Hop til indhold
Tip toe

Den farlige forelskelse med glædespigen

Recommended Posts

Guest stump

Ikke sagt at jeg har komplet mistet kontrollen over mig selv, som man tidligere kunne gøre i de unge dage :) men jeg kunne tydeligt mærke forskellen i maven, efter en af de mere følelseladede oplevelser hos glædespigen. Pludselig er hun ikke bare krop, bryster, sex og god røv. Pludselig husker jeg smilet og øjnene endnu mere, også selvom hun lige har fået en håndfuld papir. :grin:

Tip Toe, ved du selv hvorfor du kalder kolde kontanter for " en håndfuld papir"? Er det bare en tilfældighed, eller lider du af en realitetsangst? Spurgt i al venlighed  :-P

Du vil aldrig komme tæt på hendes øjne, hvis du glemmer at have penge med. Det ved vi jo begge.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du vil aldrig komme tæt på hendes øjne, hvis du glemmer at have penge med. Det ved vi jo begge.

Gæstens følelsesregister er næppe så sindrigt indrettet, at dette forhold pr. automatik blokkere for udvikling af varmefølelser. At det så kan gøre lidt nas, at konstatere at relationen den modsatte vej rundt typisk er baseret på det økonomiske er en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er underligt at starte et seriøst forhold, hvor penge (læs købesex) er involveret fra starten,

jeg tror ikke på det vil holde... som Sisse sagde klogt og rammende:  "Og jeg kender ikke en eneste pige endnu der har haft et privat forhold til en kunde hvor deres virke ikke på et eller andet tidspunkt er brugt imod dem."

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er underligt at starte et seriøst forhold, hvor penge (læs købesex) er involveret fra starten,

Hvis det skal give mening, skulle der vel stå "hvor der i starten var penge involveret". :) Der er vel ingen der starter et seriøst forhold hvor penge er involveret......øøøøh jo dem der gifter sig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det skal give mening, skulle der vel stå "hvor der i starten var penge involveret". :) Der er vel ingen der starter et seriøst forhold hvor penge er involveret......øøøøh jo dem der gifter sig :D

Ja men prøv lige at tænke på hvad det koster at blive gift, leve i ægteskab og evt. blive skilt.

Så er det sgu billigere at bruge købefisse,

I ægteskabet bliver fissen man får, jo betalt på den ene eller anden måde bare løbende, ikke sandt.

Venligst landsbytosse - uden smart phone 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja men prøv lige at tænke på hvad det koster at blive gift, leve i ægteskab og evt. blive skilt.

Så er det sgu billigere at bruge købefisse,

I ægteskabet bliver fissen man får, jo betalt på den ene eller anden måde bare løbende, ikke sandt.

Venligst landsbytosse - uden smart phone

Nej, nej, nej. Det er ikke sandt BD, slet, slet ikke. Det er sådan noget man siger over en bajer, efter mange bajere, eller når man lige er blevet skilt. Vi der er/ har været gift- måske er det igen, ved at sådan er det ikke. Slet ikke idag, hvor kvinder tjener penge til den fælles økonomi. Ofte tjener kvinden faktisk flere penge end manden.

OK, nu har jeg så heller aldrig brugt købefisse, så måske taler vi om to forskellige ting?

I et ægteskab forener man de fælles styrker, kompetancer og ånd, og får deraf en, som regel, yderst berigende og brugbar livseleksir. Dette rige liv krydres så med erotik, sex og andre oplevelser begge holder af. Der kræves mange ingredienser i gryden, for at få et godt og rigt forhold. Enkelte af ingredienserne, kan tilkøbes, af en den ene eller den anden part, eller af begge i fælllesskab.

Giver det mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg er i hvert fald temmelig dyr i drift .. er ret sikker på at jeg kan shoppe selv en meget velbeslået mand i knæ in no time...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er i hvert fald temmelig dyr i drift .. er ret sikker på at jeg kan shoppe selv en meget velbeslået mand i knæ in no time...

Hvis vi, skal giftes Sisse. Kan vi have separat økonomi så  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan du sikkert - men du ka da itte nænne det, ka´du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Århus. Jeg ville uden samvittighed lænse en ægtemands konto hvis han gav en åbning.. jeg har sort bælte i supershopping og en aftale ud over på timebasis vil koste en bank konto eller to.. lool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv temmelig dyr i drift .. jeg er ret sikker på at jeg kan shoppe (wellness oplevelser :P ), selv en meget velstående kvinde i knæ "in no time" :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hvis vi, skal giftes Sisse. Kan vi have separat økonomi så :-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

Søde kk du kan have alle de kontoer du vil.. bare jeg har min lange griske arm ned i den også.. lool..

jeg tror egentlig ikke særlig mange mænd ville kunne holde ud at leve med mig. Måske en sømand eller i hvert fald en der rejser meget..

med mine 6 små svin og samler mani og ikke mindst den evige knæver ville gøre en hver mand træt.. men jeg er kanon selskab i afmålt mængder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler ikke. Shoppelyst er fra naturens side en kvindes stærkeste drift

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde kk du kan have alle de kontoer du vil.. bare jeg har min lange griske arm ned i den også.. lool..

jeg tror egentlig ikke særlig mange mænd ville kunne holde ud at leve med mig. Måske en sømand eller i hvert fald en der rejser meget..

med mine 6 små svin og samler mani og ikke mindst den evige knæver ville gøre en hver mand træt.. men jeg er kanon selskab i afmålt mængder

Ved du hvad søde Sisse. Du har klasse humor, det er i den grad dejligt.  :-P  :-P  :-P

Man kan strække sig langt med den person, man lever med.  :shock:

Er sku selv et frygteligt snakke chatol. Hehehe :oops:

Det lyder næsten som en helt score annonce jeg får skrevet til dig. loool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du hvad søde Sisse. Du har klasse humor, det er i den grad dejligt.  :-P  :-P  :-P

Man kan strække sig langt med den person, man lever med.  :shock:

Er sku selv et frygteligt snakke chatol. Hehehe :oops:

Det lyder næsten som en helt score annonce jeg får skrevet til dig. loool

Kanonkonge er du ved at score Sisse :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kanonkonge er du ved at score Sisse :P

Hmm, han er vel en kammerat og deler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hi hi......det tror jeg gerne. Til gengæld kan du nok ikke køre mig træt på en shoppingtur. Har trænet en del igennem årene med forskellige kvindelige bekendtskaber, for ligesom at lære teknikken og oparbejde den fysik det kræver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hi hi......det tror jeg gerne. Til gengæld kan du nok ikke køre mig træt på en shoppingtur. Har trænet en del igennem årene med forskellige kvindelige bekendtskaber, for ligesom at lære teknikken og oparbejde den fysik det kræver :)

Ahhh, taler vi nu om fornøjelserne i prøvekabinen ;) din lille gris

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du leger muldyr og tager det tunge slæb på shopping turene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arghhhh Nille, der tror jeg selv på. Jeg har den erkendelse af, at jeg nok er for grim.  :-P  :-P  :-P  :-P

Så så kk, Sisse underspiller jo også altid sin egen skønhed, så måske i faktisk passer godt sammen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så du leger muldyr og tager det tunge slæb på shopping turene :D

Blandt øvrige fornøjelser følger det jo typisk også med. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...