for .

Er det ikke ofte sådan, at de debatter, der virkelig får folk til tasterne, ofte har det med at dreje væk fra det oprindelige...?

Jeg vil lige sige, at jeg egentlig var ganske på linje med dit oprindelige indlæg, uden dog at have læst den tråd, du refererede til mellem linjerne (man kan altså ikke nå at følge med i det hele, medmindre man ikke har andet at lave... ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

DRB - jo - nogle gange heldigvis :) - jeg er såmænd også god til selv at tumle ud af en tangent - så no offence taken.  

Men man bliver så som trådstarter indimellem tillagt andre motiver (sjældent overdrevent positive) - hvis ikke man kalder debattørerne til orden :) :) :)

så derfor har jeg et par gange forsøgt at tydeliggøre hvad JEG gerne så var præmissen for denne debat. Vores forunderlige moralske kompas og vores evne til på et aldeles sparsomt oplyst grundlag at fælde dom over andre(s) liv.

Men man kan jo kun forsøge - og som sagt er det at debatten så kommer til at dreje som en hel masse andet er OK - sålænge tonen er nogenlunde urban

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hele debatten her kører jo omkring det emne, der hedder hvornår skal man blande sig i andre menneskers private forhold? Det er jo i bund og grund fuldstændig ligegyldigt, om det er pigen man møder for betalings-sex, eller det er en hvilken som helst anden person, man møder igennem sit arbejde, som kunde, i foreninger osv. Der vil altid være en balancegang mellem at blande sig og blande sig uden om ting, der ikke kommer en ved. Men vi træffer alle nogle valg ind imellem om, hvem vi gerne vil omgås.

Hvis man satte sig ind i en taxa, og fornemmede at chaufføren var stangstiv, ville man nok også have sine betænkeligheder ved at køre med ham, måske ville man stige ud igen, i værste fald endda anmelde ham til vognmanden og/eller politiet. Hvis man fornemmede at ens bankmand eller tømrer var høj på coke, ville man muligvis også se sig om efter en anden. Som jeg læser Trines gentagne indlæg, beder hun os ikke om andet, end at man gør sig den samme overvejelse omkring glædespigen, som man ville gøre omkring alle mulige andre mennesker, man er i kontakt med i dagligdagen, men som ikke direkte er en del af den nære famile eller vennekreds. Soffer som f.eks. coke er jo absolut ikke forbeholdt sex-branchen. Der er masser af det i alle mulige samfundslag, lige fra mureren der gerne vil yde 120% til den smarte forretningsmand, der er presset med stress.Vi kan ikke hver især redde dem alle, men vi kan fravælge dem, vi synes går over vores egne personlige grænser for, hvad der er godt og skidt.

Jeg er enig, nu spurgte Aros ind til mine erfaringer/oplevelser fra Tyskland, var jeg nød til at uddybe nærmere.

I den episode i Tyskland, valgte jeg ikke at melde pigerne fordi jeg vurderede de var velfungerende og var ikke langt ude at de skulle have hjælp.

Vi kan diskutere udbredelsen af stofmisbruget generelt, men det afhænger hvor i landet man bor, hvilken branche man arbejder i, hvilken omgangskreds man færdes i, mv.

Jeg tør ikke sige hvor udbredt stofferne er på danske klinikker, men det er nok nærmere at opdage og komme problemerne til livs når der kun er 2-4 piger på valgt.

Klubberne i Tyskland har op til 100+ piger, pigerne arbejder som selvstændige hver især, så det er egentlig ikke klubbens problem/ansvar, kun hvis kunderne gentagne gange klager over pigerne. Bliver pigen smidt ud flytter hun bare over til en anden klub, der er 100vis af klubber hun kan arbejde i... så stoffer er nok meget udbredt i de tyskeklubber. Kommer man som en tilfældigt gæst ser man kun til den flotte overfalde... næste gang ser man ikke de samme piger mere...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg tror ingen af os der kan sige sig fri for dobbeltmoralen

fx. gifte mænd som har betalte "elskerinder", folk som laver sorte penge, osv, 

Pia K er kun imod indvandrere fra de muslimske lande, jeg har aldrig hørt hende udtale sig negativ som thaier, svenskere, indere, amerikaner mv. som også bor og arbejder i Denmark.

Stump, er der ikke et udbredt had mod russere i Thailand ?? (russerne opfører sig uciviliseret i mange tilfælde)

Problemet er, som med svenskere tidligere i Nyhavn, og nær færgehavnene i andre byer med forbindelse til Sverige, at nogle russere laver ballade, er arrogante, osv, mens andre, de som er søde og venlige, ikke bliver opdaget.

Jeg kender en tysker, som forleden forsøgte at køre sin lokale kæreste over med sin "lånt af en kammerat MC". Forinden havde han banket hende en times tid, inden da trk han hende i håret over asfalt i baggården.

En danskers kæreste fløj for nogle år siden ud af et vindue på 2. etage. Hun landede på et halvtag. Er ikke helt klar over om hun faldt helt ned på gaden. Måske havde hun fået sine siliconebryster på det tidspunkt. Måske landede hun blødt på dem.

Omtalen af Pia Kjærsgaard skyldes, at de danske førtidspensionister, halvdelen formodentlig med falske adresser i DK, hakkede på udlændinge generelt.  :mad:

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er, som med svenskere tidligere i Nyhavn, og nær færgehavnene i andre byer med forbindelse til Sverige, at nogle russere laver ballade, er arrogante, osv, mens andre, de som er søde og venlige, ikke bliver opdaget.

Jeg kender en tysker, som forleden forsøgte at køre sin lokale kæreste over med sin "lånt af en kammerat MC". Forinden havde han banket hende en times tid, inden da trk han hende i håret over asfalt i baggården.

En danskers kæreste fløj for nogle år siden ud af et vindue på 2. etage. Hun landede på et halvtag. Er ikke helt klar over om hun faldt helt ned på gaden. Måske havde hun fået sine siliconebryster på det tidspunkt. Måske landede hun blødt på dem.

Omtalen af Pia Kjærsgaard skyldes, at de danske førtidspensionister, halvdelen formodentlig med falske adresser i DK, hakkede på udlændinge generelt.  :mad:

der er ikke nogle danskere som taler ned og "hakker ned" på thai'er, men der kommer der bare for at få billig fisse ?

hvordan er den politiske situation i Bangkok, anspændt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Jow det er sq det samme slæng. Thaierne vil ikke have svinekød og laver ballade i Vollsmose, og glædespigerne plages af grove thaimænd. Gule, rød og blå, vi er alle ens :D

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej - ikke fordi jeg tænder på Oraginzer og Moderator - men fordi der indimellem er situationer man KUN kan grine af... Vores moralske kompas og standarder f.eks indimellem hysterisk morsomme

For eksempel er det nu - åbenbart - blevet helt legitimt at skrive at man ikke vil støtte piger er tager stoffer uden så nærmere at differentiere - fordi vi finder den slags dybt umoralsk

Hardcorejunkies kan jeg se sundhedsmæssige og menneskelige årsag til ikke at besøge - og det er Fint med mig - jeg opsøger ikke selv pigerne i Skelbækgade - men hvis man skal udelukke alle der er festbrugere af en bane coke, eller ecstasy eller et ferie-piller ( heri endda ikke medregnet de 100tusinder der er på antidepresssiver eller ADHDmedicin) eller alkoholikere eller hashrygere - så er der muligvis en 5-17 piger tilbage der er helt dadelfrie og snorlige. Gad vide hvor mange af os kunder der kan sige det samme .

Det pudsige er at samfundets forargelse går på pigernes metier – kundernes forargelse på deres adfærd. Vi behøver slet ikke samfundets stigmatisering - det klarer vi udemærket selv :)

Når MissHell ( som jeg ikke har mødt) og Liv fra Vejle (som jeg heller ikke kender) omtales herinde som narkomaner - så kan man sikkert/ muligvis finde et figenblad af en undskyldning for at sige at det er tilfældet - al den stund at enhver der indtager ulovlige stoffer jo kan kategoriseres på den måde. Men det giver bare ingen mening - og hvad værre er - det er totalt unødvendigt - og for mig at se unødigt krænkende

Når vi møder en lækker pige I byen - står vi jo ikke ( jeg gør ihvertfald ikke) og tænker - hmmm - mon hun skulle have fået et par glas vin for meget ? Eller har hun mon kørt en bane - jeg må hellere lige lave en pupil- kontrol og en tage en blodprøve- inden jeg slæber hende med på hotellet hvor hun skal gennemføre en IQ test med et resultat på over 125 før jeg "giiider" kneppe hende :)

Det næste virkeligt morsomme er når vi som kunder forventer at pigerne bruger pengene fornuftigt - hvad i alverden kommer det os ved ? Det er sgu da ikke min hustru eller mine børn - det er en serviceleverandør der har modtaget betaling. jeg føler mig temmelig overbevist om at vi i husstandene har enkelte kvindelige beboere der ikke synes at sexkøb er specielt fornuftigt .. Ikke at vi diskuterer den slags over sushien - jeg forestiller mig det vil være en op-ad-bakke diskussion med gemalinden.

Men - det er nok kun mig der synes det er splintrende morsomt ( på den lidt syge måde) at vi foretager os handlinger der er overordentligt normbrydende og ildeset - men som bagefter glad og gerne sætter strenge etiske normer op for hvordan pigerne skal leve deres liv ;

Frihed for Loke - og frihed for Thor ...

haha hold kæft hvor jeg grinede....... :-) godt set......

især passusen :

"Når vi møder en lækker pige I byen - står vi jo ikke ( jeg gør ihvertfald ikke) og tænker - hmmm - mon hun skulle have fået et par glas vin for meget ? Eller har hun mon kørt en bane - jeg må hellere lige lave en pupil- kontrol og en tage en blodprøve- inden jeg slæber hende med på hotellet hvor hun skal gennemføre en IQ test med et resultat på over 125 før jeg "giiider" kneppe hende :)

Det næste virkeligt morsomme er når vi som kunder forventer at pigerne bruger pengene fornuftigt - hvad i alverden kommer det os ved ? Det er sgu da ikke min hustru eller mine børn - det er en serviceleverandør der har modtaget betaling. jeg føler mig temmelig overbevist om at vi i husstandene har enkelte kvindelige beboere der ikke synes at sexkøb er specielt fornuftigt .. Ikke at vi diskuterer den slags over sushien - jeg forestiller mig det vil være en op-ad-bakke diskussion med gemalinden."

:-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

næh ikke mere end andre - bare mindst lige så meget.. :) - men jeg appellerer skam gerne til at at man er (altså mere liberal og rummelig) -  som skrevet : 

Frihed for Loke og Frihed for Thor

Og - så tror jeg godt jeg kan sige at JEG er blevet mere reflekteret - også efter at have mødt skyggesiderne i den her branche.

Men - det grundlæggende i mit indlæg handler om  er - hvilken indsigt/ret har vi for at dømme og bedømme/fordømme andre mennesker og deres livsvilkår. Og især mennesker vi end ikke har mødt  men kun baseret på et foto ? (eller som de der skrev om Liv - måske mødt et kvarter/halvtime). Man kan nok også på nettet finde et billede eller to hvor jeg er drukket i hegnet :).. men derfor ville jeg da godt nok være ked at se mig omtalt som alkoholafhængig. På samme måde tror jeg Liv/MissHell/m.fl. også har det

Men en overfladisk og rudimentær generalisering baseret på et fragment af en brøkdel af et helt virkeligt menneske -  det synes åbenbart være godt nok for nogle :)

Ligesom nogle (det er der så knap så megen indvending imod) mener det berettiget uopfordret at skulle rådgive om hvad indtjeningen skal bruges til :)

Og måske også vigtigt:  Hvor meget bryder vi andre om, at blive kontrolleret , korrekset etc over vores måde at leve på.........Rummelighed er en svær størrelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rummelighed er en svær størrelse, og jeg tror ikke nogen bryder sig om at blive kontrolleret eller korrekset.

Men humanitet og medfølelse er også svære størrelser, der nok skal værnes ligeså meget som rummeligheden.

Nogle gange kan det blive alt for nemt at læne sig tilbage og sige at "det er ikke noget jeg har med at gøre", når et menneske falder ved siden. 

Men jeg har faktiskt ikke læst de kommentarer Heine refererer til, og måske er det noget i hvad han siger. Jeg blev kun lidt forbavset over idén om at sexkøbere skulle være særligt reflekterende. Jeg får ofte følelsen af det modsatte.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...