Kirneh86 32 Skrevet 16. August (edited) Hej Brødre https://annoncelight.dk/showad/340972 Jeg har anmeldt Ammy tidligere, men efter endnu et besøg i ugens løb, synes jeg hun fortjener endnu en anmeldelse. Man bliver altid mødt af en glad og smilende thai pige som leverer masser af indlevelse hvis man behandler hende kærligt og respektfuldt. Jeg booker som regel 45 min, det giver god tid til det jeg sætter pris på, nemlig god GFE. Ammy giver et godt og vådt blow uden, og gerne med CIM, hun nyder selv at blive slikket, gerne i 69, hvor hun bliver dejligt våd. Hun giver en god ridetur, og er frisk på mange forskellige stillinger. Priserne er rimelige og standard for thai i Vejle, og lækkert at der ikke er en masse ekstra der skal tilkøbes Stedet er pænt og rent, med god mulighed for bad. Parkering er let i nærheden og adgang er diskret. Så gutter, se at få hende besøgt, hvis I som jeg er til GFE og dejlig indlevelse. Redigeret 16. August af Kirneh86 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 32 Skrevet søndag klokken 18:44 Indrømmet - jeg er stor fan af Ammy hører dog også gerne om andres erfaringer fra besøg hos hende - kom frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg