Hop til indhold
Slowman

Hvor meget betyder afstanden?

Recommended Posts

Skal pigen helst være i en anden by og hvor langt vil du køre eller er tæt på bedre eller?
Jeg bliver lidt glad når der er en skøn pige der gæster min by, Nyborg og så vil jeg da gerne støtte/besøge den skønne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afstanden betyder noget da jeg nødig vil støde ind i en man kender på vej ud fra et besøg :)

Vil nok foretrække at tage til en anden by selvom der er et par stykker som  kommer til min hjemby en gang imellem som jeg overvejer at besøge.

Mvh Torben 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker lokale danske piger, og har besøgt rigtig mange i tidens løb, men der er desværre ikke ret mange, som frister mig her i området mere.
Så selvom jeg egentlig ikke gider køre ret langt for at besøge en, så er jeg begyndt at kigge i andre egne, og har også fundet et par stykker mod syd og en enkelt mod nord, som skal besøges en dag - altså ikke samme dag, der er trods alt en times kørsel både frem og tilbage til dem, jeg har i kikkerten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der hvor jeg er, er der minimum 40-50 minutters kørsel til dem jeg vil besøge, og har en enkelt gang kørt, 1:15 men hun var osse legendarisk:wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det mere eller mindre altafgørende, at pigen er i min by. Kører helst ikke i bil efter det og synes det er lækkert at aftale et møde med en, der holder til i gå afstand fra min arbejdsplads, så der lige kan afspadseres, laves noget frækt i middagspausen, på vej til arbejde eller på vej hjem. 

Det er også i forhold til planlægningen. Når man ikke er single, så kan man jo ikke lige køre en tur en aften for at besøge en pige. Så skal det helst kunne foregå inden for det tidsrum man normalt er hjemmefra, så det ikke vækker opsigt. 

Redigeret af Søren - Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en måneds tid siden kørte jeg 160km hver vej midt om natten for 30 minutter i Narnia :wub:

Og hvis ikke fruen havde nedlagt veto sidste sommer, så var jeg smuttet en tur til London for at gense min brasilianske skønhed et par timer :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Jeg bliver lidt glad når der er en skøn pige der gæster min by, Nyborg og så vil jeg da gerne støtte/besøge den skønne

For dælan da... Så skulle jeg have haft fat i dig, da der var kø sidste weekend! 

Jeg endte med at køre tilbage til Odense for at finde lidt sjov.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem der skriver at de vil væk fra hvor de bor eller deres by for at ingen de kender opdager deres besøg minder mig om den korteste distance jeg har prøvet ved et besøg nogen sinde. 

Jeg opdagede i annonce da jeg var yngre at der var en GP der arbejde privat diskret i den boligafdeling hvor jeg selv boede og var Formand tre numre (100 meter højst) længere nede af gaden hvor jeg boede så hun fik et besøg. :rolleyes: :lol:

Jeg har ikke bevæget mig så langt for aftaler rigtigt men har et par gange overvejet ture på tværs af landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig kommer det mere an på om det er besværet værd, da jeg er afhængig af offentlig transport.

Sidste år da jeg flere gange besøgte en gp der var gravid og normalt var tæt hvor jeg bor, brugte jeg en enkelt gang mindst 4 timer samlet for at besøge hende i 1 time et andet sted.

Nu hvor hun er gravid igen og kun tilbyder 30 minutter og kun er steder, hvor jeg skal bruge mindst 4 timer i alt på transport med mange skift har jeg helt droppet at besøge hende. 

Jeg har også engang taget toget 5 timer hver vej for at besøge en GP, men det var så også for et 4 timers besøg. 

Jeg har flere gange taget toget i over en time hver vej efter de rigtige gp'er, og gør det gerne efter de gode oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis GP har det der gør at jeg syntes hun er værd at køre efter, har jeg ingen problemer med længere ture, selv et roadtrip i det jyske.

Men ellers fortrækker jeg at besøge dem her i storkbh og omegn.

Jeg har tidligere i år kørt fra Kbh til Skjern for at deltage i et GB med en længe ønsket besøgt GP.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bor, som sagt i Nyborg. Det længste jeg har kørt er vist til Miza i det sønderjyske, men det er jo også et lidt specielt setup, med særlig god tid:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, 1 time siden:

Det længste jeg har kørt er vist til Miza i det sønderjyske,

Jeg har også besøgt Miza dejligt besøg med rigtig god tid :)

Vi skulle have kemi møde og hun skulle over til det vestjyske i anden forbindelse.

Alligevel valgte jeg at komme til hende så var jeg mere anonym :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

NU bor jeg i Nordsjælland, men Jeg har ikke noget imod at bruge 1 times tid på at køre til den rette ,jeg er dog så heldig at den jeg helst besøger , ikke er længere væk end 35 min , trods hun lige er rykket by. 
Det gør jo bare at jeg er det mere heldig.
Men skal da ikke udelukke at jeg kunne finde på at tage en overnatning i Århus , hvis der var en jeg mente jeg måtte besøge :)
Jeg tænker da over økonomien i at køre land og rige rundt , og især i mit tilfælde hvor jeg faktisk bare gerne vil have et veludført handjob, som ikke skal overstås på 5 min..
Det er meget meget sjældent jeg tænker i Fuld pakke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gode ved at i Aarhus eller KBH er vel, at man kan være tilpas anonym blot 500 meter fra eget hjem på grund af byernes størrelse. Det kniber mere med det alle andre steder i landet. 

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke tanken at to naboer, der intet kender til hinandens hobby, begge er rejst de 30 km fra Vester Lilleby til Sønder Betteby for blot at møde hinanden foran bordellet der. :rolleyes:

Nu om stunder rejser jeg ungefähr 9000km for de damer. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal være et sted hvor jeg kan færdes, uden at blive spurgt om hvorfor jeg er der. 
Så Aarhus, hvor jeg bor, er ok. Men nabobyer sydpå, der er fyldt med (gamle) arbejdskammerater og hobbyklubvenner, er problematiske. Jeg har ikke styr på, hvor de forskellige bor. Og nogen af dem er særdeles godt kendt med, hvad der foregår i de respektive byen

Og så skal der være fornuftig (gratis) parkering. Gider ikke parkeringsbøvl. Eller være i nærheden af Letbanen.

Har engang kørt til grænsen. Det var for langt. Især fordi behandlingen ikke var enestående.

Et par piger besøgte jeg jævnligt i hhv Herning og Vejle.

Skjold

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så heldig at bo i en bydel af hovedstaden, hvor der er masser af muligheder indenfor 10 minutters gang. Så når jeg bevæger mig rundt i bydelen, synes jeg blot, at det er pirrende, hvis man skulle genkende en man har besøgt. Det er dog aldrig sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag bor i Sverige vilket gör att det är lite "komplicerat" att träffa en GP hemmavid. I Sverige är jag villig att köra en timme om det enbart handlar om sex med en bra och trevlig GP. Kan jag kombinerade det med något annat ärende, besök på en konsert, eller ett museum kan jag åka längre.

När jag har varit i Malmö eller Lund i tjänsten så har jag aldrig (hittills) träffat en GP där, utan jag har nästan alltid tagit tåget över till Köpenhamn för lite erotiska äventyr.

Från min hemstad har jag fyra timmars tågresa till Köpenhamn. Ett par gånger per år brukar jag unna mig en utflykt till den danska huvudstaden. Givetvis ingår en träff med någon lämplig GP då, men jag brukar också passa på att vara lite kulturell eller gå på shopping. Men att det är relativt smidigt att träffa en GP i Danmark gör att jag nästan oftare gör privata utflykter till Köpenhamn än till Stockholm, fastän den svenska huvudstaden ligger närmare.

Därutöver så är jag ibland i Köpenhamn i arbetets vägnar, ska byta tåg på Hovedbanegården, eller flyga från Kastrup och då brukar jag också försöka hinna med ett GP-besök. Men då har det varit för andra syften som jag åker långt, även om jag försöker anpassa mina tider så att jag ska hinna med en GP. Jag har haft sex med GP:er världen runt, men då har det varit fråga om resor i arbetet så jag har inte åkt till andra sidan jordklotet i det primära syftet att ha sex med en GP. Jag har ännu inte, till exempel, åkt till Thailand för att vara sexturist. Men det har hänt att jag hittat på någon förevändning för att åka hem en dag senare på en arbetsresa för att kunna hinna med något (ytterligare) bordellbesök.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt inden for en 1 time i bil. Om jeg ville kører længere ved jeg ikke pt. Men hvad har jo heller ikke besøgt nogen endnu, der har formået, at sende mig ind i et andet univers. Som tilsyneladende er tilfældet for en del af jer andre  Generelt er situation bare ikke lige til den der hurtige indskydelse om en hyggelig time. 

Og NOGO hvis det samme by, meeen det er næppe sandsynligt anyway :ph34r:

Redigeret af Statler

Del dette indlæg

Link til indlæg
OutlawPete skrev, den 16.8.2025 at 08:44:

Synes ikke afstanden betyder så meget; så kan man jo blot sidde i bilen og blive mere og mere liderlig på vejen til GP’eren:D

haha ja og så køre galt :D pga. "blodtranfusionen" fra nord til syd  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bor på Sydsjælland, og i mine mest aktive år, tog jeg gerne til København da udvalget af danske piger var gevaldigt der :)

Men har også besøgt de bordeller som var i byen gennem tiden - selvfølgelig altid om aftenen i mørke, men det har ikke generet mig. Lige overfor det ene, boede nogle bekendte og jeg ved fra deres indstilling til tingene at de ikke sad og gloede på hvem der besøgte genboen.

Var pigerne interessante nok, så besøgte jeg dem gerne i min egen by - har dog altid været single når jeg har besøgt glædespiger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er godt tilfreds med at bruge 40-50 min på transport da jeg bor lidt ude på landet.

Men eftersom jeg har arbejde i nørresundby, i aalborg, er det en oplagt mulighed at spare tid ved at lave besøg i en af de mange pauser jeg alligevel har i løbet af en dag. 

Jeg har lige haft en travl periode hvor jeg først var klar kl 23, der har jeg lavet et par besøg på vej hjem. Der er udfordringen gpens åbningstider, hvor mange lukker i tidsrummet 23-00 og ikke tager kunder ind - selvfølgelig fuld forståelse fra min side!

For mig er det vigtigste nok at jeg ikke skal gå langt fra en eventuel pakeringsplads. 10min gang i centrum aalborg er noget man skal forvente. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...