SantaKlavs 10 Skrevet 15. August Hej. Er der nogen der har været her for nylig og kan sige lidt om det hele? Stedet, pigen, diskretion osv https://annoncelight.dk/showad/404326 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SantaKlavs 10 Skrevet 16. August Kan det virkelig passe at der er langt over 700 der har set tråden, men ingen har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbeenn 6 Skrevet 17. August Jeg har haft besøg af Trine til blowjob to gange, hun er virkelig sød og kan sit kram Anbefaling herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 123 Skrevet 17. August Jeg har tidligere besøgt hende og ærger mig over hvor langt jeg har til hende for ville ellers gerne komme hos hende jævnligt da hun er virkelig sød og god. Så vil gerne anbefale hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 142 Skrevet 17. August Har skrevet en mail har dog ikke fået svar endnu. Hvor lang tid er svaret tiden for jer andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fri fugl 137 Skrevet 17. August Jeg kan simpelthen ikke tage en annonce seriøst hvor kvinden Beder om tydelig billed i første besked, og så ikke engang har ulejliget sig med selv at indsætte billed på hendes annonce 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SantaKlavs 10 Skrevet 17. August Fri fugl skrev, for 4 timer siden: Jeg kan simpelthen ikke tage en annonce seriøst hvor kvinden Beder om tydelig billed i første besked, og så ikke engang har ulejliget sig med selv at indsætte billed på hendes annonce Hun sender et par stykker af dig selv med det samme hun får af dig. Mange tak for jeres svar ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 90 Skrevet 18. August Nu skriver hun tyk hvad er hendes mål ca i højde og kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg