Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes måske det er lige voldsomt nok at direkte advare mod hende , hun gør vel bare hvad hun har sagt hun ville gøre ? 
‘jeg har været den under helt normale omstændigheder , altså et kort møde , jeg syntes hun er en dejlig pige , og vil ikke afvise et genbesøg da :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 56 minutter siden:

Syntes måske det er lige voldsomt nok at direkte advare mod hende , hun gør vel bare hvad hun har sagt hun ville gøre ? 
‘jeg har været den under helt normale omstændigheder , altså et kort møde , jeg syntes hun er en dejlig pige , og vil ikke afvise et genbesøg da :D

det kan godt være det er voldsomt at advare mod hende men at forudbetale noget hvor hun måske derefter blockere en
det syntes jeg nu ikke er noget der er voldsomt - der bliver squ tit advaret om at man ikke skal forudbetale så nej tak skal ikke forudbetale noget jeg nok ikke får 
så må du squ sige din mening vi har hver vores meninger og jeg skal ikke have fingeren i kagedåsen 

god dag/aften til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...