riftykey9800 38 Skrevet lørdag klokken 16:25 aftalte et møde med "Big ass Babe" om at overnatte hos hende for 4000 kr men inden vi skulle mødes skulle jeg lige overføre nogle penge og hvis jeg ikke ville overføre blev jeg blockere men valgte ikke at overføre Boom så blev jeg blockeret Pas på derude LINK: https://sugardaters.com/da/profile/bEzJ3.J_WJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 119 Skrevet søndag klokken 21:03 Syntes måske det er lige voldsomt nok at direkte advare mod hende , hun gør vel bare hvad hun har sagt hun ville gøre ? ‘jeg har været den under helt normale omstændigheder , altså et kort møde , jeg syntes hun er en dejlig pige , og vil ikke afvise et genbesøg da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riftykey9800 38 Skrevet søndag klokken 22:01 Smedesvenden skrev, for 56 minutter siden: Syntes måske det er lige voldsomt nok at direkte advare mod hende , hun gør vel bare hvad hun har sagt hun ville gøre ? ‘jeg har været den under helt normale omstændigheder , altså et kort møde , jeg syntes hun er en dejlig pige , og vil ikke afvise et genbesøg da det kan godt være det er voldsomt at advare mod hende men at forudbetale noget hvor hun måske derefter blockere en det syntes jeg nu ikke er noget der er voldsomt - der bliver squ tit advaret om at man ikke skal forudbetale så nej tak skal ikke forudbetale noget jeg nok ikke får så må du squ sige din mening vi har hver vores meninger og jeg skal ikke have fingeren i kagedåsen god dag/aften til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg