Ubeskriveligt 808 Skrevet tirsdag klokken 14:45 (edited) https://www.bt.dk/krimi/mand-faengslet-kvinde-overfaldet-paa-hotelvaerelse Skal vi gætte på det er en af de prostituerede fra den gamle Estland bande, der netop igen er begyndt at husere i Danmark efter en længere pause.For dem der ikke kender Estland banden er det en bande der importerer prostituerede til Danmark og indlogerer dem på hoteller på Amager og så modtager de ellers danske kunder dagen lang. De ukrainske kunder er de nok ikke længere så glade for. Redigeret tirsdag klokken 14:52 af Ubeskriveligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wafanden 29 Skrevet tirsdag klokken 20:43 Fuldstændig ubegrundet påstand! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 862 Skrevet tirsdag klokken 21:27 Wafanden skrev, for 42 minutter siden: Fuldstændig ubegrundet påstand! Det har du nok ret i. Jeg forstår heller ikke, hvor Estland pludselig kommer ind i billedet, når det er en ukrainsk mand der er fængslet i følge artiklen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1565 Skrevet i går klokken 06:44 anmelder skrev, for 9 timer siden: Estland Tænker han mener det er en pige fra det setup som er blevet overfaldet. Men artiklen nævner intet om det er en sexarbejder. Kan være en helt tilfældig feriegæst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 102 Skrevet i går klokken 07:00 SweettieDK skrev, for 14 minutter siden: Tænker han mener det er en pige fra det setup som er blevet overfaldet. Men artiklen nævner intet om det er en sexarbejder. Kan være en helt tilfældig feriegæst. Uanset hvad, så er det vist et lucky punch, at gætte på, at bare fordi en pige på et hotel på Amager er blevet overfaldet, at det så har tråde til den “gamle Estland bande” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet i går klokken 08:41 SweettieDK skrev, for 1 time siden: Tænker han mener det er en pige fra det setup som er blevet overfaldet. Men artiklen nævner intet om det er en sexarbejder. Kan være en helt tilfældig feriegæst. Det faktum at de har fået et større pengebeløb, tyder på at det ikke er en tilfældig feriegæst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1565 Skrevet i går klokken 08:56 Bear skrev, for 12 minutter siden: Det faktum at de har fået et større pengebeløb, tyder på at det ikke er en tilfældig feriegæst. Hvis jeg rejser ud har jeg da også en del valuta med. Synes bare nyhederne plejer at nævne hvis det er sexarbejdere, da de så har en historie mere i hvad der sker med pigen i forhold til ophold, udvisning etc. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 1 Skrevet i går klokken 09:03 Søren - Aalborg skrev, for 2 timer siden: Uanset hvad, så er det vist et lucky punch, at gætte på, at bare fordi en pige på et hotel på Amager er blevet overfaldet, at det så har tråde til den “gamle Estland bande” jo men nogle mener jo at alt der sker i danmark er indvandrere eller deres fætre , som er skyld i det sjovt han bliver anklaget for hjemmerøveri, når det er på et hotel ) Ja men det sker, en jeg så på sugardaters blev overfaldet voldtaget og frarøvet hendes mobil og pung , så det sker, og han var hvid ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 1 Skrevet i går klokken 09:05 (edited) Bear skrev, for 33 minutter siden: Det faktum at de har fået et større pengebeløb, tyder på at det ikke er en tilfældig feriegæst. hvordan kan du mene det, jeg købte f eks guld smykker på rhodos, da de er momsfritaget og der var gode penge at tjene. Der havde jeg da 25000 med i 1990 , gå nu væk med dine fakta som bare er dine forsøg på at vide noget og bare har fordomme, et større pengebeløb kan jo være alt fra 1200 til 120000 , det ved ingen jo. Redigeret i går klokken 09:12 af gør det let Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 102 Skrevet i går klokken 09:12 gør det let skrev, for 7 minutter siden: sjovt han bliver anklaget for hjemmerøveri, når det er på et hotel ) Egentligt hverken sjovt eller underligt. Når du indlogerer dig på et hotel, så anses værelset, som værende dit hjem, så længe du opholder dig der. Derfor er der korrekt tale om et hjemmerøveri! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 1 Skrevet i går klokken 09:14 (edited) Søren - Aalborg skrev, for 5 minutter siden: Egentligt hverken sjovt eller underligt. Når du indlogerer dig på et hotel, så anses værelset, som værende dit hjem, så længe du opholder dig der. Derfor er der korrekt tale om et hjemmerøveri! ha ha , den fik du ikke fat i , men du ved sjov for sjov og alvor for alvorligt ! har forstået begge dele lige dårligt ) men det lille ) kunne have givet dig et hint Redigeret i går klokken 09:15 af gør det let 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren - Aalborg 102 Skrevet i går klokken 09:18 gør det let skrev, for 2 minutter siden: ha ha , den fik du ikke fat i , men du ved sjov for sjov og alvor for alvorligt ! har forstået begge dele lige dårligt ) men det lille ) kunne have givet dig et hint Nej, din humor der fangede jeg godt nok ikke lige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 1 Skrevet i går klokken 09:37 (edited) Søren - Aalborg skrev, for 23 minutter siden: Nej, din humor der fangede jeg godt nok ikke lige d fint god dag hotel røveri , kunne jo også lyde som om de var løbet med hele bygningen ) Redigeret i går klokken 09:38 af gør det let Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg