Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 Nej - ikke fordi jeg tænder på Oraginzer og Moderator - men fordi der indimellem er situationer man KUN kan grine af... Vores moralske kompas og standarder f.eks indimellem hysterisk morsomme For eksempel er det nu - åbenbart - blevet helt legitimt at skrive at man ikke vil støtte piger er tager stoffer uden så nærmere at differentiere - fordi vi finder den slags dybt umoralsk Hardcorejunkies kan jeg se sundhedsmæssige og menneskelige årsag til ikke at besøge - og det er Fint med mig - jeg opsøger ikke selv pigerne i Skelbækgade - men hvis man skal udelukke alle der er festbrugere af en bane coke, eller ecstasy eller et ferie-piller ( heri endda ikke medregnet de 100tusinder der er på antidepresssiver eller ADHDmedicin) eller alkoholikere eller hashrygere - så er der muligvis en 5-17 piger tilbage der er helt dadelfrie og snorlige. Gad vide hvor mange af os kunder der kan sige det samme . Det pudsige er at samfundets forargelse går på pigernes metier – kundernes forargelse på deres adfærd. Vi behøver slet ikke samfundets stigmatisering - det klarer vi udemærket selv Når MissHell ( som jeg ikke har mødt) og Liv fra Vejle (som jeg heller ikke kender) omtales herinde som narkomaner - så kan man sikkert/ muligvis finde et figenblad af en undskyldning for at sige at det er tilfældet - al den stund at enhver der indtager ulovlige stoffer jo kan kategoriseres på den måde. Men det giver bare ingen mening - og hvad værre er - det er totalt unødvendigt - og for mig at se unødigt krænkende Når vi møder en lækker pige I byen - står vi jo ikke ( jeg gør ihvertfald ikke) og tænker - hmmm - mon hun skulle have fået et par glas vin for meget ? Eller har hun mon kørt en bane - jeg må hellere lige lave en pupil- kontrol og en tage en blodprøve- inden jeg slæber hende med på hotellet hvor hun skal gennemføre en IQ test med et resultat på over 125 før jeg "giiider" kneppe hende Det næste virkeligt morsomme er når vi som kunder forventer at pigerne bruger pengene fornuftigt - hvad i alverden kommer det os ved ? Det er sgu da ikke min hustru eller mine børn - det er en serviceleverandør der har modtaget betaling. jeg føler mig temmelig overbevist om at vi i husstandene har enkelte kvindelige beboere der ikke synes at sexkøb er specielt fornuftigt .. Ikke at vi diskuterer den slags over sushien - jeg forestiller mig det vil være en op-ad-bakke diskussion med gemalinden. Men - det er nok kun mig der synes det er splintrende morsomt ( på den lidt syge måde) at vi foretager os handlinger der er overordentligt normbrydende og ildeset - men som bagefter glad og gerne sætter strenge etiske normer op for hvordan pigerne skal leve deres liv ; Frihed for Loke - og frihed for Thor ... 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 365 Skrevet 12. April, 2014 Fin lille betragtning, hvor du kommer godt rundt. Skrevet med et glimt i øjet God lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. April, 2014 Rigtig godt indlæg Heine - jeg gjorde mig nogle af de samme tanker da jeg læste om MissHell. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 12. April, 2014 (edited) Ja det er latterligt, men normer/regler/love er utroligt vigtigt for nordboerne. De fleste af os er hylende angst for at blive frosset ude og 100% afhængige af omverden. Når man befinder sig i et af de fleste ildeset miljø, så er det ikke overraskende, at man modificerer lovene og derefter opretholder dem med samme nidkærhed. I diverse boards for hobbydyr, hvor der også er mange lovkrav og politisk modvind, ser man også at folk får helt fråde om munden, hvis de falder over noget en annonce for noget ulovligt kræ, der er sat til salg. Så skal der aaaaannmmeelddess til politimænnerne og aaddddvaaarrres. Så derfor. Redigeret 12. April, 2014 af bogholderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 12. April, 2014 og man tror så også, at selvjustitsen vil gavne gruppen, og formilden myndighederne (guden). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. April, 2014 Jeg kan altså ikke helt se problemet i at man lader sig føre af sin samvittighed. Nu ved jeg ikke hvilke slags piger i besøger og hvem jeres private venner er. Eller hvordan at i lever jeres liv ellers.... Men når jeg ser billeder af en pige som tager kokain og ovenikøbet bruger det som et salgsargument i sin annoncering ( ala se hvor rebelsk jeg er) så bliver jeg faktisk mega bekymret ! Hun er ude på et skråplan af dimensioner ! I ser ikke bagsiden af branchen. Det gør jeg og har gjort i en del år efterhånden. Jeg har mødt min del af den slags piger. Og hver eneste een af dem har efterladt mig med ondt i maven. Især når man så efter noget tid høre at de er på afvænning, på den lukkede osv. Pro-Mille aka Helene blixt er et godt eksempel. De piger ender altid med at sidde og hade alle jer tolerante ikke fordømmende mænd som har købt sex af dem. En af de ting branchen godt kunne bruge lidt af - er at vi allesammen holder op med at være så mega berørings angste for at hjælpe de piger til at få hjælp. Alle vidste feks at Pro-Mille var psykisk meget meget ustabil, havde et misbrug osv. Og Ingen gjorde noget. Når hun fik lavet for meget ballade et sted , fik hun bare vagter et nyt. Og jeg gentager lige....ALLE vidste at den var helt galt med hende ! Men ingen Mutter sagde nej til hende og heller ikke nogle gæster for den sags skyld. Det ville være på sin plads med lidt omsorg og eftertænksomhed i denne her branche. Især hvis vi piger gerne vil tages alvorligt ! Det er på sin plads at sige at jeg ikke kender Miss Hell og derfor ikke har indblik hvordan hendes liv er. Men hvis man ligefrem har kokain billeder på sin profil så fylder den slags nok en del i ens hverdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Alle vidste feks at Pro-Mille var psykisk meget meget ustabil, havde et misbrug osv. Og Ingen gjorde noget. Når hun fik lavet for meget ballade et sted , fik hun bare vagter et nyt. Og jeg gentager lige....ALLE vidste at den var helt galt med hende ! Men ingen Mutter sagde nej til hende og heller ikke nogle gæster for den sags skyld. Hun var med i filmen "Klovn" med Casper og Frank ikke ? Hvorfor gjorde ingen noget ? Har hun ingen venner/veninder, familie... Hvad kan man gøre som gæst, hvis hun ikke vil hjælpe eller selv kan se problemet ? Jeg har til tider mødt piger som tager kokain eller ryger hash, jeg kan kun råde dem til at passe på sig selv og prøve at styre deres forbrug, lang de fleste siger de har styr på det, men ofte kan man ikke selv erkende man har et misbrug... Hvad kan man gøre for at hjælpe ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. April, 2014 Nu ved jeg ikke om du nogensinde besøgte Pro-Mille.... Men det var meget tydligt at den var helt gal. Man kan som gæst som minimum ringe til klinikken og sige at man måske syntes at pigen virkede sådan og sådan. Og så iøvrigt ikke besøge hende mere. Det er ikke er sundt udtryk for en fri seksualitet at man har kokain på sin billeder. Det vidner derimod om manglende evne til at passe på sig selv. Og hvis man som gæst finder den slags ødelæggende adfærd okay - så står det fandeme sørgeligt til. Branchen er blakket og grim bag facaden på klinikkerne.... Mutrene tænker på husleje og pigerne desværre oftest kun på sig selv. Det er det der er bagsiden af den gråzone branchen befinder sig i. Hvis forholdene blev gjort lovlige osv - så er jeg faktisk sikker på at man ville være tvunget på klinikkerne til at tage et ansvar. Hos privat pigerne så har gæsten ikke mange muligheder for at vide om tingene er okay før han står der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Hun var med i filmen "Klovn" med Casper og Frank ikke ? Hvorfor gjorde ingen noget ? Har hun ingen venner/veninder, familie... Hvad kan man gøre som gæst, hvis hun ikke vil hjælpe eller selv kan se problemet ? Jeg har til tider mødt piger som tager kokain eller ryger hash, jeg kan kun råde dem til at passe på sig selv og prøve at styre deres forbrug, lang de fleste siger de har styr på det, men ofte kan man ikke selv erkende man har et misbrug... Hvad kan man gøre for at hjælpe ? Hej Heine meget interessant debat oplæg og godt skrevet. Hej Nille. Jo hun var med i klovn filmen. Altså pro mille. Essentielt kan der jo være mange faktorer der spiller ind hvis ingen gjorde noget. F.eks Hun har brændt alle broerne, familen kan ikke stille noget op, hun vil ikke erkende hun har en udfordring. Så længe der er et erkendelses brud kan det være overodentlig svært at hjælpe mennesker. Selvom man meget gerne vil. Eller vennerne har prøvet alt og må se de ikke kan mere. Ja som sagt mange ting der kan spille ind. Har heldigvis ikke nogen i min vennekreds med disse udfordringer, dog har jeg et familie medlem med et alkohol misbrug. Og der ved jeg man kan få nok af alle løgnene, de lover mere end de kan holde aftaler brydes osv. På et tidspunkt måtte jeg sige stop og magtede det ikke mere. Det er vel svært at gøre noget som gæst hvis man ikke kender hendes udfordringer. Men interessant debat Nille pigen Og man kunne stille det spørgsmål, skal man hjælpe alle??? Redigeret 12. April, 2014 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Jeg har ikke besøgt Mille, Så du mener at man bør boykotte pigen og klinikken som lader det stå til. Det lyder som en sidste mulighed og ikke decideret hjælp til pigen. Men det er måske eneste måde, for at dementere problemet ? Jeg kender fra mine pigebekendskaber i Tyskland, hvor forholdene er reguleret og lovliggjort, Der florerer stofferne også i klubberne, selv i velrenommeret klubber, nogle af pigerne er selv dealer og nogle gæster kommer med stoffer og "bytter" ydelser med pigerne. Jeg er selv blevet tilbud stoffer af pigerne. Så måske kan en lovliggørelse af forholdene hjælpe, men jeg tvivler fordi jeg har oplevet det modsatte på tyske klubber. Stofmisbrug er et personligt problem, som bør løses hos den enkelte pige, hvis ingen vil hjælpe hende er det virkelig skidt, som du nævner fordi at klinikkerne og kollegaerne tænker kun på egen "røv" og penge. Puha det er ikke sjov at gå bag facaden.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Og man kunne stille det spørgsmål, skal man hjælpe alle??? Jeg vil altid gøre et forsøg, hvis jeg ved at personen er i problemer eller er lang ude... Jeg ville have dårlig samvittighed hvis jeg ikke forsøgte at hjælpe, dvs. prøver i første omgang at fraråde og tale personen til fornuftig. Men som sagt det er meget svær hvis personen ikke ønsker hjælp og ikke er til at stole på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. April, 2014 Hej Nille Er bestemt ikke uenig, Du må ikke tolke det som jeg er det. Ja alt skal da prøves, Dog synes jeg når tingene udvikler sig og man ikke kan gøre mere. Må man trække stikket. Det måtte jeg desværre sande. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 Jeg har set klinikker herhjeme der har haft en nul- tolerance over for " synligt" påvirkede piger - men sandelig også det modsatte. Jeg har også mødt piger der selv angiver at være "borderline" - og som brugte jobbet her som en slags terapi - jeg tror man må konstatere at denne metier KAN virke som en nem løsning for mange med tilpasningsudfordringer i såvel karriere som økonomisk og personlighedsmæssigt. Der er stærke selvstændige velfungerende forretningskvinder ( og jeg mener forretningskvinder ekstremt positivt) - der er con-amore skøgerne, der er de grænsesøgende og de selvdestruktive - og en hel masse indimellem . Branchen vil tiltrække mange af de sidste 2 kategorier - uanset om vi kan lide det eller ej. Pro Mille ( som jeg heller ikke kender) er/ var åbenbart ( når man læser hvad hun udtaler) selvdestruktiv og grænsesøgende - i en sådan grad at det nok havde været svært at hjælpe, Men præcis som du siger Nille - så er det detsamme syd for grænsen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 12. April, 2014 Jeg synes sgu det virker lidt koldt det du skriver i dit første indlæg Heine. Måske det er fordi du har valgt at sætte det hele lidt på spidsen? Efter devisen om at overdrivelse fremmer forståelsen osv. Jeg har svært ved at se på pigerne som bare 'en serviceleverandør der har modtaget betaling'. Det er sgu lidt mere intimt end det. Hvis pigen tydeligvis er ude på et skråplan ville jeg ikke have lyst til at være sammen med hende og være en del af hendes deroute. Jeg har et moralsk kompas som jeg flittigt benytter mig af og det kan jeg sgu' ikke se noget galt i. Jeg synes tværtimod det er lidt sygt hvis man ligger det på hylden og i stedet vælger at agere uden nogen form for samvittighed og med en 'alle andre må klare sig selv, det vil jeg skide på, jeg tænker kun på mig selv'-mentalitet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 12. April, 2014 (edited) Heine er meget fornuftig og skriver ikke noget koldt. Heine: "For eksempel er det nu - åbenbart - blevet helt legitimt at skrive at man ikke vil støtte piger er tager stoffer uden så nærmere at differentiere - fordi vi finder den slags dybt umoralsk Hardcorejunkies kan jeg se sundhedsmæssige og menneskelige årsag til ikke at besøge" citat slut. Jeg er helt enig. Der er mange meninger om stofmisbruget i branchen. En meget erfaren dansk klinikpige fortalte mig engang, at de fleste pæne danske klinikpiger tog stoffer og var afhængig af rockerne på den måde. Jeg ved ikke om det er rigtigt eller ej. At man får hovedet revet af, hvis man postulerer det de forkerte steder, beviser intet for eller imod. Jeg færdes ikke bevidst i stofmiljøer, og vil ikke kunne kende det medmindre pigen lignede og opførte sig som de junkier jeg kender fra film, og så gik jeg selvfølgelig. Derimod er der ridderlige væsener, der glemmer, at det kræver virkelig god kemi at blande sig i en piges privatliv uden at få en meget kedelig reaktion, og at vi taler om kvinder vi normalt kun frekventerer, fordi vi kan betale dem. Trinetease insinuerer kraftigt, at vi skal have dårlig samvittighed og kære os om pigerne, skønt vi altså i virkeligheden ofte ville få fingeren eller være endnu knytnæven. Det gider jeg ikke. Udover at opføre mig pænt, og kun bekymre mig hvis jeg måtte se noget vitterligt bekymrende, så betaler jeg i dyre domme, og det må være godt nok. Jeg er nemlig ikke modstander af menneskers mulighed for at sælge og købe sex. Redigeret 12. April, 2014 af bogholderen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. April, 2014 Jeg insinuerer skam ingenting ! Og jeg har ingen forventning om at gæsterne skal kaste sig ind i at redde div piger fra stoffer osv. Det kan jo desuden være temmeligt svært at regne ud hvem der er misbrugere eller ej. Men det kan vel ikke være så svært at vælge de piger fra hvor det er helt tydligt at der er et problem. Klinikkerne i København ihvertfald er altså ikke plastret ind i stoffer. Og jeg har til dags dato aldrig mødt en pige som var afhængig af en rocker. Jeg ønsker såmænd bare at Alle....piger som mænd ville tage lidt mere vare på hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 12. April, 2014 Trine jeg tror nu der er mange af drengene der gerne vil hjælpe. MEN når man kun er sammen med en pige i 20, 30 eller 60 min, så er det næsten umuligt at vurdere om en pige er "på" et eller andet. I mange tilfælde vil det også være den eneste gang man møder pigen (det er en dyr hobby og der er mange forskellige fristelser) Såfremt man så spotter et eller andet, hvad er oddsene så for at man reelt KAN hjælpe? Pigen er anonym og man har som regel ingen anelse om hvor man kan finde hende. Og hvis man ringer til klinikken, hvad er chancen så for at blive taget seriøst? At ringe og påstå at en pige har et problem, er en rimelig alvorlig anklage der vel nemt kunne resultere i at ens nummer blev blacklistet. Eller man ganske simpelt bliver afvist som en fyr der har følelser i klemme med en pige. Trine HVIS man en dag skulle få en mistanke om at en pige har brug for hjælp, HVAD kan vi så reelt gøre (udover at stoppe med at besøge hende)? At skrive om sin mistanke på f.eks EG er en rimelig alvorlig ting, som reelt kan koste en pige hendes forretning - måske uden grund. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Så du mener at man bør boykotte pigen og klinikken som lader det stå til. Det lyder som en sidste mulighed og ikke decideret hjælp til pigen. Men det er måske eneste måde, for at dementere problemet ? Samme argument blev brugt for ikke at boykotte Sydafrika, mens der var apartheid. Historien har jo vist, at dig var den rigtige måde at hjælpe på, så hvorfor ikke boykotte klinikker, der på den ene eller anden måde har urent trav? Redigeret 12. April, 2014 af warmgun 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 Jeg synes sgu det virker lidt koldt det du skriver i dit første indlæg Heine. Måske det er fordi du har valgt at sætte det hele lidt på spidsen? Efter devisen om at overdrivelse fremmer forståelsen osv. Jeg har svært ved at se på pigerne som bare 'en serviceleverandør der har modtaget betaling'. Det er sgu lidt mere intimt end det. Hvis pigen tydeligvis er ude på et skråplan ville jeg ikke have lyst til at være sammen med hende og være en del af hendes deroute. Jeg har et moralsk kompas som jeg flittigt benytter mig af og det kan jeg sgu' ikke se noget galt i. Jeg synes tværtimod det er lidt sygt hvis man ligger det på hylden og i stedet vælger at agere uden nogen form for samvittighed og med en 'alle andre må klare sig selv, det vil jeg skide på, jeg tænker kun på mig selv'-mentalitet. det er selvfølgeligt uheldigt for mig som afsender at du læser indlægget sådan. Det må jo tyde på at jeg har endog meget beskedne evner som kommunikator. Der er overhovedet ingen overdrivelse i det jeg skriver, som iøvrigt ikke et eneste sted handler om at behandle hinanden dårligt - men om at vi som kunder åbenbart føler os kaldet til dømme pigerne. Jeg er vist igennem tiden blevet kaldt meget - men jeg mener nu ikke at manglende empati hører til på listen over mine mest fremtrædende personegenskaber. Pigerne er seviceleverandører - de er også kærester, elskerinder, mødre og alt muligt andet - men i relation til os som gæster/kunder/torsk/johns - så er de serviceleverandører, de leverer en ydelse (en behagelig en) og modtager betaling for det. Og det er helt fint - ingen fordømmelse i det - det er et spørgsmål om at vide hvad præmissen for samværet er Hvis man tror det er andet - så skal man bare bede om en sympati-freebie ... At skulle redde/rådgive/docere derimod - især når det er uønsket og uopfordret - er en indgriben i pigernes privatsfære. Jeg kan forstå at dit moralske kompas mener det er rimeligt på baggrund af et enkelt besøg (om noget overhovedet) at betegne piger som narkomaner? Og at det er rimeligt - at vi skal "rådgive" pigerne (som er voksne mennesker med egne til-og fravalg) hvordan de skal bruge indtjeningen. Det hedder ikke et moralsk kompas i min terminologi - det hedder bedreviden og formynderi. Men hvis det er tilfældet så tror jeg nok, i al venlighed, at det kompas skulle du så nok tage at få justeret... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Samme argument blev brugt for ikke at boykotte Sydafrika, mens der var apartheid. Historien har jo vist, at dig var den rigtige måde at hjælpe på, så hvorfor ikke boykotte klinikker, der på den ene eller anden måde har urent trav? det kræver at der er konsensus blandt kunderne og at alle boykotter før det har en virkning. Jeg ved ikke hvad der er blevet af Mille (pro.mille undskyld kunne ikke lade være), men hun holdt den kørende gennem mange år... Redigeret 12. April, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 12. April, 2014 det kræver at der er konsensus blandt kunderne og at alle boykotter før det har en virkning. Jeg ved ikke hvad der er blevet af Mille, men hun holdt den kørende gennem mange år... Nogen skal jo starte. Personligt kunne jeg ikke finde på at (gen)besøge et sted, hvor jeg havde mistanke om, at tingene ikke er i orden. Men jeg må erkende, at det kan være svært at vide - det må bare ikke blive en undskyldning for ikke at gøre noget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. April, 2014 de der besøgte Midtagervej i Århus, oplevede et flot lyst velindrettet bordel - i en smuk patriciervilla - med servicemindede piger og "styr-på-sagerne" ... jeg vil skyde på at ALLE gæster opfattede det som være et "by-the-book" sted - well det var HA-ejet og styret... det kan du læse om i Kaspen Vetters bog... Det er meget svært at gennemskue ret meget i den her business - uanset om der kommer CVR-numre og alt mulig andet på klinikkerne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 12. April, 2014 (edited) Som altid et interessant indlæg fra Heine. Jeg besøgte Midtagervej og synes det var et alletiders sted dengang. Pigerne virkede i øvrigt til at synes de samme. Men til sagen. For nylig skrev en pige at vi kunder burde kun besøge bordeller hvor tingene var i orden. Der blev vist efterlyst et navn på en klinik og ingen piger kunne komme med et navn men der var en forventning om at det kunne vi kunder jo nok finde ud ag. Nu kommer Trine og siger at vi kunder bør gennemskue pigens psyke og privatliv og om hun har problemer og så hjælpe hende ved at kontakte klinikken osv. Trine forventer således underligt nok at vi kunder kan gennemskue noget ved pigen som hverken mutter eller tlf.damen har gennemskuet, og at mutter så står parat med førstehjælp hvis en kunde ringer og siger at en af hendes piger har problemer. Hmm. Vi har før læst andre piger og mænd bede os kunder om at lade være med at interessere os for klinikkernes bagmænd, indtjening, pigernes privatliv. Jeg tror de færreste kunder faktisk ikke hverken kan eller vil gøre alt det, og gjorde de det ville der være lussinger i luften fra pigen, muttere og det der er værre fra bagmændene. Man kunne måske bede Trine om at hun retter sine bønner til hendes kollegaer noget mere, til branchens arbejdsgivere noget mere, og at hun og andre i højere grad får gang i arbejdet i SIO omkring emnerne. Imens kan vi kunder muntre os med en af de utallige vejledninger pigerne har skrevet herinde til os om hvordan vi i øvrigt kan være gode kunder. ;) Redigeret 12. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 12. April, 2014 Som altid et interessant indlæg fra Heine. Jeg besøgte Midtagervej og synes det var et alletiders sted dengang. Pigerne virkede i øvrigt til at synes de samme. Men til sagen. For nylig skrev en pige at vi kunder burde kun besøge bordeller hvor tingene var i orden. Der blev vist efterlyst et navn på en klinik og ingen piger kunne komme med et navn men der var en forventning om at det kunne vi kunder jo nok finde ud ag. Nu kommer Trine og siger at vi kunder bør gennemskue pigens psyke og privatliv og om hun har problemer og så hjælpe hende ved at kontakte klinikken osv. Trine forventer således underligt nok at vi kunder kan gennemskue noget ved pigen som hverken mutter eller tlf.damen har gennemskuet, og at mutter så står parat med førstehjælp hvis en kunde ringer og siger at en af hendes piger har problemer. Hmm. Vi har før læst andre piger og mænd bede os kunder om at lade være med at interessere os for klinikkernes bagmænd, indtjening, pigernes privatliv. Jeg tror de færreste kunder faktisk ikke hverken kan eller vil gøre alt det, og gjorde de det ville der være lussinger i luften fra pigen, muttere og det der er værre fra bagmændene. Man kunne måske bede Trine om at hun retter sine bønner til hendes kollegaer noget mere, til branchens arbejdsgivere noget mere, og at hun og andre i højere grad får gang i arbejdet i SIO omkring emnerne. Imens kan vi kunder muntre os med en af de utallige vejledninger pigerne har skrevet herinde til os om hvordan vi i øvrigt kan være gode kunder. Du giver et nummer på den store gulvviolin. I virkeligheden virker det mest so om din magelighed kræver, at du ikke forholder dig til problemet. Det er selvfølgelig bekvemt siden at kunne sige:"det vidste jeg ikke noget om", når virkeligheden er, at man intet har gjort for at finde ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Det er en hårfin balancegang, spørger man for meget ind til pigens privatliv, snager man og den insiderviden man får kan være belastende at bære rundt på... Derimod vender man det blinde øje til og lader som ingenting, er man uansvarlig og kynisk. Ja det er ikke nemt og der er formentlig ingen opskrift på hvordan vi bør agere, andet end at bruge den sunde fornuft. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg