Hop til indhold

Ung pige i Odense???

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Tak... Jeg har været i mail kontakt med dem, men synes at priserne var lidt i overkanten da der ingen garanti er for kvaliteten:-(

Skrevet

Jeg kan kun anbefalde det, hvis du er til amateurs. Jeg kan bedre lide det og er ikke så meget til proof piger, hvis du forstå hvad jeg mener. Jeg vil gi dig ret at priserne var lige i overkanten.

Skrevet
  • Author

Tak for svar.. Og måske du kunne lokkes til at dele dine erfaringer med dem...:-) er der 'value for money'...?

Skrevet

Jeg vil nok sige at det handler om smage og behag hvad angår "value for money". Jeg synes at prisen var/er alt for høj, men når du får en lille petite, sød og generet med indlevelse (hvilket er også forkeret måske, måske var det real) og som tændte virkeligt på samleggen, så synes jeg helt bestemt det var value for money. Om denne erfaring er noget som kan gentages med andre kunder, er ikke til at sige. Som sagt det er smage og behag, samt kemi.

Skrevet
  • Author

... Jeg har lige skrevet til dem og får umiddelbart svar tilbage fra en mand.. Lidt turn off for mig..

Er der ikke andre som kan anbefales???

Skrevet

Hvordan kan du vide, at svaret er fra en mand ?

Venligst

French

Skrevet
  • Author

Jamen i teksten står der "hun tilbyder..." og så henviser email adressen til et mandenavn..

Skrevet

Ja, og selv om det jo KAN være en af pigerne, der svarer dig, så er det iøjnefaldende, at mailadressen er playboy osv. og at samme mail har forsøgt at arrangere et gangbang på en homoside...

Nogen der tør teste en af damerne ? :-)

Venligst

French

Skrevet

Ja det er en mand. Men der er også to piger. Og det er  efter min erfaring a ikke noget de notmalt gør, men kun når der er bruge for xtra cash. Jeg undrede  også mig over at der var en homo site med samme mail adresse, for alt skal tjekkes inden første gang. Men det var jo en mand som er sammen med pigerne, for en sikkerhedsskyld fik jeg at vide.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.