Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 VL var fantastisk på nogen punkter og nytænkende. Ja Sitet skulle efter sigende havde været ganske godt, specielt når man tænker på de var pionere ingen for området! Men der var et lille men….. Hetzen, indercirklen og de der ting. Det har vi også så fint fået herinde…... det er jo meget tydeligt vi ønsker et sted, hvor man hetzer de ulydige og dem med skæve holdninger ud. Hvor vi sidder og hepper over Kaj er smuttet og generelt opfordrer til boykot af brugere som vi ikke ser som gavnlige. Administration vil desværre ikke medvirke i at folk bare bliver smidt ud for et godt ord…. FANDENS OSSE….. nå vi kan selv, for vi er på ingen måde selv med til at skabe problemmerne. Det der med, der skal 2 til en Tango, det er altså noget værre vrøvl!!!! God weekend 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. April, 2014 Liderligfyr sagde den 11 Apr 2014 - 12:33 PM: VL var fantastisk på nogen punkter og nytænkende. Ja Sitet skulle efter sigende havde været ganske godt, specielt når man tænker på de var pionere ingen for området! Men der var et lille men….. Hetzen, indercirklen og de der ting. Det har vi også så fint fået herinde…... det er jo meget tydeligt vi ønsker et sted, hvor man hetzer de ulydige og dem med skæve holdninger ud. Hvor vi sidder og hepper over Kaj er smuttet og generelt opfordrer til boykot af brugere som vi ikke ser som gavnlige. Administration vil desværre ikke medvirke i at folk bare bliver smidt ud for et godt ord…. FANDENS OSSE….. nå vi kan selv, for vi er på ingen måde selv med til at skabe problemmerne. Det der med, der skal 2 til en Tango, det er altså noget værre vrøvl!!!! God weekend Sig ikke jeg ikke sagde for måneder siden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. April, 2014 @ Liderligfyr Pøblens domstol mener du? For en gangs skyld er jeg uening med dig. De personer der er har valgt at forlade siden, er ikke personer med skæve meninger. I mine øjne er det personer som bevist skrev provokerende, for at provokere, ikke for at debattere. Masserne rottede sig ikke sammen for at få f.eks. Kaj ud, der var blot mange der blev irriterede og provokerede. Må man ikke reagere på det? Vi var rundt om det da GG var værst, og det skrev jeg om for nogle dage siden i Troll tråden. Jeg skal ikke fylde forum med at kopiere dette ind her. Der skal 2 til tango, men der skal kun et råddent æble i kassen, til at fordærve alle de andre. God weekend til dig Liderligfyr, og andre der er nået så langt i læseriet, som hertil ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 Sig ikke jeg ikke sagde for måneder siden... Tror jeg var enig med dig dengang Cherie, ellers er jeg i hvert fald idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. April, 2014 Jeg debatterede aldrig på VL. Jeg læste bare med.... I smug Jeg kan godt savne at der var en striks regel om at omtale pigerne pænt. Herinde kan man kalde os hvad som helst uden konsekvenser. Hvad der skete i øvrige debatter fulgte jeg slet ikke med i...desværre. Mht 'pøblen ' eller hvad man nu ellers vælger at kalde os som bliver stødt over Kaj,GG og hvad de ellers har heddet igennem tiden.... Der er altså en markant forskel på at debattere, skrive indlæg som rusker lidt op i det hele og så være direkte grov, dum og provokere fordi at man har drukket en whiskey for meget ( eller hvad der nu ellers har været grunden). Jeg personligt kan godt tåle ikke at få ret... Men jeg bliver helt idiot af folk som bare er på tværs fordi at de kan og Vil ! Folk som bare sidder og venter på et eller andet der kan starte deres indre svinehund. Og jeg græmmes indeni ved tanken om at vi piger i værste fald kan risikere at have sådanne et usympatisk menneske som gæst uden at vide at det. Ikke at der nok er den allerstørste fare for det.....for de nævnte typer syntes ofte at vi danske piger er for dyre Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 11. April, 2014 (edited) Hejsa Folk er så vidt jeg ved, ikke blevet smidt ud for, at have andre meninger, men for at bryde forummets regler, og for at svine andre folks meninger til. Synes modsat dig, at der er givet plads til, at have andre meninger. Men når man argumenterer med, at nedgøre andre, så er man mere eller mindre, en trold hvis du spørger mig. Man kan sagtens være uenig, og stadig holde en sober debat. At folk bliver enige om, at man ikke længere har lyst til, at debaterer med en bruger, efter at denne har valgt, at svine folk til i forummet og chatten, skal vel ikke ligge EG til last! Redigeret 11. April, 2014 af Playfull 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 @ Liderligfyr Pøblens domstol mener du? For en gangs skyld er jeg uening med dig. De personer der er har valgt at forlade siden, er ikke personer med skæve meninger. I mine øjne er det personer som bevist skrev provokerende, for at provokere, ikke for at debattere. Masserne rottede sig ikke sammen for at få f.eks. Kaj ud, der var blot mange der blev irriterede og provokerede. Må man ikke reagere på det? Vi var rundt om det da GG var værst, og det skrev jeg om for nogle dage siden i Troll tråden. Jeg skal ikke fylde forum med at kopiere dette ind her. Der skal 2 til tango, men der skal kun et råddent æble i kassen, til at fordærve alle de andre. God weekend til dig Liderligfyr, og andre der er nået så langt i læseriet, som hertil Ja lidt pøblens domstol Århuselsker. Idag under Stigmatisering, skriver den kære Kaj, at man ikke kan sammenligne pigernes kamp og arbejdernes kamp i 1870. Han begrunder det med, der er forskel på selvstændige og arbejdere. Det er en holdning og et argument, skrevet i et ok sprog! ( er ikke enig i holdningen som jeg skriver senere, men det er jo underordnet) Straks bliver der skrevet trold m.m. Hvis man sammenholder det med, at der i din troll tråd bliver opfordret til vi hetzer dem ud ignorerer dem med mere (ikke af dig). og hvis man skriver en saglig holdning og et argument og straks bliver hetzet og kaldt troll, så kan jeg da godt forstå man vælger at smutte og evt oprette sig under et andet navn Der er jo ingen grund til at være et sted, hvis folk ikke læser hvad man skriver, men bare kalder en for Troll. Hans saglige holdning og argument var så det sidste vi hørte inden farvel og tak. Nu skriver jeg jo ikke, at diverse brugere er uden skyld!!!!!!! men måske indikerer jeg lidt, at der skal 2 til en Tango 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2014 (edited) VL var fantastisk på nogen punkter og nytænkende. Ja Sitet skulle efter sigende havde været ganske godt, specielt når man tænker på de var pionere ingen for området! Men der var et lille men….. Hetzen, indercirklen og de der ting. Det har vi også så fint fået herinde…... det er jo meget tydeligt vi ønsker et sted, hvor man hetzer de ulydige og dem med skæve holdninger ud. Hvor vi sidder og hepper over Kaj er smuttet og generelt opfordrer til boykot af brugere som vi ikke ser som gavnlige. Administration vil desværre ikke medvirke i at folk bare bliver smidt ud for et godt ord…. FANDENS OSSE….. nå vi kan selv, for vi er på ingen måde selv med til at skabe problemmerne. Det der med, der skal 2 til en Tango, det er altså noget værre vrøvl!!!! God weekend Din liderlige fyrJeg var også på VL og har nydt Eroguide og at det ikke har været som VL.Det der var så træls på VL synes jeg, var at der var dem med de rigtige meninger og så alle de andre. Det evige motto jeg brækkede mig over:VL er for alle, men ikke for alle og enhverog så blev folk med udgangspunkt i det motto ellers svinet til, mobbet og alt mulig andet, og til sidst fik de verdens største spark i røven og gerne krydret med hånlige bemærkninger. Det blev dog bedre i VLs sidste år da Thomas tog lidt mere affære, og Thomas deltog aldrig i mobningen selv personligt eller kom med trælse bemærkninger, og det var værst nok i årerne 2002-3-2007-8 stykker som jeg husker det. Siden da gik det som sagt bedre og til slut i de sidste par år gik det markant bedre endda.Parrallen fra VLs lidt yngre år til Eroguide er slående på nogen områder og andre områder ikke.Jeg har intet imod at man går til stålet og makronerne i debatterne og tager en nål og prikker folk lidt i maveskindet. Det gør jeg selv og jeg kan også lave en lille grov tackling i en debat men når debatten er slut er det ovre. En jeg på et tidspunkt var efter, og som jeg stadigvæk slås med af og til i debatterne, jeg tror da vi er venner bedømt på pms os to imellem. Det er da sådan det skal være. Lad en debat være en debat i stedet for at videreføre nag og alt muligt rundt på hele forummet. At stille sig op og fryde sig, latterliggøre, hovere, mobbe andre som skiller jeg sig lidt ud eller har forladt stedet, så er grænsen faktisk nået selv for en gavflab som jeg.Det er som om at hvad man kan tillade sig at gøre rykker sig gevaldigt hvis det drejer sig om personer man ikke kan lide.En skrev forleden noget om at vi selv er en stigmatiseret gruppen, men hold op hvor er folk gode til at stigmatisere andre herinde også.Administrationen og Organisten har bidt mig i røven et par gange offentligt, den bulddog kan bide hårdt men det tager jeg ikke så tungt, jeg har sikkert fortjent det måske, men de har ikke smidt mig ud. Det er bare tydeligt at se at visse herinde, at nogen vil have det ligesom på VL. Altså ud med folk der skiller sig ud, mobning, hovere, latterliggørelse. Vi stopper naturligvis ikke kun ved brugere på Eroguide, vi tager Amalie og alle mulige andre med i faldet. Alle der skiller sig ud, skal bare have en over nakken, og så er det uanset om vi taler om folk på Eroguide eller andre steder. Vi snakker om at vi føler at folk ser på os med intolerante øjne, at vi er stigmatiseret, at folk mangler frirum og mangfoldighed, men hold op mand hvor er vi selv nogen der i den grad mangler det samme.Indtil videre har admininstrationen ikke bidt på at smide folk ud i hobetal som visse kræver, og egentlig virker det som de har en klar linje med hvad de vil og ikke ligger under for visse personers krav, men sat lidt provokerende op, så kan man vende hele bøtten om og sige, fair nok, så er der ingen personangreb og lignende fra nogen overhovedet og så starter vi med at gå efter de mest aktive herinde og give dem advarsler når de kommer med personangreb på de brugere, der skiller sig ud. Der vil være nok at tage fat på så. Nå nej, for så ville de aktive brugere hyle op, de hyler jo op hver gang nogen siger dem imod, og de mener jo at det er i orden at være grov overfor de brugere der er anderledes end dem selv. Vi er faktisk helt tilbage i skolegården i den opfattelse af verden.Godt skolerne holder påskeferie nu, tror dog børnene i skolegården på Eroguide også vil være her i Påskeferien :D Redigeret 11. April, 2014 af Fraiser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 11. April, 2014 Trine, jeg tror at samtlige brancher i Danmark (for ikke at sige verden) der har gæster risikerer at have usympatiske mennesker som gæster, oftest uden at vide det, men i nogen tilfælde finder de ud af det undervejs, hvilket nok næppe er at foretrække. Hvad angår "tonen" som pigerne bliver omtalt, så er den vist ikke meget anderledes end den tone vi andre kan blive omtalt i, jeg har aldrig brudt mig om den politiske korrekthed der var på VL, hvis man har haft en dårlig oplevelse med en mokke af en sur prostitueret, så er det i min verden OK at kalde en spade for en spade, og sige at hun var en sur mokke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. April, 2014 Jamen sur Mokke er nu slet ikke i den kategori jeg taler om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. April, 2014 (edited) @Fraiser.....og så blev folk med udgangspunkt i det motto ellers svinet til, mobbet og alt mulig andet, og til sidstfik de verdens største spark i røven og gerne krydret med hånlige bemærkninger. Det blev dog bedre i VLs sidste år da Thomas tog lidt mere affære, og Thomas deltog aldrig i mobningen selv personligt eller kom med trælse bemærkninger, og det var værst nok i årerne 2002-3-2007-8 stykker som jeg husker det. Siden da gik det som sagt bedre og til slut i de sidste par år gik det markant bedre endda.Nej, at gøre det grove arbejde, det var der Moderatorerne til, har desværre selv oplevet at blive svinet af en mandlig Moderator på VL. I lyset af dette er det en fornøjelse at befinde sig på EG, hvor administrationen har en venlig og høflig attitude, med en løftet pegefinger i ny og næ når det er påkrævet.@Bear.....Hvad angår "tonen" som pigerne bliver omtalt, så er den vist ikke meget anderledes end den tone vi andre kan blive omtalt i, jeg har aldrig brudt mig om den politiske korrekthed der var på VL, hvis man har haft en dårlig oplevelse med en mokke af en sur prostitueret, så er det i min verden OK at kalde en spade for en spade, og sige at hun var en sur mokke.Helt enig, og ja. og det er heller ikke velset blandt visse brugere herinde at kalde en spade for en spade.Venligst landsbytossen - uden smartphone Redigeret 11. April, 2014 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 11. April, 2014 Jamen sur Mokke er nu slet ikke i den kategori jeg taler om. Noge ngange er det måske også stærkere udtryk der vil være mere dækkende, hvad ville du f.eks. kalde hende Veripigen der har huseret på annoncelight, som basalt set stjal pengene uden at levere noget som helst? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 929 Skrevet 11. April, 2014 Savner nu ikke Venuslogen, havde bidraget med en del anmeldelser, da jeg så pludseligt blev svinet til og til sidst smidt ud... Grund: Havde besøgt en kvinde med kaldenavnet Cherie i Vejle, og anmeldt besøget negativt. Så brød helvede løs, indlæg blev slettet, og en lind strøm af underlødige kommentarer væltede ind, husker en personage med navnet Growler, der sikker læser med i smug herinde var grov, særdeles grov. Senere gik det så op for mig at negative anmeldelser mod den nævnte kvinde ikke var velkomne, fik fra andre medlemmer mange grunde, som jeg jo ikke ved om passer. Prøvede så at oprette en ny profil, med en ny oplevelse, 2 min gik der, så var jeg og anmeldelsen smidt ud fra VL. Dejligt at der er højere til lofter her på sitet. God weekend. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2014 Jeg kan godt savne at der var en striks regel om at omtale pigerne pænt. Det gælder såmænd også for mændene. Der falder af og til lovligt knubbede ord. En høflig og respektfuld tone må være et vilkår i enhver debat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 11. April, 2014 Du har for nogle uger siden lavet en tråd med et tæt relateret emne - den valgte jeg at holde mig ude af, da egentlig syntes det var for letkøbt. Men eftersom der åbenbart er en dagsorden om at dreje linjen herinde i en bestemt retning - bliver jeg nød til at trække i den modsatte retning. Så dette indlæg skal ses i relation til begge tråde. VL var fantastisk på nogen punkter og nytænkende. Ja Sitet skulle efter sigende havde været ganske godt, specielt når man tænker på de var pionere ingen for området! Men der var et lille men….. Hetzen, indercirklen og de der ting. Det har vi også så fint fået herinde…... det er jo meget tydeligt vi ønsker et sted, hvor man hetzer de ulydige og dem med skæve holdninger ud. Hvor vi sidder og hepper over Kaj er smuttet og generelt opfordrer til boykot af brugere som vi ikke ser som gavnlige. Administration vil desværre ikke medvirke i at folk bare bliver smidt ud for et godt ord…. FANDENS OSSE….. nå vi kan selv, for vi er på ingen måde selv med til at skabe problemmerne. Det der med, der skal 2 til en Tango, det er altså noget værre vrøvl!!!! God weekend Skal det forståes sådan: At der skal være plads til alle - men mest til dem der ikke levner plads til andre? Flere af de brugere hvis exit du begræder har da om nogen været med til at dræbe mangfoldigheden herinde - deres aggressive, provokerende og nedladende facon har i høj grad "skræmt" mange gamle og tidligere meget aktive brugere enten væk fra boardet eller til at holde lav profil. Hvis det er dét du kalder mangfoldighed og højt til loftet, så siger jeg tak for kaffe. Jeg forstår dog ikke hvorfor der i mangfoldighedens navn skal være plads til dem der slår først, men ikke til dem der slår igen - de er vel ligeså meget garant for mangfoldighed, hvis man alligevel betragter destruktiv adfærd som mangfoldighed. Hvis dine noble tanker skal følges til dørs skal alle have frie tøjler til at terrorisere andre herinde - for mangfoldighedens skyld - og hvis nogle vælger at skyde tilbage er de jo en ond pøbbel der driver hetz. Så pointen må være at bare man sviner nok folk til, så er man fredet - for hvis de svarer igen er det jo kollektiv mobning, og ikke enkeltindivider der skyder igen. Jeg synes sgu det er helt skævt argumenteret. Endvidere vil denne åh så overbærende holdning til destruktive kræfter jo blot føre til at det kun er de allermest aggressive og højtråbende der kommer til orde herinde - da alle andre vil have trukket sig fra slagmarken. En del af de faste gæster på chatten deltager efterhånden kun meget lidt eller slet ikke i forum pga den dårlige stemning - og der er også piger, som ikke deltager, fordi selv det mindste kvæk fra en pige, kan medføre grove angreb og urimelige beskyldninger - af samme grund er der jo piger i branchen der frabeder sig (positive) anmeldelser, da nogle straks er klar til bruge det som anledning til at sværte pigen til. Hvad fanden har det med mangfoldighed at gøre??? Til sidst har jeg ubegribelig svært ved at forstå hvorfor det skulle være en brøde at opfordre til at ignorere/ boykotte folk der søger slagsmål - istedet for at kaste sig ud i idiotiske slagsmål og personkampe. Et er at folk kan skrive hvad de vil, men de har for fanden da ikke krav på at få en reaktion - jeg er nærmest målløs Jeg kan ligeledes undres over at nogle herinde synes at det er helt fint at brugere bevidst provokerer for at få en reaktion - men når de så får den ønskede reaktion - så er dem der reagerer de værste udskud der repræsenterer et pøbel-vælde der prøver at undertrykke nogle stakkels helt uskyldige.... Det er simpelthen bare så langt fra den virkelighed mine øjne ser, når jeg læser debatterne herinde. Ligeså meget nogle er kede af den udvikling der har været med at nogle provokerende brugere har fået på hatten, ligeså ked er vi andre der er af den udvikling der har foregået de sidste 6-8 mdr - hvor tilførslen af nogle nye provokatører har skærpet tonen og gjort forum mere hårdt og ondskabsfuldt.... alt sammen under dække at skabe debat. Så bottom line: jeg ser hellere at en håndfuld ballademagere med et stort behov for at hævde sig forsvinder herindefra, end at de selvsamme personager jager en større gruppe brugere i selvvalgt tavshed, eller helt ud af Eroguide.... i mangfoldighedens navn selvfølgelig God weekend 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 (edited) VL var fantastisk på nogen punkter og nytænkende. Ja Sitet skulle efter sigende havde været ganske godt, specielt når man tænker på de var pionere ingen for området! Men der var et lille men….. Hetzen, indercirklen og de der ting. Det har vi også så fint fået herinde…... det er jo meget tydeligt vi ønsker et sted, hvor man hetzer de ulydige og dem med skæve holdninger ud. Hvor vi sidder og hepper over Kaj er smuttet og generelt opfordrer til boykot af brugere som vi ikke ser som gavnlige. Administration vil desværre ikke medvirke i at folk bare bliver smidt ud for et godt ord…. FANDENS OSSE….. nå vi kan selv, for vi er på ingen måde selv med til at skabe problemmerne. Det der med, der skal 2 til en Tango, det er altså noget værre vrøvl!!!! God weekend Liderligfyr har du været på VL ??? hvis ikke hvordan kan du udtale dig ??? Jeg synes absolut ikke at EG er som VL. De fleste gange har folk selv valgt at stoppe fra EG, hvorfor ??? Fordi de ikke opnår nok opmærksomhed ? Fordi de har en skjult dagorden som ikke kom igennem ? Fordi de blev mobbet ud ? Fordi de var en troll og blev afsløret ? Fordi de finder EG ubrugeligt ? Fordi de var blevet afhængig af EG ? Fordi de fik en kæreste ? osv... "Der skal 2 til en tango" kommer aldrig til at holde i praksis Du/vi glemmer at der er folk fra alle samfundslag og det giver forskellige debatformer... folk debatterer forskelligt udfra deres personlig overbevisning og baggrund. Det er vigtig for en god debat at man lytter, respekterer hinanden og ikke farer i håret (for dem som har noget ) på hinanden med person angreb, i hver anden tråd. Disse grundliggende debatprincipper er der ofte flere, som ikke overholder. Hvis tingene topstyres, bliver det et reguleret forum og det er vi/jeg ikke interesseret i ! Dog skal ballademagere og provokatører ikke have lov til ødelægge forummet. Det mener jeg at vi som brugere bør være obs på, jeg er også sikkert på at administrationen er obs på samme. Redigeret 11. April, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 11. April, 2014 Tak til Nille og Montz for at sætte ord på mange af mine tanker om EG i øjeblikket. Jeg er ikke uenig med LiderligFyr, men jeg er heller ikke enig. Jeg er netop en af dem der vælger at holde lav profil når der bliver alt for meget blabla og provokationer fra Trolls. Der er i min optik slet ikke nogen tvivl om at nogle af de besøgende har deres egen helt personlige agenda, og den er IKKE at deles om dejlige oplevelser med piger. BB 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. April, 2014 Ligeså meget nogle er kede af den udvikling der har været med at nogle provokerende brugere har fået på hatten, ligeså ked er vi andre der er af den udvikling der har foregået de sidste 6-8 mdr - hvor tilførslen af nogle nye provokatører har skærpet tonen og gjort forum mere hårdt og ondskabsfuldt.... alt sammen under dække at skabe debat. Så bottom line: jeg ser hellere at en håndfuld ballademagere med et stort behov for at hævde sig forsvinder herindefra, end at de selvsamme personager jager en større gruppe brugere i selvvalgt tavshed, eller helt ud af Eroguide.... i mangfoldighedens navn selvfølgelig God weekend afsindigt brilliant indlæg respekt Monty!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 (edited) Du har for nogle uger siden lavet en tråd med et tæt relateret emne - den valgte jeg at holde mig ude af, da egentlig syntes det var for letkøbt. Men eftersom der åbenbart er en dagsorden om at dreje linjen herinde i en bestemt retning - bliver jeg nød til at trække i den modsatte retning. Så dette indlæg skal ses i relation til begge tråde. Skal det forståes sådan: At der skal være plads til alle - men mest til dem der ikke levner plads til andre? Flere af de brugere hvis exit du begræder har da om nogen været med til at dræbe mangfoldigheden herinde - deres aggressive, provokerende og nedladende facon har i høj grad "skræmt" mange gamle og tidligere meget aktive brugere enten væk fra boardet eller til at holde lav profil. Hvis det er dét du kalder mangfoldighed og højt til loftet, så siger jeg tak for kaffe. Jeg forstår dog ikke hvorfor der i mangfoldighedens navn skal være plads til dem der slår først, men ikke til dem der slår igen - de er vel ligeså meget garant for mangfoldighed, hvis man alligevel betragter destruktiv adfærd som mangfoldighed. Hvis dine noble tanker skal følges til dørs skal alle have frie tøjler til at terrorisere andre herinde - for mangfoldighedens skyld - og hvis nogle vælger at skyde tilbage er de jo en ond pøbbel der driver hetz. Så pointen må være at bare man sviner nok folk til, så er man fredet - for hvis de svarer igen er det jo kollektiv mobning, og ikke enkeltindivider der skyder igen. Jeg synes sgu det er helt skævt argumenteret. Endvidere vil denne åh så overbærende holdning til destruktive kræfter jo blot føre til at det kun er de allermest aggressive og højtråbende der kommer til orde herinde - da alle andre vil have trukket sig fra slagmarken. En del af de faste gæster på chatten deltager efterhånden kun meget lidt eller slet ikke i forum pga den dårlige stemning - og der er også piger, som ikke deltager, fordi selv det mindste kvæk fra en pige, kan medføre grove angreb og urimelige beskyldninger - af samme grund er der jo piger i branchen der frabeder sig (positive) anmeldelser, da nogle straks er klar til bruge det som anledning til at sværte pigen til.Hvad fanden har det med mangfoldighed at gøre??? Til sidst har jeg ubegribelig svært ved at forstå hvorfor det skulle være en brøde at opfordre til at ignorere/ boykotte folk der søger slagsmål - istedet for at kaste sig ud i idiotiske slagsmål og personkampe. Et er at folk kan skrive hvad de vil, men de har for fanden da ikke krav på at få en reaktion - jeg er nærmest målløs Jeg kan ligeledes undres over at nogle herinde synes at det er helt fint at brugere bevidst provokerer for at få en reaktion - men når de så får den ønskede reaktion - så er dem der reagerer de værste udskud der repræsenterer et pøbel-vælde der prøver at undertrykke nogle stakkels helt uskyldige.... Det er simpelthen bare så langt fra den virkelighed mine øjne ser, når jeg læser debatterne herinde.Ligeså meget nogle er kede af den udvikling der har været med at nogle provokerende brugere har fået på hatten, ligeså ked er vi andre der er af den udvikling der har foregået de sidste 6-8 mdr - hvor tilførslen af nogle nye provokatører har skærpet tonen og gjort forum mere hårdt og ondskabsfuldt.... alt sammen under dække at skabe debat. Så bottom line: jeg ser hellere at en håndfuld ballademagere med et stort behov for at hævde sig forsvinder herindefra, end at de selvsamme personager jager en større gruppe brugere i selvvalgt tavshed, eller helt ud af Eroguide.... i mangfoldighedens navn selvfølgelig God weekend Hele dit indlæg går på, at jeg skulle mene der skulle være mere plads til ballademagere end dem der reagerer på dem. Hvis det skulle holde stik, skulle jeg mene alle dem der reagerer skulle smides ud! Hvor skriver jeg det? Der er måske 20 brugere der er med i samtlige konflikter imod brugere der evt har lidt skæve synspunkter. Med andre ord er der 5000 der kan finde ud af at overse det. Disse 20 brugere er med til at bluse tingene op, bevæger sig hurtig ned på laveste fællesnævner. Altså samme niveau. Hvor man ofte i debatterne går efter personen. se f. eks råd til tråden, med Havnebumsen. Hvis den med de skæve holdning også har en tendens til at gå efter personen udvikler det sig som det gjorde med Kaj. Kaj havde jo faktisk været med længe uden priblemmer. Slutter lige af med at gentage, disse få personer er langt fra uskyldige! har jeg nævnt før også i denne tråd! Men de er ikke eneste årsag til problemmet opstår Og lige for at gentage, mener jeg ikke de 20 personer skal smides ud eller andet Evt se mit svar til ÅE indlæg 7 her i tråden Redigeret 11. April, 2014 af Liderligfyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 Liderligfyr har du været på VL ??? hvis ikke hvordan kan du udtale dig ??? Jeg synes absolut ikke at EG er som VL. De fleste gange har folk selv valgt at stoppe fra EG, hvorfor ??? Fordi de ikke opnår nok opmærksomhed ? Fordi de har en skjult dagorden som ikke kom igennem ? Fordi de blev mobbet ud ? Fordi de var en troll og blev afsløret ? Fordi de finder EG ubrugeligt ? Fordi de var blevet afhængig af EG ? Fordi de fik en kæreste ? osv... "Der skal 2 til en tango" kommer aldrig til at holde i praksis Du/vi glemmer at der er folk fra alle samfundslag og det giver forskellige debatformer... folk debatterer forskelligt udfra deres personlig overbevisning og baggrund. Det er vigtig for en god debat at man lytter, respekterer hinanden og ikke farer i håret (for dem som har noget ) på hinanden med person angreb, i hver anden tråd. Disse grundliggende debatprincipper er der ofte flere, som ikke overholder. Hvis tingene topstyres, bliver det et reguleret forum og det er vi/jeg ikke interesseret i ! Dog skal ballademagere og provokatører ikke have lov til ødelægge forummet. Det mener jeg at vi som brugere bør være obs på, jeg er også sikkert på at administrationen er obs på samme. Det du skriver fra afsnittet med smileyen og ned er jeg enig i! Vi skal være obs på problembørn! ikke ved hetz og mobning! men ved at reagere som de 5000 brugere herinde. Ser f.eks sjælden dig i de her konflikter så du er et godt forbillede :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 11. April, 2014 Hele dit indlæg går på, at jeg skulle mene der skulle være mere plads til ballademagere end dem der reagerer på dem. Hvis det skulle holde stik, skulle jeg mene alle dem der reagerer skulle smides ud! Hvor skriver jeg det? Der er måske 20 brugere der er med i samtlige konflikter imod brugere der evt har lidt skæve synspunkter. Med andre ord er der 5000 der kan finde ud af at overse det. Disse 20 brugere er med til at bluse tingene op, bevæger sig hurtig ned på laveste fællesnævner. Altså samme niveau. Hvor man ofte i debatterne går efter personen. se f. eks råd til tråden, med Havnebumsen. Hvis den med de skæve holdning også har en tendens til at gå efter personen udvikler det sig som det gjorde med Kaj. Kaj havde jo faktisk været med længe uden priblemmer. Slutter lige af med at gentage, disse få personer er langt fra uskyldige! har jeg nævnt før også i denne tråd! Men de er ikke eneste årsag til problemmet opstår Og lige for at gentage, mener jeg ikke de 20 personer skal smides ud eller andet Evt se mit svar til ÅE indlæg 7 her i tråden Nej, mit indlæg går på din evige fokusering på mangfoldighed som et ensidigt positivt begreb. Jeg synes det ville have klædt dig hvis du have advokeret alle disse noble tanker overfor ballademagerne også, da de satte dagsordenen og inden andre gav dem igen. Men der var du temmelig tavs, og det er det jeg betragter som tagende dem i forsvar, når du nu angriber andre. Jeg forstår bare ikke at du ikke tidligere har adresseret dem der starter konflikterne, men går efter dem som reagerer... meget mystisk. Men helt grundlæggende er du og jeg vist bare ikke enige om hvordan mangfoldighed skal udmønte sig på dette board. Jeg mener der bør være plads til alle der giver plads til andre - du mener tydeligvis at der også skal være plads dem dem som ikke gør... og det er dér jeg anfægter din argumentation... for jeg mener netop at det er med til at dræbe mangfoldigheden. Men fred være med - jeg kan godt leve med at vi er uenige, men jeg kan ikke leve med at lade dine påstande stå uanfægtede hen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. April, 2014 (edited) Der er måske 20 brugere der er med i samtlige konflikter imod brugere der evt har lidt skæve synspunkter. Med andre ord er der 5000 der kan finde ud af at overse det. Disse 20 brugere er med til at bluse tingene op, bevæger sig hurtig ned på laveste fællesnævner. Altså samme niveau. Jeg forstår ikke helt dette, Liderlig. Hvordan måler du det med de der 20 og de 5.000? Det er nærmest som i "Hvem vil være millionær", hvor der sidder to personer in medias res og tager både tæv og successer, mens et større tavst publikum kigger på. Går man ind og ser på listen over de mest aktive debattører - jeg ved ikke, om det er den målestok, du bruger - men så sidder jeg da selv på en (måske beklagelig?) solid førsteplads. Men blandt top tyve sidder du jo selv som nummer 6, og listen tæller også Line, Sisse – og ja selv Moderator. Sidstnævnte kan man vel næppe beskylde for at yppe kiv. Hvad er det egentligt du mener med "de 20", som i antal er nøjagtigt halvdelen af Ali Babas røvere? Redigeret 11. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. April, 2014 Det du skriver fra afsnittet med smileyen og ned er jeg enig i! Vi skal være obs på problembørn! ikke ved hetz og mobning! men ved at reagere som de 5000 brugere herinde. Ser f.eks sjælden dig i de her konflikter så du er et godt forbillede Tak LF, Jeg plejer ikke at reagere på trolls og personfnidder... jeg ser ingen grund til at bruge krudt på disse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 Nej, mit indlæg går på din evige fokusering på mangfoldighed som et ensidigt positivt begreb. Jeg synes det ville have klædt dig hvis du have advokeret alle disse noble tanker overfor ballademagerne også, da de satte dagsordenen og inden andre gav dem igen. Men der var du temmelig tavs, og det er det jeg betragter som tagende dem i forsvar, når du nu angriber andre. Jeg forstår bare ikke at du ikke tidligere har adresseret dem der starter konflikterne, men går efter dem som reagerer... meget mystisk. Men helt grundlæggende er du og jeg vist bare ikke enige om hvordan mangfoldighed skal udmønte sig på dette board. Jeg mener der bør være plads til alle der giver plads til andre - du mener tydeligvis at der også skal være plads dem dem som ikke gør... og det er dér jeg anfægter din argumentation... for jeg mener netop at det er med til at dræbe mangfoldigheden. Men fred være med - jeg kan godt leve med at vi er uenige, men jeg kan ikke leve med at lade dine påstande stå uanfægtede hen. Du har ikke helt ret i dine antagelser Jeg har haft flere tråde om dem der har startet problemmerne. Bla en med at man ikke læste hvad folk skrev inden man svarede..... en med at formuleringer blev tvisted til det yderste og flere andre Jeg er generelt ikke til mudderkast! Disse fishere der kaster en godbid ud, ja dem reagerer jeg ikke på, for så er jeg selv et problem. Og svært at lave en tråd om dette, ved ikke hvordan jeg skulle formulere det. Et frækt spørgsmål, du mener dem der farer i flæsket på andre giver plads til alle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 11. April, 2014 Jeg forstår ikke helt dette, Liderlig. Hvordan måler du det med de der 20 og de 5.000? Det er nærmest som i "Hvem vil være millionær", hvor der sidder to personer in medias res og tager både tæv og successer, mens et større tavst publikum kigger på. Går man ind og ser på listen over de mest aktive debattører - jeg ved ikke, om det er den målestok, du bruger - men så sidder jeg da selv på en (måske beklagelig?) solid førsteplads. Men blandt top tyve sidder du jo selv som nummer 6, og listen tæller også Line, Sisse – og ja selv Moderator. Sidstnævnte kan man vel næppe beskylde for at yppe kiv. Hvad er det egentligt du mener med "de 20", som i antal er nøjagtigt halvdelen af Ali Babas røvere? Jeg kan ikke helt følge hvor du vil hen med dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg