Hop til indhold

Søde Ammy i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

https://annoncelight.dk/showad/340972 

Jeg har anmeldt Ammy tidligere, men efter endnu et besøg i ugens løb, synes jeg hun fortjener endnu en anmeldelse.

Man bliver altid mødt af en glad og smilende thai pige som leverer masser af indlevelse hvis man behandler hende kærligt og respektfuldt.

Jeg booker som regel 45 min, det giver god tid til det jeg sætter pris på, nemlig god GFE.

Ammy giver et godt og vådt blow uden, og gerne med CIM, hun nyder selv at blive slikket, gerne i 69, hvor hun bliver dejligt våd.

Hun giver en god ridetur, og er frisk på mange forskellige stillinger. 

Priserne er rimelige og standard for thai i Vejle, og lækkert at der ikke er en masse ekstra der skal tilkøbes 

Stedet er pænt og rent, med god mulighed for bad. Parkering er let i nærheden og adgang er diskret.

Så gutter, se at få hende besøgt, hvis I som jeg er til GFE og dejlig indlevelse.

Redigeret af Kirneh86

Skrevet
  • Author

Indrømmet - jeg er stor fan af Ammy :) hører dog også gerne om andres erfaringer fra besøg hos hende - kom frisk :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Samme sted som min nuværende favorit Bow, men måske man skulle prøve Ammy også? 

Skrevet
  • Author

Det synes jeg du skulle, har også besøgt begge, og Ammy er også virkelig dejlig, og giver en god oplevelse 

Skrevet

Vil lige høre om bow er thai-petit eller ? Så hvor høj er hun vil de heldige der har besøgt hende skyde på hun er? 

Skrevet

Bow er bestemt thai-petit.  Vil skyde hende til 160 cm.  Tror dog hun er 35+ år, men sød og et oprigtigt smil...  :)

Skrevet
  • Author
Cc.horsens skrev, for 2 timer siden:

Vil lige høre om bow er thai-petit eller ? Så hvor høj er hun vil de heldige der har besøgt hende skyde på hun er? 

Som en anden skriver er Bow omkring 1.60 - Ammy som er samme sted og som denne tråd faktisk omhandler, er dog mere petit og ikke meget over 1.50

Redigeret af Kirneh86

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.