Hop til indhold

Trine i Thy

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Kan det virkelig passe at der er langt over 700 der har set tråden, men ingen har været der? :eek:

Skrevet

Jeg har haft besøg af Trine til blowjob to gange, hun er virkelig sød og kan sit kram 

Anbefaling herfra 

Skrevet

Jeg har tidligere besøgt hende og ærger mig over hvor langt jeg har til hende for ville ellers gerne komme hos hende jævnligt da hun er virkelig sød og god. Så vil gerne anbefale hende

Skrevet

Har skrevet en mail har dog ikke fået svar endnu. Hvor lang tid er svaret tiden for jer andre

Skrevet

Jeg kan simpelthen ikke tage en annonce seriøst hvor kvinden Beder om tydelig billed i første besked, og så ikke engang har ulejliget sig med selv at indsætte billed på hendes annonce :blink:

Skrevet
  • Author
Fri fugl skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan simpelthen ikke tage en annonce seriøst hvor kvinden Beder om tydelig billed i første besked, og så ikke engang har ulejliget sig med selv at indsætte billed på hendes annonce :blink:

Hun sender et par stykker af dig selv med det samme hun får af dig. 

Mange tak for jeres svar ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.