Hop til indhold
ohnono

Største FKK?

Recommended Posts

Har snart læst de fleste beretninger her inde om tyskland, men er der en liste over de største fkk? ved artemis er stor.. en findes der større? vil gerne have en liste med hvem der har flest piger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også se her: http://www.fkkclubsgermany.com/

 

idet det kan være mere interessant at se hvor man får mest for pengene, end bare den største mv.

 

Obs.

denne hjemmeside er inhabilt i sin klub vurdering, fordi de er en kommerciel hjemmeside der sælger FKK-guided ture, så de kan have forhåndsaftaler med klubberne.

 

Hvorfor ligger Artemis, Oase, World, Palace ikke i toppen med 5 stjerne ???

 

Aca, DV og LR har fået 5 stjerner, bob bob !

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også se her: http://www.fkkclubsgermany.com/

 

 

 

Jeg må nu også sige, at jeg tror at den side har givet deres stjerner efter hvor meget retur-kommission de får fra klubberne, når de kommer med gæster til dem!

 

Jeg har aldrig før hørt om Club Amnesia:

http://www.fkkclubsgermany.com/fkk-clubs/

Men de har givet den lige så mange stjerner som FKK Oase. Det hænger ikke sammen.

 

FKK Palace i Frankfurt har kun fået ½ stjerne!!! I min egen rating har jeg godt nok selv trukket en del ned i ratingen af den pga sharky piger, men ikke til bundkarakter. Samme ejerkreds har også FKK Paradise i Stuttgart (http://www.the-paradise.de/). Det er en af de største FKK klubber og den er slet ikke nævnt!!  De må været uklar med ejerne her på en eller anden måde.

 

Men derudover har de da lang liste over klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Obs.

denne hjemmeside er inhabilt i sin klub vurdering, fordi de er en kommerciel hjemmeside der sælger FKK-guided ture, så de kan have forhåndsaftaler med klubberne.

 

Nu er hjemmesiden http://www.fkkclubsgermany.com/ specielt henvendt til nordamerikanske mænd - og jeg tror de måske har nogle andre preferencer end os andre mht. udvalg af piger, clubfaciliteter, aktiviteter, serviceniveau, mad, drikke, rygning, indretning, beliggenhed, hotelfaciliteter i nærheden mv. - og så skal de helst have en babysitter ved hånden, hvis nu de skulle blive bondefanget som på en snusket night club. Desuden er deres rating måske ikke helt opdateret, så hvis de for 5 år siden ikke har været tilfreds med en klub, har de måske bare valgt den fra og satset på dem de kender, som mere sikre mht. gode oplevelser.

 

Men hjemmesiden var faktisk min indgang til FKK verdenen og rent tilfældigt ved at søge på en FKK club (måske i Hamburg) faldt jeg over en anmeldelse på Eroguide og blev hurtigt medlem  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hjemmesiden http://www.fkkclubsgermany.com/ specielt henvendt til nordamerikanske mænd - og jeg tror de måske har nogle andre preferencer end os andre mht. udvalg af piger, clubfaciliteter, aktiviteter, serviceniveau, mad, drikke, rygning, indretning, beliggenhed, hotelfaciliteter i nærheden mv. - og så skal de helst have en babysitter ved hånden, hvis nu de skulle blive bondefanget som på en snusket night club. Desuden er deres rating måske ikke helt opdateret, så hvis de for 5 år siden ikke har været tilfreds med en klub, har de måske bare valgt den fra og satset på dem de kender, som mere sikre mht. gode oplevelser.

 

Men hjemmesiden var faktisk min indgang til FKK verdenen og rent tilfældigt ved at søge på en FKK club (måske i Hamburg) faldt jeg over en anmeldelse på Eroguide og blev hurtigt medlem  :D

 

Undskyld men amerikanerne er ikke rigtig kloge :P

Jeg kunne sagtens tilbyde en lignende guided FKK tour til det tyske hehe, gratis ! :D

 

jeg har godt set den website for 3-4 år siden og deres rating har stort set ikke ændret sig,

så man skal læse deres rating med et grant salt...

 

Men det var godt du opdagede FKK-verden, "paradis" på jorden som jeg ynder at kalde det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså jeg er klar på en guided tur i det tyske da ;) ved slet ikke hvor jeg skal begynde og slutte...

 

Du begynder med at spare op (regn med 10-30k alt efter hvor mange klubber/piger du vil lege med) og slutter når du har brugt pengene.

 

Vores næste tur er til maj og måske igen i juni/juli :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hjemmesiden http://www.fkkclubsgermany.com/ specielt henvendt til nordamerikanske mænd - og jeg tror de måske har nogle andre preferencer end os andre.....

 

Ja Ok  - hvis man er amerikaner, har røven fuld af penge, er lidt mental halvdoven, og ikke rigtigt kender til Tyskland kan det måske være en meget god idé at tage en guided tour.

 

For os andre er det altså ikke raketforskning at flyve til tyskland, leje en bil og booke et hotel. En GPS enhed finder nemt hen til klubberne og hotellerne. Men det er måske skræmmende for en amerikaner, der tror at han kan blive skudt, hvis han kører ind i det gale kvarter.

 

På en måde er det måske også meget godt at den gennemsnitlige amerikaner ikke bliver sluppet løs på en tysk Autobahn - amerikansk Highway kørsel er jo noget med at ligge og halvsove med begrænset hastighed med cruise control i en tilfældig bane samtidigt med at man ignorerer at kigge i spejlene og slingrer lidt rundt fordi man piller ved navigation/radio/pda/spiser en burger eller lign. Total trafik-ignorance  og dødsensfarligt på de dele af Autobahn, hvor der er fri hastighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Obs.

denne hjemmeside er inhabilt i sin klub vurdering, fordi de er en kommerciel hjemmeside der sælger FKK-guided ture, så de kan have forhåndsaftaler med klubberne.

 

Hvorfor ligger Artemis, Oase, World, Palace ikke i toppen med 5 stjerne ???

 

Aca, DV og LR har fået 5 stjerner, bob bob !

ACAPULCO skal da klart have 5 stjerner! Hold da kæft jeg har fået meget fantastisk Fisse der  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

ACAPULCO skal da klart have 5 stjerner! Hold da kæft jeg har fået meget fantastisk Fisse der  :grin:

 

Nope, LF, du har ikke været på andre klubber end Aca og Harmony, så du kan ikke vide bedre :P

 

Der er fantastiske piger på alle FKK ! Det er bare med at finde dem :P

 

En klub kan ikke få 5 stjerne alene pga. pigerne, volume, faciliteterne samt mad og atmosfære er også vigtige parameter.

Pigerne skifter ofte klub, så en klub kan bevæge sig op og ned af skalaen, fx. var Villa Vertigo var en af mine favoritklubber, den har været nedadgående de sidste par år, mens Aca har forbedre sig, for 3 år siden gad jeg slet ikke sætte mine fødder på Aca,

Magnum er en opadstigende stjerne i NRW.

GT er en lille smule nedadgående, fordi pigerne er flyttet over til Magnum, pigerne flytter og kunderne flytter med eller også er det omvendt :D

 

FKK Shark i Hessen er også opadstigende. Mens Oase er lidt nedadgående, World er ret stabilt fordi pigerne veksler mellem den og søsterklubben Mainhattan, det giver god synergi effekt.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men amerikanerne er ikke rigtig kloge :P

Jeg kunne sagtens tilbyde en lignende guided FKK tour til det tyske hehe, gratis ! :D

 

 

Det kunne være, der var en forretningsmulighed for dig der, Nille :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille kan blive fuldtids FKK-analytiker, med fast radioprogram på 24syv som supplement til "MillionærKlubben"  - f.eks. "Knepigennemsømandklubben" - hver fredag eftermiddag :- men gennemgang af ugens nyheder, prisudvikling, transfers og analyser af return-on-investment

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille kan blive fuldtids FKK-analytiker, med fast radioprogram på 24syv som supplement til "MillionærKlubben"  - f.eks. "Knepigennemsømandklubben" - hver fredag eftermiddag :- men gennemgang af ugens nyheder, prisudvikling, transfers og analyser af return-on-investment

 

Jeg kunne sagtens sælger min viden og trend-analyser til vores fisse-tørstige naboer, hehe

evt. arrangere guided ture for dem :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille kan blive fuldtids FKK-analytiker, med fast radioprogram på 24syv som supplement til "MillionærKlubben"  - f.eks. "Knepigennemsømandklubben" - hver fredag eftermiddag :- men gennemgang af ugens nyheder, prisudvikling, transfers og analyser af return-on-investment

 

Millionærklubben er et fantastisk program!.

 

Jeg tilbyder gerne at være fast FKK-analytiker og køre min egen pige-portefølje!

 

Så skal jeg nok forsøge at ringe ind og tale med samme stemme som Åge Brodtgaard alias Lau Svensen

 

Ps: De 2 har da stort set samme stemme! - døm selv:

 

http://arkiv.radio24syv.dk/video/9688268/millionaerklubben-10-04-2014-3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nope, LF, du har ikke været på andre klubber end Aca og Harmony, så du kan ikke vide bedre :P

 

Der er fantastiske piger på alle FKK ! Det er bare med at finde dem :P

 

En klub kan ikke få 5 stjerne alene pga. pigerne, volume, faciliteterne samt mad og atmosfære er også vigtige parameter.

Pigerne skifter ofte klub, så en klub kan bevæge sig op og ned af skalaen, fx. var Villa Vertigo var en af mine favoritklubber, den har været nedadgående de sidste par år, mens Aca har forbedre sig, for 3 år siden gad jeg slet ikke sætte mine fødder på Aca,

Magnum er en opadstigende stjerne i NRW.

GT er en lille smule nedadgående, fordi pigerne er flyttet over til Magnum, pigerne flytter og kunderne flytter med eller også er det omvendt :D

 

FKK Shark i Hessen er også opadstigende. Mens Oase er lidt nedadgående, World er ret stabilt fordi pigerne veksler mellem den og søsterklubben Mainhattan, det giver god synergi effekt.

Du har nu ikke ret i, jeg ikke har været på andre FKKèr end Aca og Harmony. Har endda også lavet anmeldelse af andre.

 

Stjerne bedømmelse er en subjektiv vurdering! Den side i refererer til, giver formentlig ratingen udfra annonce kroner. Andre går efter faciliteter og evt mad.

 

Jeg går efter pigerne! (som jeg også skrev i min beretning fra ACA) Der er mange rigtig kønne piger på ACAPULCO og når du derudover tager de 40 euro for 30 min (inklusiv alle gængse ting) så er det fantastisk og man går amok. ACAPULCO har også en meget mandevenlig guidelinie for hvordan rummene skal være. F.eks er det ikke the Wild Wild West ligesom mange andre klubber. Pigen SKAL sige til før de 30 min er udløbet! der står udtrykkelig beskrevet hvad der er med i de 30 min, hvilket jeg finder rart (du behøver ikke høre om det og det er med i) nuvel maden kunne være bedre og indretningen lidt mere charmerende. Men de ovennævnte ting synes jeg vægter højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har nu ikke ret i, jeg ikke har været på andre FKKèr end Aca og Harmony. Har endda også lavet anmeldelse af andre.

 

Stjerne bedømmelse er en subjektiv vurdering! Den side i refererer til, giver formentlig ratingen udfra annonce kroner. Andre går efter faciliteter og evt mad.

 

Jeg går efter pigerne! (som jeg også skrev i min beretning fra ACA) Der er mange rigtig kønne piger på ACAPULCO og når du derudover tager de 40 euro for 30 min (inklusiv alle gængse ting) så er det fantastisk og man går amok. ACAPULCO har også en meget mandevenlig guidelinie for hvordan rummene skal være. F.eks er det ikke the Wild Wild West ligesom mange andre klubber. Pigen SKAL sige til før de 30 min er udløbet! der står udtrykkelig beskrevet hvad der er med i de 30 min, hvilket jeg finder rart (du behøver ikke høre om det og det er med i) nuvel maden kunne være bedre og indretningen lidt mere charmerende. Men de ovennævnte ting synes jeg vægter højere.

 

LF, hvis jeg skal gå ned i petitesser, så har du aldrig besøgt en FKK klub, ikke endnu i hvert faldt, du har kun besøgt saunaklubber og flatrates. Jeg har forklaret forskellen tidligere... :P

 

Jeg kan hører du går efter prisen (faktisk er timeprisen på ACA dyrere end andre NRW klubber),

Der er smukke piger i alle klubberne og jeg elsker at bliver udfordret af pigerne (sharks er ikke et problem) :D

Jeg går efter totaloplevelsen og kvalitet :D

 

Rummene på Aca i stueetagen, er "åbne" dvs. væggene går ikke helt op til loftet, hvilken medfører at man kan høre naboerne snakke og stønne.

I øvrigt at de fået nye lyse sofagrupper ind stedet for de gamle og mørke (det er et plus).

I badet står der et skilt/piktogram at man ikke må tisse i badet, WFT ??? det burde være en selvfølge, det fortæller bare hvilken type klientel som kommer der, jeg er ikke specielt begejstret når der kommer en gruppe "mørke" mænd...

 

Aca er en god klub, men den fortjerner ikke 5/5 stjerner, det vil den aldrig komme til at få, der andre klubber som ligger i Champions league.

Det siger sig selv at FCK vil aldrig ligge i samme liga som FC Barcelona :P

 

Måske vil du give mig ret, når du har besøgt FKK Word, som ligger i en anden liga end ACA.

Du vil slet ikke hjem derfra :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...