Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre,

Jeg er fra naturens side udstyret med en stor pik (26 cm og tyk). Jeg leder efter Thai GP'er som god kan lide veludrustede mænd. Jeg har tidligere mødt et par stykker som var glad for stor pik, men de er rejst hjem. Bliver ofte mødt med "too big" og det er jo også ok, men gad godt finde en som sagde "oh yes" og som tænder på det.

Anbefalinger?

BD

Redigeret af Bigdaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en enkelt som beretter at Emma i Vanløse har været frisk på mere udover menukortet. Dette tilskriver han fordi hun skulle ha’ været tilbøjelig til pga hans størrelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 11 timer siden:

Der er en enkelt som beretter at Emma i Vanløse har været frisk på mere udover menukortet. Dette tilskriver han fordi hun skulle ha’ været tilbøjelig til pga hans størrelse. 

“mere” end hvad ? hun tilbyder FP og det skriver alle da. Og ja hun kan godt li en ordentlig arm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 1 time siden:

mere” end hvad ? hun tilbyder FP og det skriver alle da. Og ja hun kan godt li en ordentlig arm. 

Der skrives i deres annonce at hun ikke tilbyder sex. Så jeg vil ikke bare forvente at hun hopper op på kalorius, fordi man svinger 28 cm op på disken.

IMG_9945.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 16 minutter siden:

Der skrives i deres annonce at hun ikke tilbyder sex. Så jeg vil ikke bare forvent

IMG_9945.jpeg

ok beklager det er vist slet ikke samme dame. Jeg kan slet ikke finde hendes annonce mere. Det var fordi McLovin lavede en henvisning til den anden Emma. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...