herre-toes 4 Skrevet 10. April, 2014 Hej alle, Er der nogle som kan anbefale en ung naturlig pige i Odense???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 11. April, 2014 Hvis du finder en, sige til ellers er dette måske af interesse: https://annoncelight.dk/annonce/115100/super-fraekke-piger-i-odense-lige-nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
herre-toes 4 Skrevet 11. April, 2014 Tak... Jeg har været i mail kontakt med dem, men synes at priserne var lidt i overkanten da der ingen garanti er for kvaliteten:-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 12. April, 2014 Jeg kan kun anbefalde det, hvis du er til amateurs. Jeg kan bedre lide det og er ikke så meget til proof piger, hvis du forstå hvad jeg mener. Jeg vil gi dig ret at priserne var lige i overkanten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
herre-toes 4 Skrevet 12. April, 2014 Tak for svar.. Og måske du kunne lokkes til at dele dine erfaringer med dem... er der 'value for money'...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 13. April, 2014 Jeg vil nok sige at det handler om smage og behag hvad angår "value for money". Jeg synes at prisen var/er alt for høj, men når du får en lille petite, sød og generet med indlevelse (hvilket er også forkeret måske, måske var det real) og som tændte virkeligt på samleggen, så synes jeg helt bestemt det var value for money. Om denne erfaring er noget som kan gentages med andre kunder, er ikke til at sige. Som sagt det er smage og behag, samt kemi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 18. April, 2014 Det er da tydeligt at der er en mand bag deres annonce, den samme email har været brugt her: http://homo.dk/event/34/ung-fyr-s-ger-pik-i-odense-hjemme-ved-mig-i-min-seng Måske er det derfor deres priser er høje, så han også kan score sin andel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
herre-toes 4 Skrevet 19. April, 2014 ... Jeg har lige skrevet til dem og får umiddelbart svar tilbage fra en mand.. Lidt turn off for mig.. Er der ikke andre som kan anbefales??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 19. April, 2014 Hvordan kan du vide, at svaret er fra en mand ? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
herre-toes 4 Skrevet 20. April, 2014 Jamen i teksten står der "hun tilbyder..." og så henviser email adressen til et mandenavn.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 20. April, 2014 Ja, og selv om det jo KAN være en af pigerne, der svarer dig, så er det iøjnefaldende, at mailadressen er playboy osv. og at samme mail har forsøgt at arrangere et gangbang på en homoside... Nogen der tør teste en af damerne ? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pikorous 19 Skrevet 22. April, 2014 Ja det er en mand. Men der er også to piger. Og det er efter min erfaring a ikke noget de notmalt gør, men kun når der er bruge for xtra cash. Jeg undrede også mig over at der var en homo site med samme mail adresse, for alt skal tjekkes inden første gang. Men det var jo en mand som er sammen med pigerne, for en sikkerhedsskyld fik jeg at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg