Heliot 237 Skrevet 14. August I en nylig tråd under BDSM efterlysninger blev det afsløret, at en ny AL annonce (der nu er slettet) var en kopi af to ægte og kendte Dominaers annoncer. En annoncekopi, der hugger tekst fra andre annoncer. En simpel efterligning. Tak til dem, der opdagede det! Hvad ligger der bag den type strandhugst? Er det en ny tendens, der nu spreder sig? Ligesom der også opdages flere AI-annoncer. Det bliver kunstigt og fremstår som falskhed og bedrageri. Kan vi have tillid til den slags? Hvorfor? Kan man ikke selv bruge hovedet til at formulere sig? Er det blevet alles kamp mod alle? For den opmærksomme og søgende kunde afslører kopien/ efterligningen sig selv. Når man støder på en kopi / efterligning, vil jeg opfordre til, at man gør brug af ”Rapportér annonce” som findes nederst under AL annoncen. En kopi/ efterligning kan dække over hensigt til bedrageri. Det røde flag bør hejses, som faresignal for alle søgende kunder. Hvad mener du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 451 Skrevet 14. August Det er da træls at man behøver at sortere alt skidtet fra. At man ikke kan regne med indholdet i en annonce. Jeg føler at det er det samme med næsten alt andet markedsføring. Som efterhånden erfaren kunde, har jeg lært at sortere det værste fra. Og iøvrigt at lave gode aftaler inden pengene bytter hænder. Og jeg har heller ikke noget imod at vende om, hvis mine forventninger ser ud til ikke, at blive indfriet. Så jeg tar det egentlig ganske roligt. Kendte og velanmeldte steder, synes jeg som regel, lever pænt op til mine forventninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 237 Skrevet 26. August Tak @Probator Ja, det er mildest talt rigtig træls. Jeg har netop postet et indlæg under Falsk Markedsføring. Det er scam og grov chikane. hvor der igen er oprettet en falsk annonce på AnnonceLight, som udgiver sig for at være Lady Cherie. Annoncen er rapporteret. Men noget tyder på, at det er alt for nemt at oprette sådanne falske annoncer. Nogen der har et bud på, hvordan det kan stoppes på en effektiv måde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 237 Skrevet 26. August @Bendix Westinghouse 1 har bidraget med et godt forslag i en anden tråd. Tak for det. Venlig hilsen Heliot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg