Hop til indhold
ohnono

Største FKK?

Recommended Posts

Jeg skrev i en anden tråd, at netop det med der er klare regler, er noget jeg elsker og nyder ved ACAPULCO.  Du behøver ikke aftale med pigen på forhånd hvad der er med i ydelsen, for det er meget præcist specificeret ud i Receptionen. Du behøver ikke bekymre dig om tiden, for det skal pigen have styr på. Kort sagt, det er meget afslappet…….. man skal kun koncentrere sig om at nyde de dejlige piger! Jeg ville ønske andre FKKér tog disse firkantede retningslinier til sig, det ville afværge mange problemmer og misforståelser

 

Ja det bliver spændt at se hvordan du klare dig på World, som Frej nævnte, så er pigerne dygtige til at friste og bøje reglerne, så må vi se ok det lykkes dig at krejle eller være regelrytter som du selv mener det. (jeg bruger nok lovlige stærke ord) men jeg synes ærlig talt ikke din fremgangsmåde er i orden.

 

Hallo, at være så principielt med 40€ (300kr) er smålig, du har fået noget for de penge som du ikke ønsker at betale, du vil bare gerne presse citronen til det yderst. Er det også et krav at pigerne skal i bad med dig gratis ? Det har du skrevet om tidligere i andre sammenhænge.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nej det var snak, der var ikke kys etc. dog viste hun en sjov ting ved hendes bryster. Du har ret, jeg havde ikke noget imod at snakke med hende! men da huset har de regler som huset nu engang har, så forventede jeg at pigen gerne ville snakke, når hun lagde op til det. Ligesom jeg oplevede ved flere af de andre ture i rummet, at pigen kunne finde på af egen vilje at lade tiden løbe. 

 

Hvis pigen selv indvillig sig på at snakke og lade tiden løbe, hvorfor det lå i luften at hun forventede ekstra betaling ellers hvorfor blev hun sur da hun kun fik 40€  ?

Du skrev længere oppe " Ja hun var da tosset" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Forskellen ligger i hvor man er!

 

På ACAPULCO er reglerne som de er, derfor tager jeg tingene ganske afslappet. Man kan bruge tiden i sofaen på at hyggesnakke fremfor en forhøring om hvad der er med i hendes ydelse. SOm udgangspunkt er det 30 min på ACAPULCO, så det behøver du heller ikke tænke på, pigen nævner hvis tiden er opover, så kan man altid tage 30 min mere, hvis man har lyst til det. Jeg befinder mig rigtig godt sådan et sted

 

På Harmony er tingene f.eks meget mere flydende, der er piger der tager ekstra for kys, fisseslik og alt mulig andet. Så her skal man være noget mere opmærksom på, at man laver en form for aftale med pigerne, hvad der er med i og hvad der ikke er. Her skal man også tænke tid ind og evt få hende til at sige til noget før, så man ikke risikerer tiden går 5 min over og man skal betale 30 min ekstra.

 

Jeg er meget mere tilhænger af ACAPULCO modellen…… ligesom jeg driver min egen forretning med klare aftaler og folk ved hvad de kan forvente uden at skulle bekymre sig om noget. Jeg giver ofte mine kunder lidt udover det aftalte, det kaldes kundepleje  :wink: og der ligger ikke en ekstra faktura på det, når det er noget jeg har smidt oveni hatten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvis pigen selv indvillig sig på at snakke og lade tiden løbe, hvorfor det lå i luften at hun forventede ekstra betaling ellers hvorfor blev hun sur da hun kun fik 40€  ?

Du skrev længere oppe " Ja hun var da tosset" ?

tror du ikke det var derfor hun kun var tosset, da vi gik ud af rummet?? når du nu læser en linie kan du så ikke også læse de andre? altså dem hvor jeg efterfølgende skriver, at vi snakkede sammen efterfølgende og hun gerne ville have mig med i rummet igen og hun brugte brysterne til at gøre opmærksom på sig selv hver gang jeg gik forbi…. ja vi havde det fint sammen efterfølgende

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror du ikke det var derfor hun kun var tosset, da vi gik ud af rummet?? når du nu læser en linie kan du så ikke også læse de andre? altså dem hvor jeg efterfølgende skriver, at vi snakkede sammen efterfølgende og hun gerne ville have mig med i rummet igen og hun brugte brysterne til at gøre opmærksom på sig selv hver gang jeg gik forbi…. ja vi havde det fint sammen efterfølgende

 

Jeg synes det var OK at du ikke betalte hende for alle 60 min., men hun burde have haft lidt ekstra i drikkepenge - og det var du måske også indstillet på at give hende, indtil hun så forlanger fuld betaling for alle ekstra 30 min og I har en diskussion desangående - så kan jeg godt forstå, du holdt muldvarpeskindet tæt til kroppen - jeg ville nok have gjort det samme og jeg kan også forstå hun prøvede at gøre det godt igen ved at prøve at lokke dig på en ny tur i rummet - og hun havde nok også nydt jeres snak - måske er der mange fyre, der bare kører løs i 20 min. og ikke gider snakke med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror du ikke det var derfor hun kun var tosset, da vi gik ud af rummet?? når du nu læser en linie kan du så ikke også læse de andre? altså dem hvor jeg efterfølgende skriver, at vi snakkede sammen efterfølgende og hun gerne ville have mig med i rummet igen og hun brugte brysterne til at gøre opmærksom på sig selv hver gang jeg gik forbi…. ja vi havde det fint sammen efterfølgende

Som udgangspunkt blev hun tosset fordi du ikke betalte hende den forventet pris,

at du så med din "charme" har fanget hendes interesse igen, eller også har hun taget dig til nåde fordi hun ikke havde så meget at lave den dag og vil gerne lokke dig med i rummet igen... hvem ved... du skal nok ikke regne med at alle piger er så tilgivende, ofte vil pigerne rygtes om gæsterne og du bliver omtalt som den "Danish kejler" 

 

En spade er en spade, Ja tak, men du sagde selv ja til forlænget spilletid, så aftalen har ændret sig i løbet af seancen.

At du så efterfølgende hænger pigen op på den oprindelig aftale på 30min er da småligt.

 

Den mere elegante fremgangsmåde ville være at spørge pigen om taxameteret stadig kørte ved hvis I kun snakkede, en anden mulighed var at give hende et tip efterfølgende.

For jeg har en fornemmelse af at du sidder og gnidder dig i hænderne og praler stolt med at du har været i rummet med en pige i 60+ minutter, du betalte hende for 30 minutter og tænker:  "så kan hun lære det", "det var ikke min skyld at hun glemte at sige at tiden var gået efter de aftale 30 min, så hun får ikke en rød øre mere"... tager jeg fejl ? 

 

Vi er åbenbart meget uenig angående denne episode, så jeg vil stoppe her, jeg tror vi allerede har afsporet tråden, beklager.
Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg synes det var OK at du ikke betalte hende for alle 60 min., men hun burde have haft lidt ekstra i drikkepenge - og det var du måske også indstillet på at give hende, indtil hun så forlanger fuld betaling for alle ekstra 30 min og I har en diskussion desangående - så kan jeg godt forstå, du holdt muldvarpeskindet tæt til kroppen - jeg ville nok have gjort det samme og jeg kan også forstå hun prøvede at gøre det godt igen ved at prøve at lokke dig på en ny tur i rummet - og hun havde nok også nydt jeres snak - måske er der mange fyre, der bare kører løs i 20 min. og ikke gider snakke med pigerne.

Den øverste linie har du ret i, Jeg ville nok have givet hende lidt drikkepenge, hvis hun ikke bevist prøvede at tage røven på mig på den måde. Er ret sikker på, jeg var mere irriteret på hende efterfølgende end hun på mig, pga hun lavede det triks på mig. Hendes surmuleri varede ikke længe. Selvom der ikke skete nogen skade ved det, er det da pisse irriterende når de prøver med disse triks.

@nille du tager fejl…. men lad os stoppe her. Det er sjovt så skråsikker du kan udtale dig om ting, hvor du ikke engang har været til stede

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...